Skocz do zawartości

pomirot

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    426
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Warszawa-Bielany

Ostatnie wizyty

1 991 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika pomirot

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

9

Reputacja

  1. Emocje opadły. Salzkammergut Trophy zaliczone. 120km i 3848m w pionie. Totalna masakra, ale jeszcze większa satysfakcja. Poznałem swoje miejsce w międzynarodowym MTB i ... duuużo muszę popracować :) Ciekawe co przyniesie przyszły rok :)

    1. adhed

      adhed

      gratulacje :)

       

  2. Lipiec 2014, Alpy austriackie, 4 tys zawodników z 38 krajów, 119km i 3848m przewyższeń- nie mogę się już doczekać :)

    1. adhed

      adhed

      powodzenia!

       

    2. RudaMarylka

      RudaMarylka

      go! go! go & have fun :-)

       

  3. pomirot

    DSC02737A

    Nowa jest rama i amor, no i kilka drobiazgów jak przednia przerzutka (inne mocowanie), stery. Reszta jest ze starego. Co do oszczędności na wadze to zysk około 750 g (500 na ramie, 150 amor, około 50 stery, linki są w alu oplocie
  4. pomirot

    I nastał� plastik

  5. Najważniejsza jest masa rotowalna, czyli wspomniane już koła. Reszta to już walka o gramy, kosztowna i zależna od portfela, i celu. Warto zainwestować w lekki i sztywne kółka i jak najlżejsze opony uwzględniając charakter zastosowania. Celuj w zestaw około 1600 g. Warto pójść w zestaw Tubless Ready zalewając opony Stanem. Spora oszczędność wagowa. Polecałem już dzisiaj takie kółka: http://www.cyclestore.co.uk/productDetails.asp?productID=22268&categoryID=399
  6. pomirot

    MG 7044a

    Ok, wjechaliście na ambicję i zdjąłem póki co rogi, i wymieniłem gripy na pianki Bontragera XXX Light (waga real 12g). Oszczędność... 220g !!! Stery również wymieniłem na... oczywiście Cane Creek 40-stki- oszczędność blisko 100g. Jutro postaram się go gdzieś zważyć
  7. pomirot

    MG 7044a

    Eh, też się zastanawiam gdzie się tyle kg uzbierało. Może w ramę coś wlane , choć jak na alu 1490g to nie tak najgorzej. Fakt co do rogów, lekkie nie są- 130g, ale nadrabiają wygodą. Raczej nie zamienię na wydmuszki Smica czy PRO. Jak coś to zdejmę całkiem Dziękuję za pozytywne słowa
  8. Musieli łajzy obserwować. U mnie dzwignęli z balkonu o 4 nad ranem, w sumie na moje życzenie ... bo kto trzyma rower na balkonie na pierwszym piętrze Będę miał na uwadze
  9. Uważam, że średnica mocowania nie ma większego przełożenia na sztywność. Ważniejsza jest jakość materiału, z którego jest wykonane (dokładnie jak napisał Jakubas). Przy wyborze setu myślę, że należy kierować się względami estetycznymi. OS będzie wyglądał korzystniej w fullu z "mięsistą" ramą i balonami na obręczach. Z kolei 25,4 przy wychudzonym ścigaczu.
  10. CX Ray, jak pewnie i inne płaskie mają jedną wadę (stwierdzoną przez mnie)- przy silnym bocznym wietrze potrafi bujać kołem. Maszyna genialna. Ciekawi mnie wytrzymałość piast, mega lekkie
  11. He, he... linii Speca nie da się zamalować Ładnie wyszło. Jak się na Phenomie jechało? Łamałem się też nad takim i stanęło na SLR-ce.
  12. pomirot

    Mój bike

    Zmiana ramy i 0,4 kg w dół :))
×
×
  • Dodaj nową pozycję...