Skocz do zawartości

MikeSkywalker

Organizator
  • Liczba zawartości

    10 529
  • Rejestracja

  • Wygrane w rankingu

    8

Ostatnia wygrana MikeSkywalker w dniu 10 Stycznia 2017

Użytkownicy przyznają MikeSkywalker punkty reputacji!

6 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Karol
  • Skąd
    Podkarpacie

Ostatnie wizyty

10 679 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika MikeSkywalker

  1. No tak było, nie zmyślam. Troszkę mi geometria/pozycja nie pasuje, L-ka jest za duża, M-ka była za mała. A dwa - wkręciłem się, okazało się że na elektryku mogę śmiało jeździć więc uznałem że fajnie byłoby przeskoczyć na fulla, bo jednak sztywny rower 25 kilogramowy to coś innego niż lekki hardtail.
  2. Rada jest dobra jak pracuje się 5 dni w tygodniu a w weekendy można sobie swobodnie planować wyjazdy. Na razie to tylko jednodniowe wycieczki do innych miast cokolwiek pozwalają zobaczyć. Rzeszów za biedny albo za mało górzysty na elektryki. Warszawa czy Bielsko-Biała - inny świat. Tak czy inaczej - nie wiem jak trwałość Yamahy, jeździ się super. Ale, wcześniej tego aspektu nie brałem pod uwagę a teraz jednak biorę pod uwagę możliwości serwisowania napędu elektrycznego, stąd chyba najbardziej polecany pod tym względem jest Bosch. I z jakichś powodów Bosch trafia do tańszych konstrukcji (Yamaha w sumie też, jak popatrzymy na R-Raymon czy Haibike). A mnie, jak już znajdę rower z wygodną geometrią na wodotryskach nie zależy, byle jeździć w ramach rehabilitacji.
  3. Stąd - kupujesz nasadkę ze średniej półki, czyli np. "CrV" marki własnej marketu, Neo, EPM itd. i szlifujesz na płasko, najtańsza opcja. Ja chyba na szlifierce stołowej to robiłem i poprawiałem papierem.
  4. Nic nie czuć, nawet bez rękawiczek jeździ się bardzo wygodnie, choć jest takie odczucie "lepienia się" - ot urok miękkiej gumy. Ale w rękawiczkach tego problemu nie ma.
  5. A jakbyś miał porównać Boscha i Yamahę? Chciałbym zmienić swojego Talona E+ (na którym jeździ mi się źle, ale za to silnik uwielbiam) na jakiegoś fulla. Jest Stance E+ Gianta - ale z drugiej strony podlinkowany wyżej Radon, z silnikiem Boscha. Nie wiem tylko czy Radona gdzieś pomierzę a głównie o pozycję na rowerze mi chodzi, nie licząc trwałości silnika.
  6. No właśnie to dokładnie mam na myśli, oczywiście nie pisząc, mea culpa. Czy jak wsiądę do samolotu z nowiutkim (małym) rowerem spakowanym w walizkę kupionym kilka godzin wcześniej to już problem importu do UE odpada, ot tak po prostu? Albo jak w firmie kurierskiej będzie to jechało (nawet z jakiejś korzystaliśmy w tym temacie) to wystarczy że nadawcą byłaby osoba prywatna a nie sklep internetowy żeby obeszło się bez dodatkowych kosztów/
  7. Szanowni, zamawiał ktoś w ostatnim czasie rower w UK? Idzie to jakoś "przez pośrednika" zrobić, żeby kupił na miejscu, a potem wysłał do Polski? Albo wrócić z nim samolotem z bagażem rejestrowanym, nawet po rozczłonkowaniu na miejscu?
  8. Nie wiem jak się żyje na Śląsku - ale jeszcze się nie spotkałem żeby ktoś "dla żartu" spuszczał powietrze z damperów Bo, jak wspomniał @KSikorski - jak stracisz ciśnienie to samą pompką go nie odzyskasz.
  9. Najłatwiej znaleźć przyczynę wieszając rower na stojaku, i wtedy pedałując, zmieniając przerzutki i obserwując co może wydać dźwięk. Podczas jazdy diagnostyka jest trudniejsza. Może masz gdzieś jakieś miejsce - np. stojak serwisowy, punkt do mycia rowerów itd. gdzie dałoby się powiesić rower za ramę? Można to zrobić i na trzepaku, za siodełko, ale wtedy pasowałoby mieć drugą osobę do pomocy, żeby nie spadł. Bo trudno mi wymyśleć co może stukać, z reguły jeśli przerzutki są rozregulowane to coś ociera, przeskakuje, itd. Może łańcuch jest za długi, masz z przodu ustawiony pierwszy bieg a z tyłu 4/5/6 i wózek przerzutki się obija?
  10. Mało macie we Wrocławiu serwisów żeby podjechać i oddać do diagnostyki? To lepsza niż "teleporada". A jak rower kupiłeś nowy to masz 2lata gwarancji, bez potrzeby wykupywania czegokolwiek.
  11. No i to jest zasadniczy błąd. Owszem, przymiarka pod sklepem czy przejechanie paru metrów nie jest bardzo miarodajnym wskaźnikiem tego czy rower długoterminowo będzie dobry ale kurde, nie podjechać do jakiegoś sklepu Treka i pomierzyć jakiekolwiek Emondy? To nie jest zakup roweru za 3 stówki na dojazdy do pracy. Nie wiem czy coś się zmieniło, kiedyś Trek miał testówki, żeby dobrać rozmiar wystarczało. Ale, z doświadczenia ze sprzedażą (m.in. Treków) - lepiej wziąć za mały, niż potem żałować. Zresztą sam się przekonałeś, a mamy - przynajmniej w Polsce trend kupowania za dużych rowerów. Także celowałbym w 54. W najgorszym wypadku dasz minimalnie dłuższy mostek. Łatwiej kijek podcienkować niż go potem pogrubasić.
  12. Chłopie, święta się nie skończyły a już krokusy gdzieś widzisz? Ale postaram się zdobyć te dane jak najszybciej i wycenić.
  13. MikeSkywalker

    [koła] szprychy

    Wsiadaj i jedź, jechać na pewno się da, tylko będą padać kolejny szprychy i z tym należy się liczyć, skoro już kilku brakuje. Ale, nie wiem jak rozumieć ten fragment. Co oznacza że szprycha jest wyciągnięta w kilku miejscach? Wyciągnięte, tj. wypadnięta to ona może być tylko z nypla, no albo piasty jak główka się urwała.
  14. https://sklep.tubes-international.pl/obejmy-p-clip?strona=1&typKategorii=obejma-do-mocowania-rur-wezy bardzo uniwersalne narzędzie, do rur o różnej średnicy, jedyne co trzeba kombinować jak zamocować te obejmy, a potem do nich błotniki. Ale, różne konstrukcje z nich tworzyłem, nawet łącząc dwie obejmy długą śrubą i montując na niej trzecią obejmę żeby mieć mocowania na środku
  15. Najchętniej to frameset+koła+cała Sora, mogę to nawet niezłożone sprzedać. Nie pamiętam dokładnie jak to wygląda, stoi odkąd mi kolano siadło. Końcem miesiąca planuję parę dni urlopu żeby przejrzeć klamoty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...