Skocz do zawartości

dragon104

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Paweł
  • Skąd
    ok. Krakowa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika dragon104

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. projekt niedługo idzie na śmietnik, powstanie coś na nowej ramie i nowym amortyzatorze, będzie zdecydowanie bardziej biało i nowocześniej ale większość elementów zostaje z tego projektu
  2. zębatkę narrow wide hello mtb łańcuch hg93 przymiar do lańcucha smar do łańcucha finish line
  3. otrzymałem wczoraj przesyłkę od hello mtb paczka była świetnie zapakowana, w środku znajdowała się pięknie wyglądająca zębatka narrow wide 32t z logo hellomtb oraz zestaw naklejek od hcc i hellomtb (czego się nie spodziewałem), paczka miała być wysłana pocztą bo chciałem zaoszczędzić, a Panowie w sklepie wysłali kurierem tak więc sklep naprawdę warty polecenia zębatkę zamontowałem i połączyłem z kasetą 11-34 xt używając łańcucha hg53 (cena campa mnie trochę odstraszyła) niestety zestaw jeszcze nie przetestowany, ale wygląda to wszystko pięknie i na postoju działa nienajgorzej po zdjęciu prowadnicy, założeniu nowej zębatki, zastosowaniu nowej większej kasety oraz dopasowaniu długości łańcucha okazało się że zaoszczędziłem 76g wydałem na to około 200 zł bo zębatka kosztowała 99 zł http://hellomtb.pl/pl/p/HELLo-MTB-zebatka-32t/1 łańcuch 40 zł a kaseta około 50 zł bo i tak była już używana jeśli chodzi o stosunek oszczędności wagi do wartości inwestycji to niby sporo ale teraz rower powinien lepiej sprawdzać się na podjazdach bo tam zawsze brakowało mi biegów na starym napędzie kaseta 295-265= +30g usunięcie napinacza -95g zębatka 40-45= +5g łańcuch 275-259= -16g zysk 76g łączna waga 10086g
  4. jaki model tego łańcucha, napęd 9 rzędowy?
  5. zebatka narrow wide już zamówiona, do tego nowa kaseta 11-34 xt która już jakiś czas leży w szafie, zostało tylko kupić nowy łańcuch i prowadnicę można wyrzucić jaki łańcuch polecacie aby nowa zębatka wytrzymała jak najwięcej? zaciski bolt on dartmoora już od dawna posiadam ale nie przekonuje mnie ten system, wolę szybkozamykacze
  6. Z tym licznikiem i koszykiem racja, no ale to ze błoto jest na rowerze górskim nie powinno nikogo dziwić... Chociaż fakt musze kiedyś zrobić mu zdjęcia gdy będzie czysty
  7. waga adapterów podana ze stalowymi śrubami więc chyba normalna waga siodło jest w miarę wygodne a boje się że nowe może być znacznie gorsze pod tym względem, bo o siodle myślę już od dawna
  8. z jednej strony owszem wydaje mi się że całkiem przyzwoity ale do tych dziesięciu brakuje tak niewiele że jeśli udałoby się to zrobić niewielkim kosztem to czemu by nie...
  9. z tym że reba pracuje bardzo dobrze, a do tego kosztowała śmieszne 300 zł (będąc przy tym w niemal idealnym stanie) więc wymiana na nowego sida przy założeniu że rower mimo wszystko ma być budżetowy byłoby lekkim zaprzeczeniem idei tego roweru...
  10. zalewanie opon trochę mnie przeraża, a tarcze z przodu wolę mieć jednak odrobinę większą na wszelki wypadek, trochę ważę niestety
  11. Amortyzatora nie wyrzuca na pewno, tym bardziej ze ta rama wyjątkowo słabo tłumi
  12. Witam Z forum korzystam od dawna, ale jakoś nigdy się nie udzielałem, postanowiłem się wreszcie podzielić moim projektem który stopniowo powstawał w ciągu zeszłego roku Większość części kupowałem używanych, rower może nie zachwyca wyglądem ale myślę że ma w sobie to coś: oto rozpiska części wraz z rzeczywistymi wagami poszczególnych elementów https://lh3.googleusercontent.com/-fUFma4Z-7HI/VKbrTb5UiYI/AAAAAAAAAI0/9xG15pjUQNc/w737-h553-no/CAM00166.jpg https://lh5.googleusercontent.com/--KoYqsz5DV8/VKbrUlyt-oI/AAAAAAAAAJA/9JOid-Xo904/w737-h553-no/CAM00175.jpg https://lh3.googleusercontent.com/-7mMBGo4ZEr0/VKbrXpsTuqI/AAAAAAAAAJY/ekhjmLSU7SA/w737-h553-no/CAM00177.jpg https://lh5.googleusercontent.com/-X4mfrFgnYWs/VKbrTMzTSMI/AAAAAAAAAIw/9E4G_1b-Wkw/w737-h553-no/CAM00167.jpg Rama Cinder cone: 1,850g Amortyzator Rockshox Reba: 1,700g Stery Accent :100g Koło przód Ztr olimpic + scott: 695g Koło tył ZTR Olympic: 845g Pedały BBB: 292g Mostek Ritchey wcs: 113g Kierownica Easton ec70: 125 Adaptery 180 + 160 + śruby: 55g + 50g Hamulec przód Avid juicy 5: 256g Hamulec tył Avid juicy 5: 271g Przerzutka Sram x9: 209g Manetka + linka i pancerz Sram x9: 102g+11g+27g Sztyca Amoeba borla: 250g Siodło Selle italia xr: 265g Łańcuch + kaseta Deore + xt: 275g + 265g Korba + suport Deore xt: 705g Prowadnica No name: 95g Opona tył Furius Fred 26x2.25: 430g Opona przód Rocket ron evo 26x2.25: 396g Tarcze hamulcowe Avid 185 + avid 160: 146g + 110g + 16g Dętka przód kenda: 150g Dętka tył Geax: 138g Chwyty cloud: 34g Zacisk sztycy Accent 23g Zębatka Weeze: 40g Zaciski kół - 54g + 49g Razem: 10,162 w planach jest zejście z wagą poniżej 10 kg, jednak wiąże się to z coraz większymi kosztami, a koszt poskładania roweru minimalnie przekroczył tylko 2000 zł więc myślę że udało się to zrobić bardzo tanio zachęcam do komentowania i proszę o zasugerowanie jakichś zmian które mogłby obniżyć możliwie niskim kosztem masę roweru
×
×
  • Dodaj nową pozycję...