Skocz do zawartości

OdiLV4

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    319
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika OdiLV4

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

39

Reputacja

  1. OdiLV4

    [tarcze] Zamienniki Avid HS1

    Każdy troszkę lepszy serwis prostuje tarcze, przynajmniej powinien. Tak naprawdę taką czynność możesz zrobić sam w domu przy użyciu np klucza hydraulicznego. Jeżeli widzisz że obciera to nie będziesz miał problemu ze znalezieniem dokładnego miejsca oraz kierunku odchylenia tarczy (do/od koła). Zaciskasz delikatnie w tym miejscu klucz i ciągniesz/popychasz tarcze, tylko nie przesadź bo przegniesz w drugą stronę
  2. Źle odpowietrzyłeś... Poza tym wg instrukcji jest że klamka powinna być w stanie surowym, ale.... ustaw klamkę w pozycji której chcesz i dopiero odpowietrz cały układ, tylko dokładnie
  3. Ja przepraszam, ale nie możesz wykręcić tej śrubki i iść do jakiegoś metalowego? Jeżeli nie możesz zmierzyć sam, to na miejscu Ci podadzą wymiary śruby i kupisz ją za 20-30 groszy
  4. @@tomaszk_poz, sorry że nie odpisałem, ale strasznie dużo roboty u nie zwracałem uwagi na powiadomienia z forum... Powiem Ci że ja swoich podczas rozbierania nie mierzyłem, dobrze nasmarowałem i nie zauważyłem by pracowały jakoś opornie, poza tym nie mogą też latać jak "łańcuch u psiej budy". Właśnie jestem po testach Ashima Airotor 2x160mm z Juicy 3 (okładziny półmetaliczne BBB-złote). Polecam jak najbardziej! Po pierwsze zero dźwięków podczas jazdy, G2CS przy moich oponach i wchodzeniu w zakręty czy szybszej jeździe grały jak organista na organach, tutaj cisza. Oczywiście przy hamowaniu piszczenie się pojawiało, ale również mniejsze w odniesieniu do G2CS. Na moje 75kg dwie 160mm wystarczają, mam zamiar tylko klocki zmienić na coś innego (wiem jakie) bo te BBB za super nie są. Kończąc, jeżeli chcesz dobre tarcze do tych hamulców, które będą tanie i lekkie (85g - faktycznie, sam ważyłem), mogę polecić airotor.
  5. Ja bym reanimował, też mam te hamulce i nie zamieniłbym ich na żadne shimano (no chyba że Saint lub wyżej - ale w sumie za tą cenę i tak wolałbym inne Avid'y) ale to tylko może przez moje trochę złe nastawienie to niektórych ich części. Nie wiem gdzie szukałeś części, to proponuję w ciemno żebyś odezwał się do harfy lub innego dystrybutora części Sram. Rozbieranie Juicy 3 wcale nie jest trudne robiłem to nie raz... Jak masz sprężarkę to dzięki niej możesz wypchnąć tłoczki używając do tego ciśnienia, jak nie masz - pompuj klamką, płyn pocieknie ale i tak do wymiany. Na oringu nie oszczędzaj możesz go uszkodzić i nie zauważyć, a później mogą Ci cieknąć albo łapać syf.
  6. Olej to... Jeździłem bez takiej zaślepki i uwierz nic się nie działo. Jak bardzo chcesz to zatknij czymś innym (np. dociętym stożkiem z silikonu lub kleju).
  7. Najlepiej wybrać się do sklepu z farbami motoryzacyjnymi, które niby są bardziej odporne mechanicznie... Co do koloru jak znajdę jeszcze opakowanie, to napisze bo malowałem podobnym ramę kolegi. Odnośnie dodawania lakieru bezbarwnego - bywa różnie... Raz położyłem lakier bezbarwny (tego samego producenta co kolor) po 24 godzinach od malowania kolorem i schnięcia ramy w pełnym słońcu - wszystko było ok. W innym przypadku kładłem (miał być lepszy) lakier bezbarwny innego producenta niż lakieru kolorowego, w takich samych warunkach czasowych i atmosferycznych schnięcia i lakier się "zważył". Ważne jest by kłaść lakier małymi warstwami, ale 2-4 warstwy. Nawet jak obkleisz każdą z osobna, nie uzyskasz takiego efektu jak przy zdemontowaniu. Do malowania, najlepiej rozebrać wszystko na części pierwsze, zmatowić, porządnie odtłuścić i dopiero malować.
  8. OdiLV4

    [Elixir 5] Uszkodzona klamka?

    Nie powinno. Części zamienne do Avida dostaniesz w Polsce np. tu.
  9. Postaw rower na prostej drodze, zaznacz mazakiem kreskę na oponie i na ziemi, przejedz do przodu by kreska na oponie znów była prostopadła do podłoża i postaw na ziemi drugą kreskę. Zmierz odległość między kreskami, zamień na milimetry i wpisz do licznika. Po sprawie...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...