Skocz do zawartości

ekous

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    96
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Macio
  • Skąd
    Olecko/Mazury

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika ekous

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Hmm, myślałem, że klamka się nie będzie ruszała jak nie ma przerzutki. To jakiś wynalazek w takim razie, szkoda się pchać bez oglądania.
  2. Tak, tak, używka. Co do kasety to obstawiam właśnie typowo szosowa. A nie wiem co masz na myśli z tą lewą klamką... Wrzucam link dla zainteresowanych https://www.facebook.com/bernard.rowery/?__tn__=%2Cd%2CP-R&eid=ARARkRdOC7kU37DZLB4vS2tpk3h__2wWTsXE7srhmhHKsyzFQm3OJSoUu5zApoPia3ne3z4w8SsvLzqQ
  3. Kupowanie roweru fitness to powielenie tego zakupu który mam, tj odświeżenie stajni, a ja chcę wprowadzić zmiany. Jeśli chodzi o przymierzanie to mam z tym problem, bo mieszkam w polsce C i ciężko tu o konkretne rowery. Ostatnio siedziałem na Tribanie 520RC i było w porządku. Mnie kręci baranek i rower, który będzie wygodny na długie trasy. Mam szosę aero i potrzebuję jakiegoś bardziej wielozadaniowego przecinaka - praca i wyjazdy, głównie po asfalcie, 20% jakiś leśny twardy dukt. Nie użyję gum większych niż 38c (a i te nie wiem czy mi się przydadzą). Pojawił się właśnie Canyon Inflite i się tak zastanawiam. Cena 4.3k jest przystępna za tę maszynę...
  4. Ostatnio kładąc się spać odpowiedziałem sobie o jaki rower mi chodzi - szybszy Cross. Mój ma gumy 40c, a uważam, że spokojnie 35 by mnie zadowoliło. I teraz pozostaje pytanie czy to może być CX na długie jazdy czy gravel
  5. Interesuje mnie mit "mniej komfortowej geometrii". No ile to prawda, a na ile to nagonka sklepów, żeby kupować szosy endurance albo gravele. Nie ukrywam, że dużo łatwiej wyrwać używanego CX w dobrej cenie niż nowego gravela (o używanych nie wspominam nawet). Tak, Triban wciąż jest na szczycie listy, ale odką wylądowałem na L4 i liczę na odszkodowanie to być może będę mógł zwiększyć budżet... :>
  6. A trzymając się bardziej kierunku endurance, tj bardzo sporadyczne wejścia w lasy, częściej szosa, kostka, dobrze ubity piach, to rowery z kategorii CX, jak to opisują producenci, mają rację bytu?
  7. To gravel czy przełaj, bo kolega myli pojęcia. Nie mam doświadczenia, ale wszędzie trąbią, że przełaj ma geometrię niekomfortową i na wycieczki raczej trudną. A gumy 40mm raczej do typowego przełaja nie wchodzą.
  8. Ja oglądając relację na kanale bushcraftowy w życiu nie pojechałbym tam rowerem innym niż MTB. Może bez super balonów, ale jednak są tam mocno wymagające odcinki. PS. Rekord jest koło 60h
  9. Jak z geometrią? Tyle się słyszy o braku komfrtu na długich wyjazdach. ile śmigasz najwięcej?
  10. się wszyscy rozbuchali, a to wątek o wolności podróżowania, a nie szukania idealnego roweru. Wiadomo, że w którymś miejscu kończy się użyteczność szosówki, szosy endurance, gravela czy MTB. Zasadnicze pytanie musi sobie zadać każdy sam i odpowie sobie w momencie wykręcenia 1.000km, bo będzie wiedział czy to to czy nie. Jeśli idzie o mnie, to szukam roweru, na który nie będę psioczył jak będzie dziurawa droga albo ubity z drobnych kamyków szutr. Jak pojawi się las pełen korzeni to logiczne, że nie zdenerwuję się, bo wiem, że ten rower nie jest do tego. A tym rowerem jeszcze nie wiem czy jest szosa endurance czy gravel, ale na pewno nie taki, gdzie można wsadzić balony 50mm, bo takie na chwilę obecną wydaję mi się absolutnie zbędne. @pmedela co to za kuń?
  11. Popatrzyłem na ten rower - on jest zbudowany na ramie CX, więc ciekawe jak z jego komfortem... Tak czytam wszystko i zastanawiam się jakie laczki można wsadzić do szosy endurance (może macie coś do polecenia) i czy to nie wystarczy. Ktoś mądrze tu pisał, że to wszystko jest kwestią kompromisów i jeśli myśli się już o jakimś bikepackingu to niekoniecznie trzeba mieć 30+ na zegarze. Sam od siebie dodam, że jeśli idzie o rowery z Deca to godny uwagi jest Triban 520RC - 3,5k, 105, mech/hyr tarcze. i nie wygląda tragicznie jak Mariny do tego wchodzą tam gumy 36mm
  12. Tylko pytanie jak w tym wszystkim ma się rower endurance i kiedy potrzeba gumy 38mm a kiedy wystarczy 28 czy 32...
  13. Jakbym miał jechać na wyprawę to przełknąłbym te niedogodności, w końcu jadę tam bez stresu. Bardziej mniej interesuje na ile rowery typu endurance są do tego celu dobre, nie planuję śmigać po trasach wypełnionych korzeniami, ewentualnie jeśli już się trafi. Dokonałbym wcześniej wspomnianego (może nie tu ) wysiłku intelektualnego, żeby sprawdzić trasę. Wszyscy wiemy, że nasze drogi momentami są bardzo różne, a zwłaszcza w zapomnianych rejonach kraju jak Polska C - Podlasie i czasem klnę pod nosem, że się wpakowałem szosą w takie coś, zwłaszcza na 23
  14. dołączę się do tematu - planuję zrobić R10, Green Velo, może Bieszczady. Czy na takie potrzeby konieczne jest patrzenie na gravele czy szosa z gumami 32 będzie wystarczająca? Posiadam zarówno szosę i crossa, ale ten ostatni nadaje się albo do mocnej przeróbki, co będzie mnie kosztowało ok 3k, a ma już 10lat, więc zastanawiam się na zmianą i myślałem właśnie o gravelu na cele bikepackingowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...