Skocz do zawartości

farmer

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    530
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Kicin k. Poznania

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika farmer

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

20

Reputacja

  1. Po ostatnich zawodach mój amor zrobił się całkowicie sztywny tak jak by był zablokowany. Niestety nie jest zablokowany. Co może być powodem? Gdzie szukać problemu i co serwisować? Gwarancji już nie ma.
  2. Ja mam taka grubszą i w cienkiej nigdy nie jeździłem więc ciężko porównać. Jednak co do ciepła w okolicach 5 stopni to taka kurtka ciepła nie gwarantuje ona tylko powoduje że zimno nie przewiewa przez ciuchy które zakładasz pod spód. Utrzymanie ciepła jest zadaniem warstwy 2. Dodam że w konfiguracji bielizna, bluza i windshield jeździłem w temperaturach poniżej 0 i raczej marzły mi stopy i dłonie niż tułów.
  3. farmer

    [rama] Accent Peak29

    MokryxD Dzięki za propozycje przejażdżki ale na BMie mnie nie będzie. Twoja specyfikacja rozjaśniła mi temat.
  4. farmer

    [rama] Accent Peak29

    Rower do XC i maratony i w zasadzie byłem pewny że M ale jak poczytałem forum to się zacząłem zastanawiać. Właśnie choćby po wypowiedzi (i wymiarach) MokryxD. A twoje wymiary Piotr są bez butów tu podawane?
  5. farmer

    [rama] Accent Peak29

    A ja mam pytanie jak wy mierzycie wzrost i przekrok? W butach czy bez? Zastanawiam się nad wyborem ramy M/L. Moje wymiary; wzrost w butach 181 bez butów 178 przekrok w butach 82 bez butów 79 Jak bez butów to wybrałbym chyba M jak w butach L no i tu jest dylemat. Choć na rowerze to niby w butach się jeździ
  6. Jakie jest cel zmniejszenia skoku? Co ma taka czynność poprawić? Pytam z ciekawości.
  7. No właśnie tobo jakieś dalsze spostrzeżenia? Też jestem na etapie wiatrówki w której się nie odmoczę (bez izolacji hydro) i ciekawi mnie twoja opinia na temat tego modelu.
  8. farmer

    [Full] 29er vs 27.5

    IvanMTB post powyżej wraz ze zdjęciem profilowym wygląda mi na pewnego rodzaju deklarację odmienności
  9. farmer

    [Big nine 40md] tuning

    to zależy jakie masz koła ile ważą ile masz kasy itd. Wagę rotującą najbardziej odczujesz ale to już ty musisz usiąść z kartką papieru i wagą poważyć co masz a ile będzie ważyć to ns co cię stać. NA forach i w dobrych sklepach znajdziesz informację na temat co ile waży. Pamiętaj też że im coś lżejsze tym słabsze (zz reguły) więc ważna jest też twoja waga i to w jakim terenie i jak jeździsz no i na ile stać cię na późniejsze serwisy. Jak widzisz jest dużo czynników wpływających na decyzję więc nikt ci nie odpowie wprost czy warto...
  10. farmer

    [Big nine 40md] tuning

    Jak zwykle przy takich wątkach trzeba sobie zadać pytanie co jest celem wymiany. Jeśli chcesz przyspieszyć to zawsze zaczynasz od kół jeśli zmiana komfortu to już wg potrzeb własnych.
  11. Obawiam się że wszystkie doklejone rzeczy się odkleją. Uderzaj z tym do sklepu. Można by próbować w szczękach zmniejszyć otwór jakimś klejm do metalu ale co jeśli się okaże że następne klocki są większe?? Pytanie dlaczego te co masz są za małe czy to wina klocków czy korpusu. Co do past miedzianej to się smaruje zewnętrznie klocek żeby na skutek temperatury się nie "spiekał" z tłoczkiem i nie piszczał.
  12. jeśli chodzi ci o te pierścienie na zewnątrz klocka to to jest odcisk od tłoczka dociskającego klocek i to jest normalne.
  13. sznib szkoda że dopiero wczoraj napisałeś Otóż zamówiłem te tuleje 3 częściowe w proshox i faktycznie profesjonalna obsługa a tuleje są śliczne w porównaniu z oryginałem . Ale po tym jak przyszły dowiedziałem się że w oczku też jest tuleja ślizgowa i tez ja muszę wymienić bo faktycznie się wytarła więc dodatkowa przesyła mnie czeka. ale proshox muszę zapamiętać .
  14. O dzięki za ciekawy link zaraz będę do nich pisał Nie mogę edytować pierwszego postu a podałem tam zły link więc tu poprawny: http://www.pricepoint.com/_productimages/960x600/318_foxhw8_0.jpg Temat dalej aktualny jęsli ktoś ma namiary na innych producentów to chętnie też zobaczę
  15. Wyrobiły mi się tuleje które trzymają damper w wahaczu. Doszukałem się że jest to część o numerze producenta: 803-03-000 (chodzi o coś takiego http://www.pricepoint.com/_productimages/960x600/318_foxhw8_0.jpg) Sprawdzałem że na stronie http://www.cult-bikes.com/ niby coś mają ale ani nie odpowiadają na maila a ich telefon jest nieczynny. Gdzie mogę czegoś takiego jeszcze szukać? A może ktoś ma coś takiego i chce odsprzedać? Próbowałem dorobić coś takiego u tokarza ale szybko się znów wyrobiło pewnie problemem jest dobór odpowiedniego materiału lub precyzja wykonania .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...