Skocz do zawartości

wojtasg

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    72
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Wojtas

Ostatnie wizyty

1 054 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika wojtasg

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. Zębatka do korby Shimano z serii 105. SG-X, 34 zęby, mocowanie na 5 śrub BCD 110 mm, kompatybilna z napędami 2x9 i 2x10. Minimalny przebieg, używana przez kilka miesięcy w dobrych warunkach pogodowych, w bardzo dobrym stanie technicznym. Link do aukcji: https://sprzedajemy.pl/tarcza-korby-szosowej-shimano-105-34t-bcd-110-mm-warszawa-2-062e3e-nr60983864
  2. Bardzo lekki, ważący ok. 210 gram, dziecięcy kask rowerowy Limar model 242 w rozmiarze M (obwód głowy 51-56 cm). Wyposażony w siatkę ochronną w otworach wentylacyjnych z przodu (zabezpiecza przed wpadnięciem do kasku latających paskudztw), pokrętło regulacyjne pozwalające dopasować kask do rozmiaru głowy oraz tylne czerwone światełko. Kask jest używany, ale w bardzo dobrym stanie, bez żadnych uszkodzeń (nie zaliczył żadnych uderzeń). Link do aukcji: https://sprzedajemy.pl/kask-dzieciecy-limar-superlight-242-rozmiar-m-51-56-cm-warszawa-2-062e3e-nr60983808
  3. Do sprzedania trenażer TacX i-Vortex model T1960 wraz z kompletem akcesoriów. Sprzęt używany przez 3 sezony, jest w pełni sprawny, w dobrym stanie technicznym. Na obudowie trenażera i podstawce pod koło jest kilka przytarć od opony oraz zarysowań (patrz zdjęcia), co nie rzutuje na jego sprawność. Sprzęt do obejrzenia i odbioru osobistego w Warszawie. Wysyłka kurierem GRATIS!!! Link do aukcji: https://sprzedajemy.pl/trenazer-tacx-i-vortex-t1960-zestaw-warszawa-2-062e3e-nr60494550 W zestawie: - Trenażer Tacx i-Vortex T1960 - Komputer sterujący trenażerem - Podstawka pod przednie koło Tacx - Moduł Tacx ANT+ USB - Szybkozłączka Tacx - Kabel zasilający - Instrukcja - Opona treningowa Vittoria Zafiro Pro Home Trainer 700x23C - Oprogramowanie treningowe Tacx Training Software v3.5 - Dwa oryginalne filmy Tacx: > Training with Raboboank 2010 Spain (ErgoVideo) > Training with Radioshack Nissan Spain (Real Life Video) Info: Trenażer można używać bez podłączenia z komputerem - wtedy pełne sterowanie ustawieniami jest poprzez komputerek montowany na kierownicy roweru. Po podłączeniu do komputera z pomocą dołączonego modułu Ant+ można korzystać z oprogramowania Tacx Training Software pozwalającego na kontrolowanie wszystkich parametrów treningu, programowanie własnych treningów, trening w wirtualnym świecie oraz trening z filmami ErgoVideo / Real Life Video. Przydatne linki: Zdjęcia w dużej rozdzielczości oraz instrukcje użytkownika: https://1drv.ms/u/s!Ao9D7KDuVUswwqBLILT9cjq_7bVCIQ?e=meWGew Recenzje na YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=JwD4eoBX6Lw https://www.youtube.com/watch?v=LEPexu0izXE
  4. Skarpety kompresyjne firmy Assos EC, rozmiar 43-46, czarne, do stosowania po wysiłku fizycznym. Używane, ale w bardzo dobrym stanie. Cena 50 zł plus wysyłka. Zdjęcia w dużej rozdzielczości tutaj: https://1drv.ms/f/s!Ao9D7KDuVUswssILeV0TsfQyS16rCw Link do ogłoszenia: https://sprzedajemy.pl/skarpety-kompresyjne-assos-ec-rozm-43-46-warszawa-2-062e3e-nr60362738
  5. Wiatroodporna kurtka Nalini Basic Wind Jacket w rozmiarze XL. Idealna na chłodniejszą pogodę. Przód kurtki oraz rękawy wykonane z membrany windstopper zapewniającej oddychalność, ochronę przed wiatrem i lekkim deszczem. Plecy wykonane z dobrze oddychającej tkaniny. Rękawy są odpinane, co pozwala łatwo kurtkę zmienić w kamizelkę. Z tyłu 3 kieszenie. Używana kilkukrotnie, ale w idealnym stanie, bez żadnych uszkodzeń itp. Sprzedaję, bo dla mnie ma za krótkie rękawy. Cena: 150 zł plus koszty wysyłki. - Rozmiar XL - Kolor szaro-stalowy - Membrana windstopper (88% Polyester, 12 % Polyurethane) - Plecy 100% Polyester - Odpinane rękawy - Kieszonki na plecach Wymiary wg schematu (patrz zdjęcia): A: 52 cm B: 42 cm C: 77 cm D: 63 cm F: 86 cm Zdjęcia w dużej rozdzielczości tutaj: https://1drv.ms/f/s!Ao9D7KDuVUswssF-Ov6WT6LlL32Yig Link do ogłoszenia: https://sprzedajemy.pl/kurtka-nalini-basic-wind-jacket-warszawa-2-062e3e-nr57423299
  6. Wiatroodporna kurtka Nalini Basic Wind Jacket w rozmiarze XL. Idealna na chłodniejszą pogodę. Przód kurtki oraz rękawy wykonane z membrany windstopper zapewniającej oddychalność, ochronę przed wiatrem i lekkim deszczem. Plecy wykonane z dobrze oddychającej tkaniny. Rękawy są odpinane, co pozwala łatwo kurtkę zmienić w kamizelkę. Z tyłu 3 kieszenie. Używana kilkukrotnie, ale w idealnym stanie, bez żadnych uszkodzeń itp. Sprzedaję, bo dla mnie ma za krótkie rękawy. Cena 200 zł. - Rozmiar XL - Kolor szaro-stalowy - Membrana windstopper (88% Polyester, 12 % Polyurethane) - Plecy 100% Polyester - Odpinane rękawy - Kieszonki na plecach Wymiary wg schematu (patrz zdjęcia): A: 52 cm B: 42 cm C: 77 cm D: 63 cm F: 86 cm Zdjęcia: https://1drv.ms/f/s!Ao9D7KDuVUswssF-Ov6WT6LlL32Yig Link do ogłoszenia: https://sprzedajemy.pl/kurtka-nalini-basic-wind-jacket-warszawa-2-062e3e-nr57423299
  7. Profesjonalna kurtka termiczna Endura FS260-Pro SL zielona w rozmiarze M. Wyposażona w membranę windstopper i dodatkowo ocieplona. Idealna na chłodne dni i lekkie przymrozki. Kurtka użyta kilkukrotnie, w idealnym stanie, bez żadnych uszkodzeń, plam, itp. Sprzedaję, bo niestety rękawy okazały się dla mnie za krótkie. Cena 450 zł. Opis producenta: Topowy model Endury przeznaczony do jazdy w niskich temperaturach. Jest to zaawansowana, ocieplona kurtka dla osób, które szukają połączenia wygody, izolacji termicznej oraz oddychalności na najwyższym poziomie. Zakładana na samą bieliznę termoaktywną sprawdzi się w zakresie 0-8 stopni. Poniżej zera wystarczy dołożyć lekką bluzę termiczną jako średnią warstwę. Kurtka ma świetny krój, przez co bardzo dobrze dopasowuje się do ciała. Materiał jest dodatkowo impregnowany, dzięki czemu wytrzymuje lekki deszcz/mżawkę. Stójka jest wysoka i posiada wewnętrzne, podwójne wykończenie zapewniające komfort termiczny i zapobiegające wpadaniu wiatru do środka. Jeśli trenujesz niezależnie od tego ile stopni jest na zewnątrz, ta kurtka jest najlepszym z możliwych wyborów. - Elastyczny materiał chroniący przed wiatrem z dodatkowym ociepleniem z przodu oraz na rękawach - Ocieplone panele bez membrany na plecach - Atletyczny krój - Pełny zamek z przodu - Wysoka, podwójna stójka zapewnia pełny komfort i ochronę przed zimnem - Przedłużone mankiety zapewniają idealne połączenie z rękawiczkami - Silikonowe wykończenie u dołu - Trzy kieszenie z tyłu oraz dodatkowa kieszonka na zamek - Elementy odblaskowe Wymiary wg schematu (patrz zdjęcia): A: 51 cm B: 45 cm C: 77 cm D: 63 cm F: 81 cm Zdjęcia: https://1drv.ms/f/s!Ao9D7KDuVUswwaxaw2wXTUI6LZQpDw Strona producenta: https://endurastore.pl/kurtka_pro_sl_thermal_windproof__2018,22,589.html Link do ogłoszenia: https://sprzedajemy.pl/kurtka-termiczna-endura-fs260-pro-sl-warszawa-2-062e3e-nr57423261
  8. Odstąpię pakiet startowy na tegoroczną edycję etapówki Sudety MTB Challenge, w tym: Pakiet startowy dystans Classic (699 zl); Pakiet hotelowy w pokoju 3-osobowym z dwoma fajnymi kumplami z mojego teamu (1000 zł); Pakiet serwisowy roweru po każdym etapie (250 zł); RAZEM: 1949 zł - oczywiście do negocjacji.
  9. PILNA SPRAWA!!! Mam do odstąpienia miejsce startowe wraz z pakietem hotelowym na etapówkę 4 Islands w Chorwacji w przyszłym tygodniu, w terminie 11-17 kwietnia (same zawody 13-16.04). Start w 2-osobowych zespołach, kolega jest gotowy do wyjazdu, niestety ja nie mogę wystartować ze względów zdrowotnych. Jeśli ktokolwiek byłby zainteresowany, to proszę o kontakt na priv na adres wojtasg@gmail.com. Oryginalny koszt wpisowego i pakietu hotelowego z wyżywieniem to około 500€. Szczegóły imprezy na 4 ISLANDS MTB STAGE RACE - Adria Bike oraz u mnie. Wojtek
  10. Preszusowałem dziś kapcie RoRo w niezbyt łatwych warunkach zimowych. Po ostatnich opadach śniegu i roztopach chwycił dziś mróz, więc warunki były dość trudne: -7 stopni C, zamarznięte rozjeżdżone błoto i stary śnieg (wcześniej roztopione), lód, a na tym cieniutka warstwa świeżego zmrożonego śniegu. Kapcie nabite tym razem do 1,6-1,7 bar. W takich warunkach spodziewałem się najgorszego, co najmniej kilku gleb, wielu poślizgów, beznadziejnej trakcji i ogólnie rzecz biorąc - walki o życie, a nie radochy z jazdy. O dziwo, okazało się, że RoRo sprawiły się nad zwyczaj nieźle. Jestem szczerze zaskoczony jakością trzymania tych opon w tak niesprzyjających warunkach. Praktycznie nie zaliczyłem ani jednego uślizgu, za wyjątkiem sekcji z oblodzonymi korzeniami (ale jaka guma na tym dałaby radę...). Na przylodzonych fragmentach szlaków trakcja okazała się być całkiem dobra, w bardziej kopnym (ale zmrożonym) śniegu opony ciągnęły jak traktor i nie zapadały się zbytnio (szerokość robi swoje), nawet po zbrylonym i zlodowaciałym błocie/śniegu dało się jechać całkiem pewnie. Szczerze mówiąc, to na taką pogodę wrzuciłbym raczej Nobby Nic'e (albo coś innego z konkretnym bieżnikiem), ale że nie mam niczego takiego w rozmiarze 650B, to zostały się RoRo. I dobrze, bo sprawdziły się na medal. Podsumowując: niespodziewanie dobra opona na warunki zimowe. Jeśli daje radę w takiej sytuacji, to na mazowieckich trasach racze jnie założę opony z bardziej agresywnym bieżnikiem nawet w trudnych warunkach pogodowych.
  11. Przetestowałem właśnie w Kampinosie nowego bajka na kołach 650b i kapciach P/T RoRo 27.5x2.25 w wersji Evo Tubeless Ready, na ciśnieniu 2.0 bar. Warunki były zdecydowanie mokre. Poniżej moje (subiektywne) wrażenia. Ocena wg rodzaju podłoża: Piach (mokry) - bardzo dobre prowadzenie, nie zakopują się (szerokość robi swoje), przy dużej szybkości wjazd w piaskownicę praktycznie nie spowalnia (o ile nie jest za długa oczywiście), przebrnięcie przez dłuższą i głęboką piaskownicę praktycznie bez problemu. Ubita ziemia/piach, igliwie (mokre) - bardzo dobre zachowanie, dobra trakcja i trzymanie boczne w zakrętach, niskie opory toczenia. Asfalt (mokry) - bez zastrzeżeń, dobre trzymanie, opór nienajgorszy, nie za głośne. Korzenie (mokre) - oponka dobrze amortyzowała (szerokość, niskie ciśnienie), ale uślizgi się zdarzały, jak to na mokrych korzeniach, bez względu na rodzaj gumy Błoto (płytkie) - zdarzały się uślizgi, trochę tańczenia, ale generalnie do opanowania przy odrobinie techniki i czujności. Na głębokie błoto nie trafiłem, ale spodziewam się, że byłoby gorzej. IMHO na błoto to opona za szeroka, ze zbyt niskim bieżnikiem i za niskie ciśnienie, zdecydowanie wolałbym: Geax BarroMountain lub Gato, Schwalbe Nobby Nic, Conti MK, najlepiej w rozmiarze max. 2.1" nabite do min. 2.5 bar. Porównując do opon, na których dotychczas śmigałem: vs Crossmark 26x2.1: plus na korzyść RoRo - lepsza trakcja w piachu (większa szerokość) i lepsze trzymanie boczne w zakrętach na luźniejszym podłożu (min. ciśnienie dla RoRo to 1.8 bar, dla Crossmarka 2.5 bar), poza tym bardzo podobne wrażenia. vs Geax BarroMountain 26x2.1: plus na korzyść Barro - lepsza trakcja w błocie, podobne zachowanie w piachu (pomimo mniejszej szerokości), równie niskie opory toczenia na twardym, większa uniwersalność opony (nada się na suche i na mokre, na twarde i luźne, i na błoto). Niestety brak dostępności w rozmiarze 650b. Wymiary na obręczy 20mm i ciśnieniu 2.0 bar: Szerokość balonu: 53 mm Szerokość bieżnika: 54 mm Podsumowując: Bardzo dobra opona na ubite i luźne podłoże, na sucho i na mokro, za wyjątkiem błota. Pomimo wyraźnego bieżnika i szerokości 2.25 nie ma dużych oporów toczenia, a przyczepność jest bardzo dobra, zwłaszcza na kole 650b. Rozmiar 2.25 nie wydaje się za duży, zwłaszcza na kole 650b, dzięki niemu opona bardzo dobrze idzie przez piachy i korzenie. Na asfalt zdecydowanie odradzam, co prawda trzyma dobrze nawet na mokrym, ale wersja Evo to bardzo miękka guma, na asfalcie zniknie w oczach.
  12. @kemyr: Kupiłem na Allegro, jeden ze stałych sprzedawców akcesoriów rowerowych ma już w sprzedaży modele na 2011. A trasa dokładnie z Bystrej do Szczyrku dokładnie właśnie szlakiem czarnym. Generalnie byłby ok, gdyby nie kilka miejsc, gdzie musiałem spore kawałki podejść brać z buta...
  13. Z myślą o bardziej wymagających trasach w Beskidach zanabyłem parę Fat Albertów, w rozmiarze 2.25, w wersji Snake Skin, w najnowszej edycji na 2011 rok. W tej edycji na 2011 Schwalbe zastosowało dwie różne mieszanki gumy: TrailStar dla przedniego koła oraz PaceStart dla tylnego. Niestety nie mam doświadczenia z poprzednimi wersjami tych opon wykonanych z mieszanki Triple Nano, więc nie umiem powiedzieć, czy jest to zmiana na lepsze, czy tylko chwyt marketingowy. Tak czy inaczej spróbuję obiektywnie ocenić opony jako takie. Dokładne parametry: Schwalbe Fat Albert 2.25, EVO, Snake Skin Przód: mieszanka TrailStar, ciśnienie 2,5 bar Tył: mieszanka PaceStar, ciśnienie 2,8 bar Rower z pełną amortyzacją Trasa: Bielsko-Biała (Las Cygański) - Szczyrk (trawersem Klimczoka, przez Bystrą) - Klimczok - Szyndzielnia - Dębowiec - Bielsko. Warunki: Początkowo słonecznie, sucho i w miarę twardo (asfalt, ubita ziemia, szuter). Potem mokro, przy trudniejszych warunkach: błoto, żwir, mokre kamienie, korzenie, łachy śniegu. Ocena: Na dzień dobry rano w Poniedziałek Wielkanocny była piękna pogoda i w miarę suche warunki. Tutaj Grube Alberty sprawowały się bez zastrzerzeń: na twardym toczyły się przyzwoicie, na podjazdach tylne koło zapewniało bardzo dobrą trakcję, nawet na korzeniach i kamieniach, na zjazdach nawet na trudniejszej nawierzchni prowadzenie i hamowanie bez zastrzeżeń. Potem zrobiło się mokro (deszcz, grad). Na podjazdach opony sprawowały się nadal całkiem dobrze, choć najbardziej strome i kamieniste odcinki musiałem już brać z buta (aczkolwiek to już nie wina opon, tylko beznadziejnego szlaku, który sobie wybrałem). Odcinki zjazdowe, nawet te najbardziej strome, z mokrymi korzeniami i kamieniami, pokonałem bezstresowo w siodle, oponki trzymały trakcję bardzo przyzwoicie. Po zdobyciu Klimczoka miałem kilka kilometrów w miarę płaskiej, ale za to bardzo błotnistej trasy, nawet z paroma łachami śniegu. Na grzązkim błocie oponki nie sprawiły się najlepiej, meandrowały, zarzucały na boki. Co w sumie nie zaskakuje, bo takiego zachowania można się przecież spodziewać po takich grubych oponach. Po przebrnięciu przez błoto trasa dalej już była żwirowo-kamienista i tutaj, nawet w mokrych warunkach, oponki znów pokazały zęby - zapewniły dobrą trakcję dla obu kół, zarówno na podjazdach, jak i na zjazdach. Na płaskich dość twardych odcinkach, pomimo grubego bieżnika, okazały się całkiem szybkie, z rozsądnymi oporami toczenia. Na koniec miałem szybki, stromy zjazd z Szyndzielni. Tutaj jazda przypominała bardziej enduro czy donwhill - droga głównie kamienista, z częstymi poprzecznymi szykanami (wkopane w drogę poprzeczne belki do odprowadzania wody), prędkość ok. 30-40 km/h. I tym razem opony nie zawiodły. Zapewniły bardzo dobrą trakcję, hamowanie, amortyzację i odporność na uszkodzenia. Podsumowując: Moim skromnym zdaniem Fat Alberty są bardzo przyzwoitą oponą na trudne trasy górskie, na różne warunki pogodowe, w tym również te najcięższe (morko, śnieg, błoto). Sprawdzą się zarówno jako pony all mountain, jak również enduro czy nawet downhill (choć tu lepszy byłby rozmiar 2.4). Nie umiem ocenić, czy nowy materaiał opon Schwalbe (PaceStar, TrailStar) to faktycznie jakaś przebojowa innowacja, czy tylko kolejny chwyt marketingowy. Tak czy inaczej - testowane przeze mnie opony zdecydowanie polecam wszystkim wybierającym się na bardziej wymagające górskie szlaki.
  14. Kondzios230: Poproszę, zmierz - zawsze będzie jakieś porównanie. A jaka jest Twoja osobista opinia o rozmiarze 2.0? Poczytałem fora mtbr i widzę, że zdecydowana większość optuje za rozmiarem 2.2, więc jestem ciekaw opinii kogoś, kto śmiga jednak na 2.0
  15. Czy jest sens przesiadać się z RK 2.2 na 2.0 zmieniając rower z hardtaila na fulla? Pamiętam, że w jednym z postów ktoś napisał, że z RK 2.2 to tak mięciusio, że na hardtailu sama przyjemność. A że szykuję na nowy sezon fulla, to się zastanawiam, czy nie wziąć jednak RK 2.0 - będą lżejsze, mniejszy żagiel, a przy fullu to amortyzacja na samych oponach już chyba nie będzie aż tak istotna...? Co o tym sądzicie? A przy okazji - czy ktoś mógłby podać realną szerokość RK 2.0?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...