Skocz do zawartości

kinder85

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    456
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Konrad

Ostatnie wizyty

543 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika kinder85

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

50

Reputacja

  1. Witam, może orientuje się ktoś czy i gdzie można kupić wkładki zertz do specialieze roubaix SL4 ?? A może ma ktoś na sprzedaż bądź zamianę, mam zielone ale nie pasuje mi ten kolor do nowych gratów :))
  2. Nie do końca rozumiem pytanie ale zablokowanie zaciśniętej klamki ma na celu odcięcie klamki od reszty układu żebyś mógł się zająć na początek zaciskiem i przewodem, później zwalniasz klamkę i odpowietrzasz klamkę Może zrobić się bąbel w trakcie zaciskania ale to bez znaczenia bo na początek zajmujesz się zaciskiem
  3. Ale to własnie sama rama Kellysa ma największą przewagę. Kross jest na zwykłych osiach QR9mm a Kellys na sztywnych ośkach 15mm z przodu i 12mm z tyłu. I nawet jeżeli znajda się marudy które powiedzą że nie czuja różnicy i nie ma co przepłacać za sztywne osie to szkoda chociażby wydawać tyle pieniędzy na rower w umierającej już technologii, sztywne osie to już standard w nowych rowerach (pomijając coraz więcej nowych rowerów jest na jeszcze nowszym wynalazku Boost). A co do ścigania to wiesz, to nie rowery wygrywają ale one ułatwiają wygrywanie
  4. A z którego roku B9 ? Tak się składa że mam B9 2013 (treningowo zimowy) i właśnie wymieniam stage 90 2016 na stage 70 2017 (wymieniam tylko rame i wideł) Jak ma to być rower do ścigania to kross raczej jest słaby, rama jest ok i cała reszta niby też nie jest zła ale do ścigania raczej za słabe całość jest ciężka i toporna. Stage ma świetną geometrie jak dla mnie a koła na allegro można za 1400zł kupić o wadze poniżej 1500g http://allegro.pl/kola-ztr-crest-mk3-29-novatec-771-772-sapim-laser-i6604963221.html?reco_id=7bad5414-c9b1-11e6-8cb7-6c3be5b959d8&ars_rule_id=201. A w razie czego mam do sprzedania ramę Stage 90 w idealnym stanie i dobrej cenie http://allegro.pl/rama-kellys-stage-90-2016-jak-nowa-l-i6643594536.html
  5. Po pierwsze samodzielne złożenie jest opcją droższą i nikt nie powie że nie (chyba że na używanych gratach)! jestem pewny że lepiej nowy alu za 5k niż nowy karbon a za 5k (o czym pisze użytkownik erzurum). Dobry osprzęt robi większą różnicę niż sama rama. Ale ja ogólnie poszukał bym jakiejś świeżej używki na karbonowej ramie,w tej kwocie da się upolować coś dobrego (choć nie łatwo). Nie będe tu gadał o technologicznym bla bla bla i innym bla bla bla, jeździłem na różnych rowerach i na karbonowej ramie czuć różnicę i tyle!!! Ale jak jak dotąd największą różnicę poczułem przechodząc na bezdętkę więc słusznie zwróć uwage na koła p.s ale niestety przy dzwonie łatwo karbon połamać, coś o tym wiem
  6. Jako propagator fatbik'ów może się orientujesz czy zapowiada się jakiś "fatbike race" w najbliższą zimę ? Nie mogę znaleźć żadnych informacji na ten temat nigdzie a chętnie bym na taki wyścig się wybrał
  7. Wiec bądź tak dobry i pomóż koledze dając link do takiego suntoura za niewiele więcej niż 50zł! Oczywiście pamiętając o blokadzie skoku, mocowaniu hamulca tarczowego i dobrze by było żeby nie trzeba go do serwisu oddawać za te horrendalne 50zł! Ja wiem że najlepiej to robić samemu ale jak ktoś nie ma zdolności manualnych i zacięcia do majsterkowania to od tego są serwisy! I sory, nie róbcie z tego suntoura jakiegoś zooma z marketowych rowerów!
  8. Nie przesadzaj, ja rozumiem że dla niektórych tylko foxy, sidy marcoki są godne uwagi ale nie pisz że ten typ tak ma bo zacinanie się takiego amortyzatora nie jest normalną sprawą i zazwyczaj da się coś z tym zrobić! Tak jak koledzy proponowali, rozbierz go i zobacz co się dzieje w środku, może uginać się na sucho albo rdzewieć w środku. Jak rdzewieje to rewelacji już nie będzie ale można z grubsza zeszlifować rdzę delikatnym papierem ściernym, nasmarować jakimś stałym smarem i na pewno będzie pracował lepiej. Może nie idealnie ale lepiej Jak sam się obawiasz rozbierać to oddaj do serwisu, nie powinno to kosztować więcej niż 50zł
  9. Co do sterów przedewszystkim musisz zwrócić uwage że nowa rama ma główkę taperowaną czyli pod dolne łożysko 1,5 cala. Rurę srerową masz 1 1/8 więc musisz kupić stery z redukcją pod te wymiary np takie http://velo.pl/czesci/stery-i-podkladki/accent/hsi-b10 Linki w ramie są puszczone bez pancerza i bywa problem z przepleceniem ich (bo nie ma tam żadnego kanaliku prowadzącego) ale tu pod mufa jest spora dziura więc jakoś może Ci się uda, dobrze jakimś zagiętym drucikiem sobie pomagać je wyciągnąć. Oczywiście jak rama jest większa raczej w gre wchodzą nowe linki i pancerze. Musisz tu też dokupić ślizg linek pod mufę bo widzę że brakuje https://www.centrumrowerowe.pl/akcesoria/inne/p,slizg-prowadzacy-linki-przerzutek-hc-002-speeder,7456.html.
  10. Rower jest nowy? zanim zaczniesz odpowietrzać to sie upewnij że zapowietrzone
  11. Nie ma takiej możliwości w tych hamulcach. Jest tak od początku ? jak nie to może kwestia powietrza w układzie ewentualnie zurzytych okładzin?
  12. Nie przesadzajmy, jak chcesz Park Toola kupować to faktycznie ceny są konkretne, ale da sie stosunkowo tanio coś pokompletować. Np Bitul tego typu narzędzia robi w przystępnych cenach
  13. Potrzeba matka wynalazków
×
×
  • Dodaj nową pozycję...