Skocz do zawartości

[Uczciwośc] Czyżbym został oszukany?


sebios

Rekomendowane odpowiedzi

nie wiem, nie znam się ale pytanie do kolegów Adminów : Czy nie ma możliwości zablokowania nr ip. tego nieszczęśnika ?? W postach powyżej było, że numer jest już znany.

Tak jak już napisałem nie znam się na tym ale może jest jakaś możliwość? Przynajmniej lista oszukanych by się nie powiększała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby by była taka możliwość to byśmy to dawno zrobili. IP nie jest jedno to samo tylko cały czas inne, a poza tym co byś zrobił gdybyśmy przy okazji zablokowali twoje IP? Pewnie byś się burzył.

 

 

dlatego też napisałem, że nie znam się :) jedynie moje domysły na temat ewentualnych możliwości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Nie każdy forumowicz przeczyta ten temat, może by więc w dziale giełda zrobić i przykleić temat nazwany np "Uwaga na oszusta!" i napisać w nim "Jeśli ktoś proponuje Ci sprzedaż przedmiotu po atrakcyjnej cenie, odmawia wystawienia na Allegro, wysłania przesyłki pobraniowej i chce wpłaty na konto (tutaj nr. konta) możesz stać się ofiarą oszusta, który nabrał już wiele osób. (Tu można by podlinkować ten temat).

Może ograniczyło by to liczbę ewentualnych przyszłych ofiar.

 

Już od jakiegoś czasu w Kupię jest podobna informacja. Ulvgar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie to słychać tylko gorzkie żale, a tyłka ruszyć nie było komu. Panowie poszkodowani: ruszcie zady i zgłoście to na policję. Ewentualnie możecie skomentować profil oszusta na naszej klasie, znajomych ma dość sporo ;)

Ja za 90 pln stracone na rzecz nieuczciwego użytkownika forum, zafundowałem mu sprawę sądową, obecność na krd i przynajmniej jedną wizytę komornika. Fakt, że jestem do tyłu, ale gość przynajmniej też miał jakieś nieprzyjemności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach