Skocz do zawartości

zomg

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    88
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Szczecin

Osiągnięcia użytkownika zomg

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

15

Reputacja

  1. Zobacz sobie jeszcze https://www.canyon.com/pl/mtb/exceed/exceed-cf-sl-7-9-pro-race.html http://www.radon-bikes.de/mountainbike/hardtail/jealous/jealous-80/
  2. Zobacz sobie jeszcze to - http://www.radon-bikes.de/mountainbike/hardtail/jealous/jealous-100/
  3. Tak się składa, że nawet na endurakach ludzie miewają tyłek wyżej niż kierownicę - i wcale nie jest niewygodnie. Sztyca idzie w dół na zjazdach.Co do samego roweru, to nie wiem, czego tak naprawdę potrzebujesz - sam Szczecin to jakieś 99.9% terenów pod XC - to, co zostało powiedzmy, że jakoś nadaje się pod enduro, ale trzeba wiedzieć, gdzie. Popatrz sobie na TrzyWieże XC i trasy - ludzie jakoś dają radę. Roweru idealnego nie ma - jak chcesz zjazdówkę, to będziesz się bardziej męczył pod górę.
  4. Z tym "mocniej" to chyba chodziło o to, że obrót korbą nie jest wykonywany ze stałą prędkością. Można "szarpnąć" o pół obrotu, a drugie pół kręcić wolniej, praktycznie bez żadnego obciążenia - średnia kadencja wyjdzie taka sama, ale rower będzie jechał inaczej. Przy takim stylu jazdy, różnice będą jeszcze bardziej widoczne między ostrym podjazdem, gdzie szybciej wytracimy prędkość a płaskim terenem.
  5. YT nie polecam - lepiej już szukać na Vimeo (wyższy bitrate), albo znaleźć reckę, gdzie można sobie ściągnąć oryginalne nagranie, bez dodatkowej kompresji.
  6. Nie wiem czy przy "on" w ogóle byłbyś w stanie zdjąć koło Ja tam jakoś nie widzę różnicy, jeśli chodzi o zmianę biegów - bardziej zauważam (słyszę) latający łańcuch, kiedy przed wyjazdem coś dłubię przy rowerze i zapomnę o przełączeniu dźwigni.
  7. Bez przesady - miesiąc to jeszcze nie tragedia. Taka firma - system obsługi zamówień mają dość prymitywny, ale kolejki są na tyle duże, że nie wyrabiają się z produkcją. Niejeden już się wkurzył i zrezygnował, a chętnych dalej jest za dużo.
  8. Z tego, co widzę, to zmiana geo nie będzie możliwa w czasie jazdy - raczej trzeba będzie odkręcić ośkę i obrócić taki prawie trójkątny klocek włożony w ramę - http://m.mountainbike-magazin.de/sixcms/media.php/6/thumbnails/MB-Radon-Swoop-170-Enduro-Neuheiten-2016-Eurobike-4.jpg.9603104.jpg http://1579193127.rsc.cdn77.org/fileadmin/2016/Docs/Flip_Chip/FlipChip.jpg Ciekawe, co pokaże Canyon - ale możliwe, że wyjdzie to samo, co było dostępne rok temu, czyli stary Torque EX na 26".
  9. Słyszałem trochę negatywnych opinii na temat PushLoca (zacina się) i zacząłęm szukać PopLoca. Ale przy okazji znalazłem takie coś - FS: RockShox PushLoc Remote Lever + Inner/ Outer cable - i nie bardzo rozumiem ideę tego "pushowania" w tym przypadku - tutaj znalazłe się dźwignia, a przycisku do zwalniania jakoś nie widać wcale. Korzystał ktoś z tego? Działa bezproblemowo czy lepiej szukać normalnego PopLoca?
  10. Jest jakaś konkretna różnica w porównaniu do E1, jeśli chodzi o regulację? Słyszałem, że jest lepiej w Shimano, ale nie wiem, co znaczy "lepiej", skoro i tu i tu operujemy tymi samymi śrubami. Większe szczeliny między klockami a tarczą? Druga sprawa to drucik, którym mocujemy klocki - czy to jest trwałe, jeśłi myślimy o niekoniecznie rzadkim wyjmowaniu klocków, żeby je wyczyścić? Czy może lepsza byłaby śruba jak w XT/XTR?
  11. Pytanie pewnie trochę głupie, ale jakoś nie znalazłem na to odpowiedzi - konkretnie chodzi o Rock Shox Reba RL 29 - zawsze myślałem, że obie tuby zajmują się amortyzacją w taki sam sposób. Tutaj widzę tylko jeden zawór. Przeglądałem schematy, manuale itd. i nie znalazłem niczego, co by wskazywało na to, że są one połączone jakimś kanałem etc. Czy to oznacza, że powietrze pracuje tylko z jednej strony, a druga pełni tylko rolę czegoś w rodzaju prowadnicy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...