Skocz do zawartości

endrzer

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    376
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.youtube.com/user/endrzer/videos

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Wrocław

Ostatnie wizyty

1 242 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika endrzer

Znachor

Znachor (6/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

27

Reputacja

1

Trafne odpowiedzi

  1. @TheJW właśnie też mi się obiło o uszy o dobrej jakości zestawów SKF, choć tutaj już nie jest dużo taniej niż oryginał. Bardziej intryguje mnie pierwszy zestaw ARIETE, choć szczerze to bez jakiś wiarygodnych opinii to mam obawy co do jego jakości.
  2. cześć, próbowałem znaleźć jakieś informacje na temat czy warto jest inwestować w trochę tańsze zamienniki zestawów do amora: Fox 32 Float CTD O/C 29, 100mm (2015) Przykładowe zamienniki: ARIETE do widelców FOX 32mm - 113.99PLN : https://allegro.pl/oferta/uszczelki-widelca-ariete-do-zaw-fox-32mm-10884030747 lub SKF do FOX 32 bez kołnierza - 159PLN +15PLN wysyłka = 174PLN https://www.goride.pl/czesci-do-amortyzatorow/uszczelki-do-amortyzatora-skf-fox-air-32mm czy też tylko oryginałki: FOX 32 (803-00-944) - 189.90PLN https://www.rowertour.com/p/56336/fox-32-zestaw-uszczelek-do-goleni-amortyzatora Ma ktoś może jakieś porównanie, czy też doświadczenie? Co możecie polecić ze swojego własnego doświadczenia? PS. I mam jeszcze pytanie czysto techniczne? Czy macie specjalny przyrząd do nasadzania uszczelek kurzowych, czy też korzystacie z własnych patentów: klucz nasadowy, rurka pcv, itp... Z góry dzięki za pomoc i opinie!😀
  3. endrzer

    [uszczelki] Zamienniki do Fox'a

    No nie wiem, bo za 169pln to widziałem już oryginalne Foxa zestawy.
  4. Cześć, może ktoś bardziej będzie się orientował lub lepiej szukał w necie niż ja Szukam zamienników kompletu uszczelek do Fox'a (dokładnie FOX 32 Float CTD O/C 29 z 2015roku). Kiedyś były dostępne w komplecie - chyba od firmy Enduro, za ok. 100pln. Przeszukałem trochę sieć i w komplecie jedynie widzę oryginalne FOXa za ok. 170pln komplet. Ktoś może zna godne polecenia zamienniki wraz ze źródłem pozyskania ? Będę wdzięczny za pomoc
  5. Wbrew pewnym radom, zacisku nie wyrzuciłem, tylko rozebrałem na części pierwsze, wyczyściłem i złożyłem. Wszystko działa, prawie jak należy. Praca tłoczków poprawiła się. Jeszcze minimalnie czasami gdzieś coś otrze - jednak sama tarcza nie jest już idealnie prosta. Trochę ją naprostowałem ręcznie i jest lepiej. Trudności jakie napotkałem to: - zapieczone śruby (torxy), - problem z wyjęciem tłoczków - udało się ciśnieniem (z dwóch butelek PET ) wystrzelić je z zacisków. Przy okazji z małą uszczelką - pół godziny szukania po piwnicy. Zalanie i odpowietrzanie, po obejrzeniu z 4 filmików na YT poszło już sprawnie
  6. a na jaki Wy wymienialiście? myjka? czasami przepłuczę ale nie ciśnieniową i głównie ramę.
  7. hej.Ktoś mi zdoła pomóc uporać się z tematem? Mam 2letni rower Deore A-M615, z którym od kilku tygodni mam problem z przednim zaciskiem. Tarcza rzęzi mi coraz bardziej. Już nie tylko na zakrętach. Ociera prawie na całym obwodzie. Zdaje sobie sprawę, że nie jest ona idealnie prosta, ale i nowe też czasami nie są ideałami (mieści się to w granicach mysle normy). wiekszy problem natomiast upatruję w nierównym wysuwaniu się tłoczków. Od strony piasty wyraźnie więcej wystaje. P Działania które podjąłem: - odkręcenie zacisku i przykręcenie go w pozycji który najlepiej pasuje tarczy - pomaga na 2/3 jazdy - wyrównanie pozycji tłoczków - pomaga na pół godziny jazdy -zamiana klocków miejscami (choć róznice w zużyciu są minimalne) Układ nie jest zapowietrzony, klamka łapie twardo dosyć wysoko. Płyn przez te ponad 2 lata jazdy nie był jeszcze wymieniany. Co robić, bo nie da się jeździć. Dźwięk wkurza (chodzi jak sieczkania ) a i opory są już lekko odczuwalne. Byłem w serwisie ale chciałem jeszcze sam się pobawić z tematem (mam zestaw do odpowietrzania). Popatrzyli i stwierdzili, że trzeba by wyrównać położenie tłoczków. Zrobiłem to delikatnie je wciskając do pozycji 0. Nic nie pomogło. Klocki i tarcza wg. nich jeszcze są OKi. Jak nic nie poradzę, to oddam serwisowi - tylko trzeba poczekać 1-2 dni oraz wybulić trochę siana
  8. Zielony finish line - spokojnie ponad 100-150km i więcej wytrzymuje ale łapie sporo syfu, jest dosyć gęstszy (34pln - 120ml) dlatego też przez jakiś czas stosowałem na suche szutry Finish Line ceramic Wax Lube - super mało syfu, prawie nic nie łapał, ale wystarczał max na ok. 80km, do tego bardzo rzadki i dużo szło przy aplikacji na łańcuch i nie tani (20pln - 60ml) ale w końcu odkryłem i nie zmieniam: Pedros Chainj - mało syfu, duże przebiegi >150km, bardzo wydajny, choć może nie tani 35pln - 100ml Jeszcze kiedyś spróbuję Rohlofa
  9. spróbuj kupić taką samą ramę felta i zamienić komponenty - może kolo się nie zczai starą sprzedaj aby śladów nie było
  10. Fox jakiś czas wrócił z reklamacji. Serwisant nie widział jakiejś konkretnej przyczyny spadków cisnienia, wentyl był OKi, uszczelki też. Złożył na nowo, przy okazji wymienił główną uszczelkę komory powietrza. Jak na razie jest OKi. Ciśnienie trzyma. Dzięki za rady!
  11. Dzięki, potestuję jeszcze i jak będą problemy to podjadę, bo nawet niedaleko mam. Może powiedzą coś ciekawego.
  12. Więc byłem w sklepie i na wejściu Pan sprzedawca mi powiedział, że jak stał nieużywany, to normalne że spadło. Serwismen jednak uznał, że spadło zbyt nisko ale w foxach to "indywidualna sprawa" dla każdego amorka i że to, iż stał nieużywany to nie powinno mieć znaczenia. No nie pozostaje mi nic innego jak kupić pompkę i kontrolować ciśnienie teraz w sezonie i ewentualnie podjechać na serwis jak znów by spadło znacznie... Dziękuję za rady
  13. tak praktycznie bez ciśnienia, jak stał w piwnicy bez obciążenia, to golenie wysunięte były normalnie, dopiero po jakimś czasie się jurgnąłem, że są za bardzo zapadnięte, już podczas jazdy. Wracałem asekuracyjnie, na szczęście pojechałem na ścieżki a nie w teren. Pompkę kupię i sprawdzę jak teraz w sezonie fox trzyma ciśnienie. Dziś podejdę do sklepu gdzie kupowałem i zapytam mechanika i poproszę aby mi napompował pod wagę moją. Zobaczymy jaka będzie jego opinia... Od pierwszego napompowania upłynęło dokładnie 1/3 roku, więc może rzec, że trzy razy w roku to napompować należało by go. Jak kupowałem, to się też pytałem i kolo mówił, że co pół roku to trzeba napompować. Dziękuję chłopaki za rady - napiszę jak to dalej wygląda.
  14. Amorek prawie nowy. Może 200km przejechane i to tylko po szutrach, więc strzała żadnego nie dostał. A temp też +12 i w takiej był też jesienia pompowany. Dzięki za tipa ale nie mam żadnej z wężykiem a sklepy dziś pozamykane .
  15. NO mam nadzieję ze to przez to że stał nieużywany.. Bedę musiał pompkę kupić i sprawdzić w sezonie. Jutro jeszcze do sklepu podjadę sie zapytać. No ale dziś już się na flaku nigdzie nie wybiorę a taka pogoda Dobijanie jest bardzi szkodliwe dla amorka? Wczoraj pare km zrobiłem ale nie po dziurach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...