axi
Użytkownik-
Liczba zawartości
157 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Metody kontaktu
-
Strona www
http://axi.net.pl
Dodatkowe informacje
-
Skąd
Kraków
Osiągnięcia użytkownika axi
-
Nowa niższa cena - 119zł !
-
Nowa, nieużywana pompka BBB AirBoost. Maksymalne uzyskiwane ciśnienie 9 bar/130 psi Precyzyjny ciśnieniomierz pokazuje jednocześnie ciśnienie w barach i psi Ergonomiczny uchwyt Głowica DualHead z dźwignią blokady Thumblock Zakup przez forum lub na Allegro: http://allegro.pl/show_item.php?item=7278219418 PS Kot widczony na zdjęciu nie jest częścią oferty
-
Na sprzedaż buty kolarskie MTB firmy FORCE (http://www.force-components.pl), model FLR F-65 w kolorze białym, rozmiar 38. Buty wyposażone w zapinaną klamrę i dwa rzepy. Długość wkładki 24,8cm. Używane kilka razy. Stan dobry, jedynie drobne otarcie wierzchu lewego buta. Cena 180zł. Zakup na allegro: http://allegro.pl/show_item.php?item=7278202030 lub przez forum.
-
Przy takich wymiarach z pewnością nie M. Na pewno wszystko wymierzyłeś dobrze zgodnie z podanymi instrukcjami? Mi przy 180cm wychodziło na granicy M i L (ale wziąłem M i nie wyobrażam sobie, żeby miał być większy). PS Czy w Szczecinie mają do wypróbowania, to chyba też trzeba by się kontaktować (całkiem możliwe że tak, bo czasem na niektóre imprezy wożą test-bike'i) - oni są przedstawicielem, ale rowery i tak wysyłane są z Niemiec. Wbrew niektórym opiniom ja jestem zdania, że ciężko o taki sprzęt jak od nich w takich cenach - odpadnięcie marży dla hurtowni i sklepu daje b.dobry efekt, psuje go częściowo koszt dostawy + pudełka, ale nadal wychodzi dobrze.
-
Niestety, po tym widać różnicę do zachodu, że u nich sklep stać na to, żeby zamówić całą kolekcję, a u nas jest dobrze, jak jest choć jedna sztuka w jednym rozmiarze i można ocenić, czy potrzeba większy/mniejszy przed zamówieniem. Jak chciałem się przymierzyć do Scotta 29er, to też nie było opcji, a że osprzęt miał dwie klasy niżej przy tej samej cenie, to stanęło na Canyon. Ze znajomymi mamy od nich już kilka rowerów i wszyscy z zamówionych rozmiarów zadowoleni. Jeśli tylko nie jest to dla kogoś pierwszy rower i w miarę wie czego chce/potrzebuje/ma trochę wiedzy w temacie doboru rozmiaru, to nie powinno być problemów. A w sklepach też (bardzo!) często potrafią poradzić niewłaściwy rozmiar... bo akurat taki wisi na ścianie :|.
-
Z tą stalą w korbie to też nie tak całkiem do końca - blaty w Alivio są wyraźnie cieńsze (przy korbie 3x przerabianej na 2x po zmianie z blatu alu na właśnie Alivio/Deore stalowe musiałem dodać podkładki, bo inaczej łańcuch mi się potrafił wcisnąć między blaty). W modelu M970 tytanowa była środkowa zębatka 32z (i obłożona karbonem dla zachowania sztywności), młynek 22z i blat 44z są aluminiowe. Nie śledziłem jak jest w M980 i M9000 Trwałość bardziej niż od samej korby zależy od wymiany łańcucha w odpowiednim momencie - przydają się przymiary mierzące wyciągnięcie łańcucha. Dzięki temu można wymienić sam łańcuch i śmigać dalej, a nie kompletny napęd.
-
Jak chcesz stopkę przykręcać do roweru, to spokojnie możesz brać najtańsze AL SLX - przynajmniej będzie się to jakoś (choć nadal słabo) komponować . Przy karbonie nie będziesz miał jej gdzie przykręcić
-
Osprzęt SLX'a jest naprawdę porządny. Do rekreacyjnej jazdy z pewnością niczego mu nie braknie. Sprawdza się również w sportowej (nieraz ku zaskoczeniu kupującego, szukającego tańszej protezy uszkodzonej droższej części "na chwilę"). Spotykam się nawet z opiniami, że ich korba (dokładniej zębatki) choć wyraźnie tańsza (3-4 razy) od x.9/x.0 to zmienia biegi nawet lepiej!
-
Akurat z dostępnością Canyona przez ostatnie dwa sezony też były duże problemy. Można podejrzewać, że w tym roku rzucili jednak większe partie. W przypadku problemów reklamacyjnych odsyła się do Szczecina w Polsce do Canyon Polska, nie do Niemiec i cały proces jest dosyć sprawny (miałem okazję sprawdzić, rzecz dotyczyła drobiazgów przy widelcu w ich rowerze). Nie jestem pewien, jak jest w tej chwili u innych producentów z wyposażeniem dodatkowym, ale na plus Canyona można zaliczyć różne drobiazgi, po których widać, że do tematu podchodzą z głową. W zestawie z rowerem jest klucz dynamometryczny i pompka do amortyzatora, rower ma osłonkę neoprenową rurki pod łańcuchem, naklejki chroniące przed pancerzami na główce oraz naklejkę od spodu głównej rury chroniącą przed uderzeniami kamieni - nie zauważyłem aby tak przygotowane do sprzedaży były rowery w sklepach...
-
Obie ramy Canyona mają wyraźnie lepszą geometrię niż Cube, zwłaszcza jak chodzi o to, jak się zachowują przy skręcaniu - dzięki krótkim tylnym widełkom skręcają jak rowery 26", a nie jak tankowiec . A do tego sztywną oś z tyłu (Cube ma zwykły zacisk). Przy 178cm Canyon w rozmiarze M powinien być super wygodny. Ja osobiście byłem zszkowany krótkością roweru gdy na niego wsiadłem - zajmuje się na nim typową dla 29er-ów wyluzowaną, lekko podniesioną pozycję. Zupełnie inaczej niż w ścigankich rowerach 26, gdzie pozycja była raczej wyciągnięta i pochylona. Nie można patrzyć na samą długość górnej rury - liczy się jeszcze długość mostka (u C krótkie) oraz sztyca bez setbacku. Co do dylematów pomiędzy CF 5.9 i CF SL 6.9, to w droższym dostajesz standardową sztywną oś Syntace (w tańszym jest jakieś własne rozwiązanie Canyona, nie znam), niby minimalnie lżejsze koła (różnica kosmetyczna, więc raczej remis), ale też tylną przerzutkę shadow+ ze sprzęgłem, dzięki czemu łańcuch nie traci napięcia na wybojach, nie tłucze się i nie goni - moim zdaniem rewelacyjne rozwiązanie super poprawiające zmianę biegów. Nie wiem jak wypada porównanie Fox i RS, bo od (prawie) zawsze jeżdżę na tych drugich (działają dobrze i łatwo przeserwisować nawet we własnym zakresie - dostępne dokładne pdf'y, z rowerem nawet przysyłają na płytce). Po za tym jeden i drugi jest na Shimano, ale sąsiednie grupy i w efekcie ważą też podobnie, więc też trochę kwestia preferencji kolorystycznych i planowanej dostępności (niestety nie zawsze są dostępne od ręki, schodzą im jak ciepłe bułeczki ).
-
Do wykapanego nie zgadza się średnia rury podsiodłowej - ten tutaj ma popularny rozmiar 31.6mm, natomiast Scott upiera się przy przewymiarowanej (i trudno dostępnej) podsiodłówce 34.9mm (średnica sztycy sic!). Ale faktycznie poza tym podobieństwo uderzające.
-
Według prostego matematycznego przełożenia optymalny zestaw ścigancki 42/28 z kasetą 11-34 przy 26" powinien się zamienić w 38/26 (też z kasetą 11-34) w przypadku 29er'a. I tą też drogą podążyły wyścigowe modele Specialized. Natomiast gdy gorsza ergonomia trzech blatów nie jest problemem, to można eksperymentować z blatami, w zależności od tego, czy rower ma też udawać szosówkę, czy nie.
-
Przebieg 2500km W między czasie rozkręciłem wózek i wyczyściłem i nasmarowałem kółeczka, bo dolne zaczęło trochę głośniej pracować. Przerzutka podczas normalnego użytkowania działa bez zarzutu i sprawnie. Jedynie na maratonie krakowskim po zaliczeniu kilku głębszych kałuż po zdjeździe wąwozem półrzeczki miała wyraźnie spowolnioną reakcję, ale i tak wrzucała pewnie - trzeba było jedynie z tą 1-2 sekundy zatrzymać (no chyba że to mi się na maratonie ten czas tak strasznie dłużył i szybciej chciałem mieć wrzucony bieg ). Po wypłukaniu błota działa z powrotem żwawo. Jak na razie pełne zadowolenie z zakupu... ale przebieg póki co niewielki.
-
Nigdzie nie napisałem, że jest tak samo dobra, albo lepsza. Jest cięższa, "mniej prestiżowa" . Ale z założonymi nowymi manetkami, pancerzami i linkami oraz z dość nowym napędem (1000km) po prostu działa bardzo sprawnie i wyraziłem tylko swoje zadowolenie z niej, zwłaszcza w porównaniu do żółwiastego LX'a RD-M570, o którym niestety nie wiedziałem że ma raczej słabe sprężyny i średnią żywotność w momencie kupna... ale to było dawno i nieprawda .
-
Od dwóch dni (albo innnymi słowy od 140km ) mam założoną identyczną. Pracuje z mantkami 5.0. Szybkość zmiany jest niesamowita - słyszę tylko trzask manetki, patrzę na kasetę, a przełożenie już zmienione. Zobaczymy jak będzie dalej... gdy się już trochę pancerze pobrudzą itp... Póki co pełne zadowolenie... zwłaszcza, że kupiłem za 125zł .