Skocz do zawartości

Tomy

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia użytkownika Tomy

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Blue ale przestaw dziada na 115 mm. Wtedy niskie ciśnienie się sprawdza. Sam uważałem wszystko poniżej 110/110 za fanaberię ale ostatnio zjeżdżałem żlebem strumienia ze sporymi głazami przy 85/70. Tyłek za siodło, raz kozie śmierć i byłem mocno zdziwiony, że w sytuacjach, kiedy już podświadomie zastanawiałem się czy wyglebię na prawo czy na lewo Reba łykała jednak głaz. Jeden z nielicznych wypadów, kiedy obyło się bez jednej nawet gleby na zjeździe W sumie im bardziej stromo, tym bardziej nic nie wyszło idzie za siodło odciążając przód, więc nie pożera tak bardzo skoku.
  2. Jeszcze słów kilka na temat ciśnienia w Rebie. Fakty: a) moja masa startowa - 83 kg REBA - Race model 2008 c) ciśnienie: komora dodatnia 85; komora ujemna 70-75 d) jazda testowa - 40 km po górach, kilka ostrych zjadzów, kamienie i liczne inne syfy, jak to na szlakach Efekty: Reba działa świetnie! Wcześniej jeździłem na 120/120 psi i wykorzystywała tylko 7-8 cm skoku. Teraz zostaje raptem 1,5 cm. Wybiera wszystko. Nie buja, nie nurkuje. Ślicznie się rozpręża przy wjechaniu w dziurę (trzeba ustawić dobrze tłumienie). Jestem mile zaskoczony. Straciła teoretycznie 1 cm skoku więcej (o tyle więcej chowają się golenie przy wsiadaniu) ale wydaje się jakby zyskała ze 3 cm. Krawężnik łyka bez podnoszenia dupy z siodełka. Polecam spróbować niższe ciśnienia!
  3. Czy ktoś z Was montował już w Rebie uszczelki przeciwkurzowe od Enduro? Dokładnie, chodzi o takie jak na Allegro: http://www.allegro.pl/item731678306_cml2_uszczelki_enduro_do_rockshox_pike_tora_reba.html Z mojej jakiś drucior wyrwał spory kawałek uszczelki i czas zmienić. Na MTBR faktycznie zbierają te uszczelki niezłe opinie. Poza tym, są niebieskie, więc plus 2 do lansu Zakładam, że to co w opisie nazwali "uszczelkami olejowymi" idzie w miejsce tych oryginalnych, gąbkowych?
  4. Ta ciemniejsza jest podkładką sprężynującą. Ma być "pofalowana". Pozwala ona na wciśnięcie plastikowego "korka" w celu późniejszego usunięcia pierścienia segera z dołu lagi. Ale druga ("złota") powinna być płaska. Może przy demontażu zbyt gwałtownie szarpnąłeś? Miękka jest, bo sam ją pogiąłem. Jak nie - to może pokaż to rozbebeszone w dobrym serwisie. Jak będziesz szukał uszczelki to skorzystaj z solidnej suwmiarki. Dla sprzedawcy w większości sklepów "z uszczelkami" 3,5 a 3,8 nie robi różnicy. Ja porządne dostałem dopiero przypadkiem w USA (ale fakt, że zbytnio nie szukałem w Polsce).
  5. U mnie było to samo. Reba Race 2008. Chodziła skokowo jak diabli. Też pomogła wymiana o-ringów. Konkretnie tych dwóch większych zlokalizowanych w goleni z komorą powietrzną. Oryginały miały średnicę gumy 3,55. Zamienione na 3,45. Wszystko działa miodzio teraz. Dodatkowo dołożyłem uszczelkę do śruby regulacji tłumienia powrotu (prawa goleń). Przestała się pocić olejem Jakby ktoś chciał to mam nie ruszone jeszcze cztery sztuki tych o-rigów. Dwa razy 3,5 i dwa razy 3,45. Made in Japan. Odstąpię za przysłowiową dychę (kosztowały 5 USD za taki komplet).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...