Skocz do zawartości

Pymyn

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    94
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Piotr
  • Skąd
    Piła

Osiągnięcia użytkownika Pymyn

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Tak na przyszłość jakby ktoś szukał. Baryłka została wymieniona na nową w kwietniu. Przejechane od wtedy około 1300 kilometrów, 0 jakichkolwiek wycieków płynu.
  2. Przy skracaniu przewodu była zastosowana stara baryłka i to może być przyczyną. Poczekam z tydzień, aż to ściągną i oddam do naprawy bo nie chce mi się z tym babrać, poza tym nie znam się na hydrulikach.
  3. Przejadę się jutro do tego sklepu i zobaczę. Nie będę tego dalej na chama kręcił bo gniazdo regulacji tłumienia w swojej Rebie już tak wyślizgałem.
  4. Witam Mam problem. Zauważyłem dziś, że wycieka mi płyn przy samej klamce w miejscu zaznaczonym na rysunku poniżej. Dokręciłem trochę ten króciec, ale płyn dalej powoli wypływa. Boję się dokręcać za mocno żeby czegoś nie uszkodzić. Olej wypływa po gwincie króćca z wnętrza klamki. Nie wiem co z tym zrobić za bardzo. Znalazłem coś takiego jeszcze : Ten Olive to jakby O-ring ? Może jego wymiana załatwiłaby sprawę ? Co do zbyt mocnego dokręcania przeczytałem na zagranicznym forum, że można tą "uszczelkę" zgnieść czego bym nie chciał. Hamulec był kupiony we wrześniu, przejechane może 1500km. Przewód był skracany w serwisie, ale wcześniej nie było żadnych problemów.
  5. No to mały update. Uszczelka trzymała do 10 dni jakoś, później trzeba było dolewać oleju i tak w kółko. Kupiłem ją w sklepie z uszczelnieniami. W motoryzacyjnych nigdzie choćby podobnych nie mieli. Moim zdaniem najpewniejszym rozwiązaniem byłoby kupno oryginalnej uszczelki z eurobike. Epicon leży teraz w kącie. Można też spróbować wsadzić tam oring, lecz gwarancji nie daję. W rebie są same oringi i żaden nie puszcza, ciśnienie od miesiąca bez najmniejszych spadków. Nie wiem czemu suntour zastosował uszczelkę, którą dostać identyczną jest chyba niemożliwe.
  6. Końca zakresu nie ma. Jak dobrze tam zaświeciłem to było dokładnie widać, że to gniazdo imbusowe ani drgnęło pod wpływam obracania imbusem. Jest niestety wyrobione.
  7. Pokrętło Rebound kręci się w nieskończoność. Mogę wykonać 10 obrotów i ani zakres ruchu się nie kończy ani prędkość powrotu nie ulega zmianie. Uzywałem imbusa 2.5mm, czuć lekkie przeskakiwanie podczas obracania, ale efektu żadnego. Zajrzałem do środka. Imbus pokrętła Rebound wchodzi w sześciokątny otwór w elemencie, którego obrót powoduje regulację tłumika Motion Control w kierunku wolniejszego lub szybszego powrotu. Problem jest taki, że gniazdo jest wyślizgane. Ktoś w ogóle wie czy idzie w jakiś sposób dostać część zamienną tego typu ? Myślałem żeby lekko imbus od pokrętła Rebound nasmarować silikonem, w razie regulacji powinno działać, a w przypadku demontażu widelca przy mocniejszym pociągnięciu powinno puścić.
  8. Witam Zmieniłem skok w RS Rebie 2010. Do dolnych goleni nalałem po 15ml oleju 15W. Problem polega na tym, że po wciśnięciu pokrętła Rebound aby nim obrócić trzeba użyc kombinerek. Czy może być to skutkiem zbyt mocnego dokręcenia nakrętki, w którą wchodzi to pokrętełko ? Dodam, że pokrętło strasznie opornie wchodzi na tą "imbusową" nakrętkę.
  9. Może zapytaj na: http://www.eurobike.pl
  10. http://velmar.pl/czesci-rowerowe-amortyzatory-przod-c-72_95.html Już chyba taniej nie znajdziesz, przynajmniej teraz.
  11. Najlepiej jest nie sugerować się tabelami ciśnień, tylko wypróbować różne wartości ciśnienia i zobaczyć, przy którym amortyzator pracuje najlepiej.
  12. @lyndowss Nowa uszczelka jest również gumowa, tylko mieszanka jest twardsza.
  13. Uszczelkę kupiłem za 7 zł w sklepie z uszczelnieniami. Nie jest identyczna. Wewnętrzna średnica jest taka sama jak oryginału, jest znacznie wyższa, ale mieści się na tłoczku. Jest znacznie mniej elastyczna, podgrzałem ją do 100~ stopni w piekarniku, dopiero wtedy weszła na tłoczek. Zewnętrzna średnica była większa, ale starłem ją na papierze ściernym do momentu gdy tłoczek chodził z większym oporem niż na zużytej uszczelce. Tłoczek z uszczelką musiałem wciskać znaczną siłą do środka. Nie chciałem ścierać uszczelki zbyt mocno aby znowu nie było wycieków. Nalałem oleju może z 5ml jak na razie 3ci dzień trzyma bez problemu przy 85~psi. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz. Uszczelka poruszając się ze zwiększonym oporem powinna chyba po jakimś czasie ulec dotarciu dzięki czemu amortyzator powinien płynniej chodzić ? Na mniejszych nierównościach trochę gorzej wyłapuje jak przed wymianą. Uszczelki (niebieska to nowa): http://smg.photobucket.com/user/Pymyn/media/Bike/Bike%202013/Epicon/DSC02533.jpg.html
  14. Kartridż na Eurobike 250 zł, tłoczek z uszczelką 35zł. Na razie wstrzymam się z tym tłumikiem, może na zimę ceny trochę spadną.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...