Cześć,
W piątek spotkała mnie podobna sytuacja, lecz udało mi się zareagować szybciej, zanim pasek został zerwany. Jestem już po kontakcie z producentem, wyślą mi zestaw naprawczy. Kontakt expresowy, popołudniu odpisano mi na maila którego wysłałem w godzinach porannych.
W miedzy czasie szukałem też innego rozwiązania. Napinacz ma całkiem spory zakres regulacji, więc zamówiłem sobie na własny koszt pasek o długości 1143 (dostępne są również 1130). Pewnie dotrze do mnie przed zestawem naprawczy, więc na pewno przetestuje opcję z dłuższym paskiem (łatwo osiągalnym). Na pewno napisze czy wszystko będzie działało jak należy z dłuższą opcją.
Dziś dotarł do mnie pasek Contitech 9PJ1143/450J. Na pierwszy rzut oka widać różnicę w konstrukcji - jest wzmacniany wewnętrznie jak paski PK w motoryzacji, przez co jest odrobinę sztywniejszy ale na pewno będzie trwalszy. Pasek udało się bezproblemowo zamontować i wstępnie napiąć, kalibracja na nie rozgrzanym sprzęcie przebiegła bezproblemowo (6448), po półtoragodzinnej przejażdżce na Zwifcie i ponownej kalibracji wyszło 6443, tak więc trzeba było jeszcze delikatnie napiąć pasek. Całkiem możliwe że przez to że pasek jest sztywniejszy będzie potrzebował więcej czasu by się ułożyć, dlatego mam zamiar co parę dni przeprowadzać kalibrację.
Podsumowując:
Elite przesyła mi zestaw naprawczy uszkodzonego paska,
Na własny koszt (65zł) zamówiłem sobie odrobinę dłuższy pasek który działa,
Napinacz ma bardzo duży zakres regulacji, więc nie musimy się sztywno trzymać długości 1136.
Pozdrawiam
PS. trenażer zakupiony w październiku zeszłego roku.