Skocz do zawartości

kovvaI

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Robert
  • Skąd
    Mysłowice

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika kovvaI

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Rozebrałem teraz obudowę, w mojej ocenie 1150 powinno udać się napiąć, ale nikt tego nie obieca więc zakup na własne ryzyko. Na napinaczu zostało jeszcze jakieś 10-13mm prowadnicy do naciągnięcia. Pasek już ma nadcięte krawędzie, ciekawe ile jeszcze pociągnie
  2. Montaż jest banalnie prosty, po zmianie paska i kalibracji generowana moc była na takim samym poziomie. W oryginalnym zestawie naprawczym jest jeszcze rolka napinająca, którą też można kupić w sklepie motoryzacyjnym Na pewno jest to opcja tańszej naprawy niż kupowanie zestawu w elite - jak już wykorzystamy opcja gwarancyjną
  3. Spokojnie powinien wystarczyć, napinacz ma spory zakres regulacji - na zapas zawsze się przyda :)
  4. Cześć, Wszystko śmiga jak należy, przez rok już na nim kręcę i zero problemów. Zestaw naprawczy otrzymałem pocztą i czeka cierpliwie na swoja kolej ;) Pozdrawiam, Robert
  5. Cześć, W piątek spotkała mnie podobna sytuacja, lecz udało mi się zareagować szybciej, zanim pasek został zerwany. Jestem już po kontakcie z producentem, wyślą mi zestaw naprawczy. Kontakt expresowy, popołudniu odpisano mi na maila którego wysłałem w godzinach porannych. W miedzy czasie szukałem też innego rozwiązania. Napinacz ma całkiem spory zakres regulacji, więc zamówiłem sobie na własny koszt pasek o długości 1143 (dostępne są również 1130). Pewnie dotrze do mnie przed zestawem naprawczy, więc na pewno przetestuje opcję z dłuższym paskiem (łatwo osiągalnym). Na pewno napisze czy wszystko będzie działało jak należy z dłuższą opcją. Dziś dotarł do mnie pasek Contitech 9PJ1143/450J. Na pierwszy rzut oka widać różnicę w konstrukcji - jest wzmacniany wewnętrznie jak paski PK w motoryzacji, przez co jest odrobinę sztywniejszy ale na pewno będzie trwalszy. Pasek udało się bezproblemowo zamontować i wstępnie napiąć, kalibracja na nie rozgrzanym sprzęcie przebiegła bezproblemowo (6448), po półtoragodzinnej przejażdżce na Zwifcie i ponownej kalibracji wyszło 6443, tak więc trzeba było jeszcze delikatnie napiąć pasek. Całkiem możliwe że przez to że pasek jest sztywniejszy będzie potrzebował więcej czasu by się ułożyć, dlatego mam zamiar co parę dni przeprowadzać kalibrację. Podsumowując: Elite przesyła mi zestaw naprawczy uszkodzonego paska, Na własny koszt (65zł) zamówiłem sobie odrobinę dłuższy pasek który działa, Napinacz ma bardzo duży zakres regulacji, więc nie musimy się sztywno trzymać długości 1136. Pozdrawiam PS. trenażer zakupiony w październiku zeszłego roku.
  6. kovvaI

    20110529519

    Ale potknął się i wpadł do wody...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...