Skocz do zawartości

siwy84

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    892
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Marcin
  • Skąd
    Zgierz

Ostatnie wizyty

3 722 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika siwy84

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

5

Reputacja

  1. Bardzo fajny rowerek. Ciekawie złożony i świetnie się prezentujący. Poskładałem coś podobnego, ale na Sid'dzie, bo jakoś mnie nie kręci jazda na totalnym sztywniaku. Jak się odchudzi rozsądnie resztę gratów, to rower jest lekki i nie ma strachu żeby wjechać w teren. Mój nie jest jeszcze bardzo lekki (aż 11,1kg), ale wystarczająco żeby mieć frajdę i dobre przyspieszenie po przesiadce z roweru enduro.
  2. Rafał, muszę przyznać, że ciekawy patent. Trochę obawiałem się, jak zaczynałem czytać, czy te "rozpychane" gumki nie będą stawiały zbyt dużego oporu, ale jak widać moje obawy były bezpodstawne. W mojej piwnicy leży stary, dobry SR Duro 130mm i zastanawiam się czy by go nie przerobić na wersję air i zakładać na zimę do sztywniaka. Ostatnio zapakowałem mu uszczelki od foxa, które zostały mi po serwisie mojego ex lisa i dużo lepiej zbierają olej smarujący, który wlałem w dolne golenie. Na początek wytoczę sobie taki korek jak ktoś wcześniej w tym temacie, bo jakoś wklejanie wentylka do plastykowego korka nie budzi mojego zaufania Można by poszukać, w ramach rozwinięcia projektu, tłoka od komory powietrznej z jakiegoś lepszego widła i zastąpić tą samoróbkę jakimś rozwiązaniem z wymiennym oringiem. Zyska to na schludności, niezawodności (plastykowy gwint się nie wyrobi) i łatwości montażu oraz serwisowania (wymiana jednego oringa zamiast 2 gumek). Moim zdaniem lejesz za dużo oleju do komory powietrznej. Chyba, że ma on na celu zmienienie (zmniejszenie) jej objętości w celu regulacji progresji ugięia. W przeciwnym wypadku, jeśli ma tylko smarować i uszczelniać, jest go zdecydowanie za dużo. Fox wlewa 3 albo 5 ml fox fluida do komory powietrznej, nie wiem ile RS, ale pewnie też mało.
  3. siwy84

    kcnc

    Pytanie tylko kiedy Ci pęknie, bo prawie na pewno pęknie. Kolega miał taką samą i pożegnał się z nią na wyjeździe w górach.
  4. No właśnie... kolego. Złodziejstwo trzeba eliminować zapinając porządnie rower. Samochód zostawiasz otwarty na noc albo dom jak wychodzisz?
  5. Jeśli zginęła Ci, bo była tak przypięta: to sam jesteś sobie winien.
  6. Witam, rozważam zakup Onyxa Fit lub 25.10. Czy jest sens dopłacania do tych kilku funkcji więcej, które oferuje Fit? Czy może 25.10 w zupełności ogarnie moje potrzeby? Dodam, że ma to być mój pierwszy pulsometr i z tego co patrzyłem na stronie http://www.sigmasport.com/en/produkte/pulscomputer/onyx/vergleichstabelle/ obydwa te modele spełniają moje oczekiwania. Rozważałem też Pro, ale funkcja Maraton w ogóle mi się nie przyda (dla biegaczy) i nie wiem czy będę korzystał z tych programowalnych treningów.
  7. Też takich poszukuję. Znalazłeś może?
  8. UUu grubo Muszę przyznać, że rower prezentuje się świetnie. Idealnie trafia w mój gust i upodobania kolorystyczne Jakby Ci "zginął" to możesz zacząć szukać w mojej piwnicy A tak całkiem serio, to pytam, bo znajoma przymierza się do scott'a i robimy rozeznanie w sytuacji. Tak właśnie myślałem, że ramy są identyczne i faktycznie - jeśli w planach miałeś gruntowne modyfikowanie roweru, to kupowanie droższego nie miało sensu. Jeszcze raz - piękny rower PS.Gdzie kupowałeś śrubeczki niebieskie do klamek i chyba manetek?
  9. Kolego philipie mam pytanie i prosiłbym o odpowiedź, jeśli to nie tajemnica - ile kosztował Cię sam rower, a ile modyfikacje do niego? Rozumiem, że przed zabraniem się do modyfikowania zrobiłeś rozeznanie i dowiedziałeś się, że jak sądzę, ramy od Scale'a 40 do 60 są takie same?
  10. To musi super skręcać. Te kąty ramy, nisko położony środek ciężkości... Oczywiście nie można pominąć właściwości amortyzujących tej pięknie spawanej, stalowej ramy... Fajna zabawka, pozazdrościć inwencji twórczej Wrzuć na forum jakiś filmik jak na tym śmigasz, ok?
  11. Również posiadam Ardenta 2.25 i podobnie jak autor tematu jestem bardzo zadowolony. Używałem jej na przedzie w solidnych górach i ani razu nie straciłem panowania nad rowerem. Ciśnienie było dość wysokie, bo nieco ponad 2 atmosfery, a więc na temat snejków nie będę się wypowiadał.
  12. Wiem, czepiam sie, ale moderator i... dwa błędy w jednym zdaniu. A rowerek przyjemny, podobnie jak Twój full, który uważam, że jest co najmniej tak piękny jak mój Pozdro, Marcin
  13. Panowie, a czy któryś mógłby zmierzyć wielkość balona ardenta 2,25 i grubego alberta 2,3 przy ciśnieniu dajmy na to 2,0 barów i napisać tu wynik pomiarów?
  14. siwy84

    [12975g] Author A-Gang PM

    Mały update - author został "ogolony" na łyso Wszystkie części przełożone zostały do cuda, które można zobaczyć poniżej Z authorem się jeszcze nie pożegnałem i chyba tego nie zrobię. Zostanie ze mną i będzie przerobiony na jakiegoś miejskiego "streetfightera" albo na zimową treningówkę, czas pokaże. W każdym razie projekt można dać do rowerów już nieistniejących.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...