Skocz do zawartości

Gien

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    88
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    W-wa

Osiągnięcia użytkownika Gien

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

16

Reputacja

  1. Nic lepszego niż EXPL 540 z Deca nie znajdziesz w zbliżonych pieniądzach: https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-rockrider-explore-540-29/_/R-p-329414 Aktualnie niedostępny online ale pojawiają się i znikają, trzeba śledzić.
  2. Myślę, że faktycznie nie odczuję bo nie będzie używał blatu niezależnie od tego czy to jest 44 czy 48.
  3. Korba z zębatką 48t do roweru MTB 29, piękny trolling producenta 😄
  4. Gien

    [Hayes mx5] problem

    Dotarte M315 z klockami fabrycznymi bez problemu stawia na przednie koło rower z gościem 90 kg.
  5. Gien

    [Wycena] Scott scale 10

    Jak by nie patrzeć, ten rower ma już 10 lat. Konstrukcja z deka archaiczna - 80 mm skoku, napęd 9, kola 26 z obręczami o szerokości 17 mm. Osobiście uważam, że 3,5 tyś to trochę przesadzona kwota. Sądząc po specyfikacji fabrycznej, to z oryginału została chyba tylko rama i amortyzator.
  6. Bez wkładki raczej nie da rady. Chyba że po przysłowiowe bułki. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  7. Mmm, jeździłbym na tym z Carrefoura
  8. Może doprecyzuję pytanie. Czy dostęp do tej uszczelki jest możliwy bez rozbierania (rozwiercania ?) MC na części pierwsze ?
  9. Jest to do ogarnięcia w miarę niskimi kosztem ?
  10. Właśnie się okazało, że ten SID "w bdb stanie i po serwisie" posiada jeszcze wyciek z okolic pokrętła regulacji floodgate...
  11. Po cichu liczę, że to efekt spłynięcia oleju do komory negatywnej i serwis z użyciem pm600 załatwi sprawę.
  12. Tutaj jest tak samo, można siłą wyciągnąć golenie ale po ich puszczeniu od razu chowają się z powrotem. Akurat w tym przypadku SID pracuje pod lekką osobą więc to skokowe działanie jest mocno odczuwalne, przeszkadza również w poprawnym ustawieniu sagu. Końcowy efekt to albo praktyczny brak czułości albo gigantyczne ugięcie wstępne połączone z niemożliwością wykorzystania pełnego skoku. Generalnie zastanawiam się czy nie zajrzeć do sprężyny powietrznej, bo w chwili obecnej jest (był?) tam olej, natomiast instrukcja serwisowa przewiduje smar...
  13. Panowie, co może być przyczyną utraty 5-6 mm skoku nawet w sytuacji, gdy ciśnienie w komorze negatywnej jest sporo niższe (~20%) niż w pozytywnej (SID 2011/12)? Po spuszczeniu powietrza z komory negatywnej golenie od razu wysuwają się na pełne 100 mm. Dodam również, że amortyzator pracuje tępo, jakby skokowo, ciśnienia raczej niskie w okolicach 80 psi...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...