Skocz do zawartości

arczar

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Ariel
  • Skąd
    Łódź

Osiągnięcia użytkownika arczar

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Jak w temacie, oryginalnie zapakowana nówka sztuka. Fajne grube ścianki do jazdy na niskim ciśnieniu, oplot 3x110TPI. Cena 110 z shipem w cenie! Najwyższa wersja opony. Nie mylić ze zwykła zwijaną, że o drutowej nie wspomnę... Koszt w sklepie 190 złotych. Możliwa wysyłka oraz wystawienie na allegro. 26x2,4 ZWIJANA UST oplot: TPI 3/330, 3 WARSTWY MATERIAŁU/3X110 TPI ETRTO 60-559 Zdjęcie: https://www.olx.pl/oferta/continental-x-king-26x2-4-ust-tubeless-zwijana-nowa-xking-CID767-IDpuMCX.html
  2. Hej! Jak w temacie: Kupię dowolną manetkę 9s obsługująca Shimano. Najlepiej XT choć wezmę cokolwiek. Kupię też klamkę prawa do mechanicznych hamulców tarczowych lub v-brake.
  3. Hak przerzutki do Amoeba Hussar - może podpasuje jeszcze do czegoś. Nówka.
  4. Wybacz, może zbyt słabo sprecyzowałem wymagania. Niestety mamy premierem, bo żona potrzebuje roweru do wszystkiego czyli: -latamy po lasach w około Łodzi - jeździmy w Beskidzie Śląskim (ale nie po telewizorach) - czasami 30km asfaltem - nigdy się nie ścigamy potrzeby jeden rower na którym moją żona(162cm/47kg) będzie mi towarzyszyć (ja amoeba hussar 18" przy 175cm). Jako że nie lubi bardzo sportowej pozycji pomyślałem o takim rowerze zwłaszcza że można me dostać używane w dobrej cenie.
  5. Witajcie, Czy rama roweru unibike underground one będzie dobra do xc\enduro dla dziewczyny o wzroście 162cm? Wiem ze to nie rama do xc, ale biorąc pod uwagę wzrost? P.s. amortyzator XCR
  6. Też myślałem o ProGoldzie, Rohloffie, a nawet o profesjonalnych olejach do łańcuchów motocyklowych. i to właśnie kiedy o nich czytałem, doczytałem się o najlepszym smarze firmy Profi, ktory jest smarem suchym jak K-Last Kernite. Spróbujcie, a nie porzałujecie - środek jest trudno dostępny, ale widziałem chyba nawet 1 na allegro.
  7. Kernite K-LAST Super - czysty dwusiarczek molibdenu(MoS2) w zawiesinie koloidowej w lotnym rozpuszczalniku. Mój tata przyniósł to cudo z pracy. Wyczyściłem łańcuch(hg-73) i miałem traktować go Rohloffem, ale wziąłem stary łańcuch, psiknąłem tym na próbę i dawaj na hg-73. Efekty: łańcuch pokrywa się tym roztworem i po 5 minutach wysycha. W efekcie tego zabiegu na łańcuchu powstaję idelanie gładka, szara powłoka, której nie ima się woda, a benzyna to rusza dopiero w połączeniu z tarciem mechanicznym(np. szczoteczką). Czas na przejażdżkę: -idealna cisza pomimo suchego łańcucha -łańcuch czysty(bo suchy) -powłoka jest bardzo trwała(myślę, że po 200km będzie można powtórzyć aplikacje, ale to tylko dla czystego sumienia, bo z technicznego punktu widzenia będzie to mogł być większy dystans) i całkowicie wodoodporna -dla niektórych jedyną wadą może być kolor łańcucha(szary) Link do specyfikacji producenta: http://www.kernite.com/kernite/productView_byName.asp?countryName=Poland&country=POL&language=Polish&language_id=11&product_cat=name&product_cat_desc=Products+By+Name&pName=K-LAST+SUPER+%2812X1%29 Zatem w kwestie smarowania łańcucha mam z głowy- SZCZERZE POLECAM
  8. A ta osoba co Ci to wykonuje to dałaby radę zrobić nagwintowany korek lewej goleni? coś na wzór tego w prawej gdzie jest tłumik... Bo ten w lewej jest już brzydki od odkręcania, a poza tym nie potrzebuje regulacji.
  9. Najgorzej będzie wykonać obudowe w której będzie poruszał sie ten klin naciskający blokade... Ja przed chwilą odkręciłem jednak ten korek ze sprężyną. Niestety bez sprężyny jest za miękki... nie wiem co zrobić-skrócić?
  10. Wybacz ale zapomniałem że napisałem w tym wątku... Ale bystry chłopak jesteś, bo to co wymyśliłeś to w 100% to samo o oryginał Ale za to ja mam problem-blokada sprawna, ale amor MUŁ!!! Rozebrałem, wyczyściłem, wyjąłem elastometr i zalałem olejem - 30ml na lagę. Efektem jest tłumienie olejowe- chodzi lżej niż przed remontem(wtedy nie ledwo co działał) ale to nie jest to... Wylałem olej- chodzi troszkę lżej ale i tak lipa.Chyba, żę tego oleju trzeba wlać więcej, ale wydaję mi się ze wtedy będzie miał jeszcze większe sprężanie(mniej miejsca na powietrze). Wyjąłem tłumik z prawej goleni i zostawiłem samą sprężynę...nadal twardy. Chyba wyjmę sprężynę, wsadzę sam elastometr żeby nie dobijało i zostawię sam tłumik. Niestety mam problem jak to zrobić, bo nie mogę 3 raz odkręcić korka z golenii ze sprężyna bo nie mam klucza do korków i jest już objechany. Ma ktoś pożyczyć? Jak nie to pojadę do serwisu, pożyczę na chwilkę i wyjmę tą sprężynę na próbę. Ale że to wątek o opiniach to muszę coś napisać o nim: - nie łapie żadnych luzów - anoda dobrze się trzyma - za twardy...
  11. To jest ta manetka. Mam Axona D-RL(kilkuletni) i ma taką samą manetkę i taki sam mechanizm blokady. Jak chcesz to obfoce Ci mechanizm to może coś wyrzeźbisz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...