Skocz do zawartości

[rower] Kands energy 1300


Rekomendowane odpowiedzi

hej,

dla mnie jak i dla większości bikerów błotnik to zło konieczne. Wizulanie psuje wygląd typowego MTB, ale ta akurat wydaje się przyzwoicie nieprzypałowa. Dla mnie lepszy jest ten surowy wygląd bez błotnika, ale faktycznie przydaje się na wodę błoto. Przynajmniej kurtki/bluzy nie będziesz brudził :)


no i rower przede wszystkim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też długo się zastanawiałem nad błotnikami, czy wogóle dać ale wiecznie wracałem z roweru brudny. Szukałem błotników żeby jakoś przyzwoicie to jeszcze wyglądało i wydaje mi się, że wygląda całkiem oki. I da się szybko zdemontować, chociaż jestem za leniwy i nawet w słoneczne dni jeżdzę z błotnikami.

Edytowane przez imilsc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

imilsc, blotniki blotnikami ale zeby MTB nozke mialo  :whistling:  ...

:) no to zobaczymy czy ci nie będzie stukać na krawężnikach i w terenie - chyba, że bardzo spokojnie jeździsz...

sory @Zbyszek, to było do kolegi.

a jak tam wasze nadgarstki, odczuwają ten toporny amortyzator?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZbyszekZmysichKiszek stopka była zamontowana już. rafaells uwierz że jeszcze się nie zdarzyło aby sie tłukła a po lasach korzeniach itp nie raz jeździłem, na krawężnikach też nic się nie dzieje. Co do amortyzatora gdybyś kilka lat wcześniej jeździł bez amortyzatora albo na jakimś uginaczu no name made in china to ten wydawał by Ci się, że jest cudem techniki. Odkręcony jest na maxa aby był miekki i jakoś działa. blokadka też na drodze się przydaję. A ogólnie rower jak rower każdy modyfikuje pod siebie aby jemu było komfortowo itp.

Edytowane przez imilsc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w porządku jak ci tak wygodnie to co mogę ci powiedzieć. :) - jak komu wygodniej... ja pewnie doświadczę takiej zmiany gdy wymienię na coś lepszego od tego XCM... - bo niemiło jest gdy ci amortyzator nie pochłaania dołków tylko ci kierownica cała odskakuje, a później ostro bolą nadgarstki, plecy irs :) da się przeżyć. Raz chodzi lepiej raz gorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

no to zobaczymy czy ci nie będzie stukać na krawężnikach i w terenie - chyba, że bardzo spokojnie jeździsz...

Przykręcamy rocznie setki nóżek do rowerów użytkowanych jak ten i jeszcze żaden klient nie skarżył się na tłuczenie. Prędzej się złamie, co ma czasami miejsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie neguję, to też zależy kto jak jeździ na tym rowerze. albo jak jest montowana i jaka to podnóżka - nie jestem wielkim znawcą -podkreślam. Ale jak ktoś zjeżdża z krawężnika przy większej prędkości lub wybiera ścieżki mniej płaskie to wydaje mi się, że prędzej czy później będzie to jemu przeszkadzało - w sensie ruchy podnóżki. NIe wiem, może mi jakąś trefną kiedyś zamontowali... w każdym razie radzę sobie bez... no i pewnie rower lżejszy pare dg :P - chociaż nie mam manii lekkości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam kolegów i koleżanki :)

ostatnio zacząłem się grubo zastanawiać nad swoją pozycją w trakcie jazdy. Odczuwam dyskomfort ponieważ główna rura wydaje się albo za krótka, albo mostek kierownicy za krótki...

Chciałbym trochę wydłużyć swoją pozycję na rowerze i pewnie trzeba by było zamontować dłuższy mostek, zależy mi na tych choćby 5 cm do przodu i ewentualnie trochę w górę kierownicę. JAzda na tym rowerze bywa czasami agresywna więc zależy mi na wygodniejszej - bezpieczniejszej pozycji.  

Ktoś z was już wcześniej miał ten sam problem i kombinował z mostkiem. Z tego co wyczytałem to jest rama ATB a więc rurę główną(górną) ramy posiada krószą - ja to niestety odczuwam. 

JAk możecie to polećcie coś? jakiś typ mostka... konkretny model. mam nadzieję, że to porawi komfort jazdy a jak nie to sprzedaje ten śmnieszny rower w hol#rę...

 

Edytowane przez rafaells
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mostek z oryginału ma bodajże 100mm i >17 stopni - to i tak długi jak na mtb, a co dopiero 150...

Z kolei jeszcze wyższy mostek i agresywna jazda nieco się kłóci - raczej kiera powinna iść w dół ;)

może masz przykrótką ramę w stosunku do wzrostu skoro chcesz sięgać po tak długi mostek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czym dla ciebie jest agresywna jazda ale wiem że z mostkiem 150 i kierą z większym wzniosem nie będzie na nią szans ;) rama jest na 99% taka jak moja - rocznik 2013 z tym że mam tarcze

dla porównania - mam mostek 100 7' ustawiony na minus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no coś jest nie tak z tym rowerem, tzn. moją pozycją wydaje się jakbym był taki przykulony - mało wyprostowany nad kierownicą i górną rurą. wcześniej miałem taki korektor zamontowany który tę kierownicę jedynie podniósł o parę cm w górę  i to też nie było dobre bo pozycja była za bardzo wyprostowana /rekreacyjna. Siodełka nie przesunę do tyłu :) a takie mam wrażenie, że jak by było trochę dalej lub mostek ciut dłuższy to byłoby ok.  


z tego co czytałem, to inni też pisali, że ten stary mostek ich wkurzał. Ale czym konkretnie...


spróbuję jeszcze jutro z siodłem coś porobić może mam za nisko, ale nic nie da w sumie... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz rację cayus raczej wyżej nie podnosiłbym kierownicy ale chciałbym nieco wydłużyć pozycję jak wcześniej wspomniałem. Kierownicę wymienię też na szerszą bo komfort jazdy lepszy - przynajmniej tak mi się wydaje.

Myślałem też aby ewentualnie kupić sztycę siodełka regulowaną delikatnie do tyłu. Ktoś posiada taką? Bo te siodło jest nie do wytrzymania jarzmo nie trzyma a siodło się non stop luzuje. Sztyca była nawet wymieniana na gwarancji a problem nie zniknął. :/ macie jakieś podobne doświadczenia, ewentualnie jakie siodło ze sztycą polecacie? 

pozdro


tak myślałem sobie o tym mostku accenta regulowanym... długość 108mm więc do tej jazdy powiedzmy"agresywnej" :) nada się. Ktoś testował? wydaje się solidnym wspornikiem. tylko później będzie trzeba dobrać kiere wg. szerokości.?


coś takiego... http://velo.pl/czesci/wsporniki-kierownicy/accent/541-ah

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stockowa kierownica powinna pasować do tego mostku. Też ma 25,4mm o ile się nie myle. ;) 

Co do sztycy to jest lipna i kilka osób w tym temacie to już potwierdziło. Mi też kiedyś się luzowała co jakiś czas i trzeszczała.. W końcu wziąłem posmarowałem gwint lakierem do paznokci i na chama skręciłem. 100km przejechane i się jakoś nie luzuje. :P Najlepiej jak już masz kupować sztycę to taką na 2 śruby, najtańsze na alledrogo widziałem Accenta chyba za ok 60zł z wysyłką. Takie na 1 śrubę np. meridy są za ok 30 zł. Na pewno będzie lepsza i pewnie lżejsza od tego złooma. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...