Wybacz ale zapomniałem że napisałem w tym wątku... Ale bystry chłopak jesteś, bo to co wymyśliłeś to w 100% to samo o oryginał
Ale za to ja mam problem-blokada sprawna, ale amor MUŁ!!!
Rozebrałem, wyczyściłem, wyjąłem elastometr i zalałem olejem - 30ml na lagę. Efektem jest tłumienie olejowe- chodzi lżej niż przed remontem(wtedy nie ledwo co działał) ale to nie jest to... Wylałem olej- chodzi troszkę lżej ale i tak lipa.Chyba, żę tego oleju trzeba wlać więcej, ale wydaję mi się ze wtedy będzie miał jeszcze większe sprężanie(mniej miejsca na powietrze). Wyjąłem tłumik z prawej goleni i zostawiłem samą sprężynę...nadal twardy. Chyba wyjmę sprężynę, wsadzę sam elastometr żeby nie dobijało i zostawię sam tłumik. Niestety mam problem jak to zrobić, bo nie mogę 3 raz odkręcić korka z golenii ze sprężyna bo nie mam klucza do korków i jest już objechany. Ma ktoś pożyczyć? Jak nie to pojadę do serwisu, pożyczę na chwilkę i wyjmę tą sprężynę na próbę.
Ale że to wątek o opiniach to muszę coś napisać o nim:
- nie łapie żadnych luzów
- anoda dobrze się trzyma
- za twardy...