Skocz do zawartości

paxorc

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Paweł

Osiągnięcia użytkownika paxorc

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Czyli spróbować reklamować, żeby zabezpieczyć się przed korozją? Chociaż, nie wiem czy uznają to po niecalym roku używania. A też o tyle dziwne, że to zjawisko wystąpiło tylko na lewej ladze w górnej części.
  2. Żeczywiście pomógł mały oring i nie zayważyłem już wycieku, także ten problem zostal rozwiązany Co do przebarwienia, to może te zdjęcia coś pomogą: http://zapodaj.net/1520ce2e6702c.jpg.html http://zapodaj.net/9ace903b0e04a.jpg.html
  3. To u mnie uszczelka wygląda jakby cieńsza i pewnie dlatego lekko wycieka. Idzie może jakoś to "uszczelnić" bez zakupu tłumika? http://zapodaj.net/da28f809cf4f2.jpg.html http://zapodaj.net/de384a7d45d4a.jpg.html Dodatkowo zauważyłem na lewej goleni takie mazy/przetarcia, nie wiem jak to dokładnie się nazywa, przecierałem lekko ściereczką, lecz to nie schodzi. Próbować to odtłuszczaczem przetrzeć czy lepiej nie? http://zapodaj.net/ab956a214ab25.jpg.html http://zapodaj.net/43a722291b294.jpg.html
  4. O której uszczelce dokładnie mówisz?
  5. Witam, po złożeniu amora i przejażdżce rowerowej zauważyłem, że spod prawej dolnej goleni wycieka lekko olej (ok 1ml) i objaw ten występuje, gdy amortyzator jest w użyciu (np. podczas jazdy). Wykręciłem jeszcze raz tłumik, przeczyćsciłem z zewnątrz to co wyciekło i skręciłem go i nadal wycieka lekko olej. Nie wiem co może być przyczyną tego wycieku. Do obu dolnych goleni wlałem po 16ml 5W/30.
  6. bbc hamulce były zdemontowane na czas serwisu, ale wypróbowałem Twój sposób, lecz bez skutku, także pozostaje raczej odpowietrzenie hamulca
  7. Dzisiaj po zrobieniu serwisu roweru, zauważyłem, że tylna klamka jest strasznie miękka, w sensie, że muszę prawie blisko kierownicy ją przyłożyć, by tył zaczął hamować, o dziwo przód ma krótki skok. Czy idzie może jakoś tłoczki lekko wysunąć, by zmniejszyć skok klamki (regulowałem też pokrętłem przy klamce, lecz tak na sporą odległość klamka jest odsunięta), czy czeka mnie cały proces odpowietrzania hamulca (wtedy bym musiał zainwestować w olej mineralny) ?
  8. Okazało się, że było trochę za mało oleju w tłumiku przez co, podczas montażu chował się. Także dzięki za pomoc
  9. Dzisiaj zacząłem robić serwis Mańka Minute Pro 2013 i tak jego końca nie widać. Robiłem wg tego tutoriala: http://mtbikes.pl/artykuly/warsztat/serwis-amortyzatora-manitou-skareb-comp-air-2005-r-z-tlumieniem-tpc/ i po drodze napotkałem na kilka problemów, mianowicie: 1. Idzie gdzieś otrzymać śubę trzymającą pokrętło blokady (na imbus 2mm), bo miałem już ją wyrobioną i długo się dziś męczyłem, żeby ją odkręcić 2. Ile ml oleju do tłumika trzeba wlać dokładnie, bo wg instrukcji 87mm, lecz co włożę miarkę do goleni to nie widzę ile tego oleju tam jest i rozumiem, że ten olej wlewamy gdy tłumik jest max wysunięty z goleni? 3. Po złozeniu amora i wsunięciu goleni dolnych do górnych i wlaniu oleju do obydwu otworów nie mogę wkręcić tłumika do goleni dolnej, gdyż za każdym razem chowa mi się. Ściskałem też amortyzator, rozciągałem, ale tłumik tkwi w środku jakieś 3/4cm nad miejscem, w które muszę dokręcić go
×
×
  • Dodaj nową pozycję...