Kupiłem ten rower jakieś dwa - trzy tygodnie temu, około 100 - 150 km, mogę się podzielić kilkoma uwagami. Może dla lepszego zrozumienia mnie: mam 188 cm, 92 kg, kiedyś trenowałem kolarstwo szosowe - ale dawno temu. Z tamtych czasów pozostały mi fajne wspomienia i może troche praktyki. Zawodowo jestem kontrolerem jakości w stoczni remontowej, spawy nie są mi obce - o tym później. Jeżdżę od paru lat praktycznie głównie asfaltem, dziennie 20 - 25km. Szukałem roweru po zajeżdżeniu 15-letniego "górala"
Rower Lazaro Integral V:
1. RAMA: kąty jak dla mnie ok, wygląda solidnie, spawy dobre bez uwag, naklejki pod lakierem itp kolorystyka wedle gustu - chyba są dwie wersje.
2. Przerzutki Alivio
3. Korby Shimano - jedne z tańszych, ale przejeździłem 15 lat na jeszcze gorszych stalowych.
4. Stery Ahed - myślę, że są oki i wystarczą
5. Kierownica (L-59cm) - jak dla mnie chyba trochę za wąska dla tak dużej ramy (moja ma 21') tym bardziej że założyłem rogi i zrobiło się jeszcze ciaśniej.
6. Koła: myślę, że akurat z tym nie ma się co czepiać, przecież to chyba i tak pierwsze idzie do wymiany, tym bardziej opony po co przepłacać za jakieś firmówki od razu cena roweru pójdzie nieproporcjonalnie w górę. Szprychy są na pewno jakieś najtańsze, obręczy nie znam - dwukomorowe.
7.Sztyca/siodło według mnie na początek b. dobre.
8. Linki przerzutek przechodzące poza pancerzami pod dolną rurą ramy ocierają o lakier/ramę.
9. Rower miał żle/za nisko zamontowaną przednią przerzutkę - ale sprzedawca udostępnił za darmo serwis w Szczecinie.
10. Rower dotarł do mnie pozalepiany instrukcjami
11 Amortyzator SR SURTOUR SF9-NEX-4110-V2-700C, faktycznie jeden z tańszych, ale działa, po wyregulowaniu SAG daje radę. I to z nim mam największy "dylemat" nie wiem czy dla mnie nie lepszy byłby sztywny widelec (jednak) ten amortyzator mimo, że na spokojnie - sprawdza się oki to już przy przyspieszaniu i ostrym deptaniu pod górę mocno tracę na "mocy".
Ogólnie
Załączone pliki