Skocz do zawartości

krzychu22

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    519
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

5 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Skąd
    Dąbrowa Górincza

Ostatnie wizyty

768 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika krzychu22

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Na standardowej zębatce nie ma szans żeby ogarnęłą łancuch 1Xx. Wiem po sobie jak jeden rockgarden i łancuch wisiał na ramie albo ciągnąłęm go po siemie na korbie, nie wyobrażam sobie przejechać na standardowej zębatce przez Rycheleby. Poza tym jak się dobrze oriantuje to koszt zębatki XT a Hello MTB będzie porównywalny.
  2. Obecnie jeżdze na zębatke Hello MTB, biedniejsza wersja HCC, i łańcuch 1051 siada jak złoto, funkiel nówka wyjety z pudełka.
  3. Ja mam podobny problem po spuszczeniu powietrza amor chował się, ale zostawało ok 4 cm do korony. Po serwisie nalałem tyle oleju żeby zostawało 1,5 cm. Natomiast przy takiej ilości oleju blokada nie działa. Jeszcze nie zabierałem się za eksperymenty z olejem. Po serwisie przejechałam tylko 100 km i zauważyłem, że amor dale się nie ugina w całości, nie wiem jeszcze będę musiał pokombinować z ciśnieniem powietrza może to jest problem. Dodam że po zakupie wszystko pracowało perfekcyjnie z czasem zaczynał tracić skok.
  4. W pełni się zgadzam z shoutgun'em. Olej i tak będzie miał problem aby się sprawnie doczepiał do lag, więc dużej różnicy nie będzie, na pewno nie poczujesz. Ja wlałem 15W ale tylko dlatego, że miałem możliwość kupienia dowolnej ilości, przy następnym serwisie naleje 5W i okaże się który lepszy.
  5. Po lewej korek to tylko zaślepka wentyla do pompowania i pokrętło u-turna, więc coś się dzieje. Pokrętło po prawej służy do ustawiania kiedy ma się odblokować amor jeśli trafimy na znaczny wybój. Osobiście jakoś się bardzo gate'm nie bawiłem ale pewnie po przeprowadzonym serwisie popróbuje.
  6. Niestety nie wystarczy w amorze masz ciśnienie rzędu 130 PSI, a w dętce ok 20 PSI więc nie ma szans napompować amora zwykłą pompka czy nawet kompresorem. A pompkę można kupić za ok 60 zł na przykład taką:http://allegro.pl/nowa-pompka-mp-035-beto-do-amortyzatora-400-psi-i2123598665.html sam takiej używam i jak na razie nie ma problemów. Spokojnie nabija do 300 PSI dalej nie wiem bo nie pompowałem.
  7. Koszt o-ringów to nie więcej jak 10 zł więc warto je wymienić jak później mieć problemy.
  8. Najprawdopodobniej za mała ilość oleju w tłumiku. Ja mam to samo, ale na razie nie mam oleju i potrzeby używania blokady. Pewnie na wiosnę będę musiał odrobinę dolać.
  9. Koszt olejów może być mniejszy jak sklep sprzedaje dowolna liści. Ja na przykład kupiłem tyle ile było mi potrzebne i kosztowało to niecałe 10 zł. Kleszcze są trochę droższe, ale nie musisz mieć na ściskanie i rozciąganie, więc trzeba liczyć ok 20 zł. Smar to dowolna sprawa ja używałem Motorexa co kosztowało mnie ok 20 zł, ale prędzej mi się amor rozleci jak się smar skończy(jeśli będę używał tylko do amora)
  10. Ja też mam taki. Próbowałem to rozdzielić, ale nic nie szło, więc zostawiłem w spokoju. Wydaje mi się, że nie ma potrzeby tego rozbierać.
  11. Ja mam taki sam problem. Też sadze, że mam za mało oleju, ale jak już nalałbym tyle ile trzeba (czyli 150) to stracę jakieś 3cm skoku.
  12. Wlałem ok 120ml nie pamiętam dokładnie może trochę wiechej. Wcześniej przed wymianą miałem ok 150ml.
  13. Przeprowadziłem serwis (dzięki, serwisókwa bardzo się przydała). Wydaje się byś wszystko szczelne, tylko powstał jeden problem. Mam wrażenie, że przy ilości oleju jaka podaje producent nie działa blowada skoku. Posiadam inny tłumik jak na zdjęciu, krótszy. Czy jest możliwe, że jest na mało oleju? Czy może to być spowodowane powietrzem w komorze gdzie jest olej? Nic nie ruszałem w tłumiku, więc nie wiem dlaczego tak jest.
  14. To mam jeszcze jedno pytanie co będzie mi potrzebne, chodzi mi jaki olej i smar. Wiem że jest w serwisówce podany, ale chciałby się dowiedzieć co polecacie i ile tego będzie potrzebne. Czy mam wymieniać wszystkie oringi w lewej ladze gdzie cieknie, czy mniej więcej te co się znajdują bardziej u góry? Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...