Skocz do zawartości

cyklista

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    409
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

2 257 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika cyklista

Znachor

Znachor (6/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

66

Reputacja

  1. Alu rama w gravelu z 11 strony tego wątku postanowiła sobie pęknąć tuż przed sezonem po przejechaniu 40 tyś. km. Tym razem postawiłem na coś solidniejszego, ale nie da się ukryć, że zdecydowanie cięższego. Plus tego był taki, że wszystkie graty udało się przełożyć jeden do jednego.
  2. Możliwe, że końcówka piwota "spęczniała" od za mocno dokręconej śruby. Miałem taki przypadek, pomogło zebranie nadmiaru materiału małym pilnikiem z obrzeża piwota.
  3. To może stara szkoła czyli lutowanie szprych jako sposób na wzmocnienie kół:
  4. Jeśli to wygięta lub złamana oś, to jest to usterka charakterystyczna dla piast pod wolnobieg z powodu ich konstrukcji. Czy wymiana części w tego typu rowerze ma sens to nie będę oceniał, bo za młodu sam robiłem tego rodzaju przeróbki, dzięki czemu lepiej poznałem budowę i działanie rowerów.
  5. Wydaje mi się, że ten marketowy sprzęt może mieć wolnobieg, więc kaseta ze zdjęcia nie będzie pasować. Chyba, że masz osobno tylne koło pod kasetę.
  6. Poniżej gość mówi o porównaniu stali do alu, no i wychodzi, że sam materiał ramy to nie wszystko.
  7. Hmm... a w czym przejawia się wyższość stali nad tytanem?
  8. W temacie powyższej dyskusji o tylnych przerzutkach to proponuje zakup przerzutki szosowej Sora, w budowie podobnej do starych przerzutek Deore.
  9. W podobnego typu piaście swego czasu pękła mi taka sprężynka i zastąpiłem ją dociętym kawałkiem drutu sprężystego z takich kółek do kluczy, działa mi ten patent do dziś.
  10. Aż tak nie demonizowałbym korby FSA, u mnie zrobiła ponad 30 tyś. km na oryginalnym suporcie i na razie ma lekkie luzy, ale łańcuch jeszcze nie ociera o wodzik przerzutki. Faktycznie standard osi 19mm jest najbardziej wkurzający, bo pasują tylko suporty FSA, które zawsze były drogie, a ostatnio jeszcze poszły w górę z resztą jak wszystkie części rowerowe.
  11. Możesz jeszcze spróbować odkręcić tarcze kluczem do misek zewnętrznych suportów Shimano, oczywiście jeśli takowy posiadasz.
  12. Co mnie wkurza? Kierowcy jadący z przeciwka, którzy ścinają zakręty, najlepiej te ze słabą widocznością. Szosowcy ściganci, którzy wyprzedzają człowieka na centymetry, chyba specjalnie dla nich kupię sobie lusterko rowerowe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...