Skocz do zawartości

radomir82

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 340
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana radomir82 w dniu 9 Października 2017

Użytkownicy przyznają radomir82 punkty reputacji!

1 obserwujący

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://master-bike.pl

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Radek
  • Skąd
    Bergen

Ostatnie wizyty

3 167 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika radomir82

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

96

Reputacja

1

Trafne odpowiedzi

  1. Kandydat się znalazł Ogłoszenie nieaktualne.
  2. Firma Sykkelbutikken AS, dealer Specialized, Kona, Cannondale, Focus, Kalkhoff (https://www.sykkelbutikken.no , https://www.facebook.com/Sykkelbutikken/) szuka człowieka na stanowisko Mechanik/Monter rowerów. Oferta wyłącznie dla osób z doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku. Do obowiązków pracownika będzie należało: Naprawa i obsługa serwisowa wszystkich typów rowerów, w tym rowerów elektrycznych z napędami Bosch, Brose i Shimano STEPS Składanie i przygotowanie nowych rowerów do sprzedaży, w tym montaż akcesoriów. Składanie rowerów od podstaw Utrzymanie porządku wokół swojego stanowiska pracy Wymagamy: - Minimum 3 lata doświadczenia w zawodzie - Certyfikat Shimano T.E.C lub inny potwierdzający kwalifikacje zawodowe - Komunikatywna znajomość j. angielskiego (lub norweskiego ) - Sumienność i efektywność Oferujemy: - Pracę na pełny etat - Zniżki pracownicze - Pracę w przyjaznym, międzynarodowym zespole - Własne stanowisko pracy - Możliwość rozwoju i uczestnictwo w szkoleniach branżowych - Okazja pracy w najbardziej deszczowym mieście w Europie Wynagrodzenie: - 28500 NOK brutto miesięcznie (około 21500 na rękę w zależności od karty podatkowej), plus ewentualne nadgodziny. Praca 7,5h dziennie, co drugi piątek i sobota wolne. Praca dostępna "od zaraz". Szukamy wyłącznie osoby z doświadczeniem, jeżeli nie posiadasz takowego to szkoda Twojego i mojego czasu, Twoje umiejętności zostaną szybko zweryfikowane Podanie o pracę oraz CV w języku angielskim proszę przesyłać na adres radek.bike(małpa)gmail.com
  3. Raczej wątpliwe, stawiam że 11 przejdzie do lamusa a na "osłodę" pojawi się Force eTap AXS.
  4. radomir82

    [2018] Shimano XTR 12s

    Pozwolę sobie zacytować samego siebie
  5. Regulacja i serwis sprzęgła Shimano jest prosta jak obsługa cepa, obstawiam że ze względów patentowych Microszit musiał wymyślić swój "rewolucyjny" system
  6. Tak to wygląda w przypadku Fox-a, zasada działania jest identyczna w RS.
  7. Nie bardzo rozumiem co chcesz powiedzieć. W tym widelcu za wyrównanie ciśnień w obydwu komorach odpowiada wgłębienie czy jak kto woli "robaczek" wyfrezowany w goleni na odpowiedniej wysokości, NB taki sam system stosowany jest również w nowszych widelcach Fox-a. W starszych solo air zawór otwierał się w momencie całkowitego rozprostowana widelca - choć z technicznego punktu widzenia to tak nie do końca, ponieważ odbojnik na tłoczysku pozwala na dodatkowe kilka mm skoku "negatywnego".
  8. Nie, jeżeli nikt nie naknocił w sprężynie powietrznej to wróci do punktu w którym następuje wyrównanie ciśnień między komorami. Ps. Odległość między koroną a uszczelką jest mało miarodajna.
  9. I jak spróbujesz "rozciągnąć" widelec to ile się wysuwa licząc od pozycji wyjściowej?
  10. Przeczytaj ten wątek uważnie, tam chodzi o o-ring uszczelniający połówki zacisku a nie tłoczki. "spangelsaregreat Okay after a bit of trial and error I have found the closest size but slightly thicker o rings. It is 3mm internal diameter and 1.5mm width. The original ones are 3mm 1.3mm. Will fit the modified caliper tomorrow and post if it works or pisses fluid everywhere. Regards Posted 1 year ago"
  11. O-ring na tłoczek? Pomijając błędne wymiary (tłoczek w tych zaciskach ma bodajże 21mm, nie pamiętam dokładnie) to zakładanie zwykłego o-ringu w miejsce uszczelki tłoczka nie jest rozsądnym pomysłem.
  12. Nie bardzo sobie wyobrażam gdzie o-ring o podanych przez ciebie wymiarach miałby pasować?
  13. I to jest normalne zjawisko, nie ma co tutaj dopisywać jakichś teorii bo tak działa najnowsze SA.
  14. Oczywiście że wlać, logicznym jest że jeżeli posmarujesz tłok przed włożeniem do goleni to pewna część tego smaru zostanie rozprowadzona na wewnętrznych ściankach goleni, a pewna część zostanie na denku tłoka, widocznie w twoim przypadku "foxowi" nałożyło się kapkę więcej smaru na tłok przy składaniu i nie ma co robić z tego afery, będziesz miał lepsze smarowanie A na koniec sam się zastanów czy będziesz słuchał forumowicza czy producenta widelca...;)
  15. O jaką bzdurę w kwestii skoku tobie chodzi?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...