Skocz do zawartości

lukib1

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Skąd
    Gdańsk

Osiągnięcia użytkownika lukib1

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. lukib1

    [serwis] RS TORA SL Solo Air

    Dzięki za odpowiedź, wymieniłem wszystkie oringi, a konkretnie który kolega Kolmark ma na myśli, posiłkując się rysunkiem z linku podanym w poście kolegi Tekosz ? Pozdrawiam
  2. lukib1

    [serwis] RS TORA SL Solo Air

    Witam Też mam podobny problem. Tora 302 Solo Air z tłumikiem blokady model 2008. Zrobiłem serwis tego amortyzatora, bo puszczał powietrze ze sprężyny powietrznej, wymieniłem oringi, zalałem olejem jak w manualu, nasmarowałem oringi smarem Slick Kick, zalałem tłumik olejem Silkolene 5WT w ilości 130 ml. w dolne lagi odpowiednio po 15 ml Silkolene 15WT i do sprężyny powietrznej w górna lagę pod korek 6 ml Silkolene 15WT. Nie działa mi blokada, a właściwie po jej włączeniu i przejechaniu kilkudziesięciu metrów lagi górne wchodzą po koronę w lagi dolne. Bez blokady zapadają się natychmiast. Powietrze ze sprężyny powietrznej nie schodzi. Co robię nie tak, że mam taki efekt ? Amortyzator już zdjęty , ponownie rozebrany i będę go ponownie składał, czyżbym uszkodził tłumik przy składaniu - notabene jego nie rozbierałem, nie było potrzeby bo mi wcześniej działał prawidłowo. Do kolegi z pierwszego posta, czy problem rozwiązany ? Czy ktoś z forumowiczów miał podobne doświadczenia ?
  3. Benzyna + myjka ultrdźwiękowa, benzyna wykorzystana wielokrotnie i zlewana znad osadu. Potem odpowiedni olej wlany do myjki, odciek oleju z łańcucha do myjki i wytarcie łańcucha do sucha, olej smarny ma pozostać tylko wewntrz ogniw. Kaseta szczotką i zwiniętą szmatką nasączoną w benzynie lub WD-40. W czasie eksploatacji smarowanie ogniw i wycieranie aż do następnej wymiany łańcucha co ok. 800 km.
  4. Witam Byłem niedawno w Karlskronie, na sto rowerów zapięty był 1, stojaki na rowery stoją wszędzie, pod blokami też i nikt ich nie zapina, pod sklepami w centrum też bez zapięć, a rowerów jest tam 4 albo 5 razy więcej, jeżdżą młodzi, kobiety, starsi, nawet inwalidzi, nie widziałem rowerów na balkonach . To fakt, mało widziałem tam wypasionych MTB, raczej rowery miejskie, a wypasione fule to na przedmieściach u imigrantów. Jeździć można wszędzie i najbardziej popularne są ciągi pieszo-rowerowe, i nikt nerwowo nie reaguje na mijający go rower, inny świat a tak blisko. Marzy mi się, że kiedyś w Gdańsku zostawię spokojnie rower przed sklepem i nie bedę musiał go zakuwać 3 kg szeklą !!!! Używam czegoś takiego, tylko 1 kg Kinguard: http://allegro.pl/najgrubsza-blokada-rowerowa-zapinka-kinguard-pro-i3344631858.html Pozdrawiam
  5. Witam Też niestety parkowałem przed wejsciem głównym, ale wydaje mi sie że mam solidne zapięcie, takie motocyklowe, ale z tego co zdążyłem poczytać to i to jest do pokonania. http://allegro.pl/zabezpieczenie-zapiecie-do-roweru-kielbaska-150-cm-i2707547779.html Tak z ciekawości, jakie miałeś zapięcie jeśli możesz nam powiedzieć ? Jeśl chodzi o rower, to będę się rozglądał, ale z doswiadczenia to wiem że marne szanse :-(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...