Skocz do zawartości

[rower] Kands energy 1300


Rekomendowane odpowiedzi

ja mogę szczerze  polecić Kands'a

 

 czy  jest sens dopłacać do A2? ...musisz sam sobie na to odpowiedzieć czy chcesz pokazać że masz Krossa  czy lansować się Kands'em :devil: ...przy prawie takim samym osprzęcie... i  jak to napisał wyżej Shiryu "napis kross", mieć np. na heblach,mostku itp. itd.,którego produkuj ... wie kto  :blink:

chamskie zdjęcia robione telem w moim garażu  :icon_cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnimi czasy dokonałem kilku zmian:

 

1. Mostek: fabryczny Zoom -> FORCE 30621 100mm/5°(25,4mm).

2. Kierownica: fabryczna gięta -> Author ACO-XC 600mm (prosta).

3. Chwyty: fabryczne -> Velo PRO-X.

4. Rogi: Acent Arrow białe (lakierowane).

 

Początkowo miałem zamiar wymienić chwyty oraz dokupić rogi. Z czasem idea nieco ewoluowała, co zaowocowało kupnem kierownicy oraz mostka. Kierownica na próbę. Poprzedni rok przejeździłem na giętej, więc czemu by nie sprawdzić jak spisze się prosta? Rogi polecił walus24, natomiast chwyty wziąłem na czuja. Fabryczny mostek o dużym kącie nachylenia miał polecieć w odstawkę w następnej kolejności, ale stwierdziłem, że właściwie można by to wszystko łyknąć na jeden raz.

 

Mostek założyłem najniżej jak to tylko możliwe (podkładki poszły na górę). Montaż wszystkich niezbędnych elementów na kierownicy to dosłownie chwila roboty. I wszystko byłoby ok, gdyby nie brak opasek zaciskowych, przydatnych do pewnego umocowania licznika (ale już po kilku dniach trafiły do mnie zamówione paczki z opaskami w liczbie 2 x 100, więc podejrzewam, że na jakiś czas starczy:-)). Chwyty Velo są skręcane, co znacznie ułatwiło 'wciągnięcie' ich na kierownicę. Co do rogów, początkowo obawiałem się, że mogą być nieco za krótkie, ale moje obawy szybko zostały rozwiane. Na podjazdach jest znacznie wygodniej. A i na bardziej płaskich trasach możliwość zmiany ułożenia rąk jest bardzo przydatna. Po kilku dłuższych bądź krótszych wycieczkach moja opinia na temat zakupionego zestawu jest bardzo pozytywna.Udało się dość znacznie obniżyć pozycję kierownicy i poprawić komfort jazdy. Na niewielki minus jedynie chwyty Velo, które co prawda zapewniają solidny chwyt, ale wydają się być trochę za twarde. Przynajmniej dla mnie. W następnej kolejności wypróbuję coś gąbkowego.

 

Jeśli ktoś byłby zainteresowany - zdjęcia roweru po modyfikacjach wrzuciłem do garażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Włączę się do tematu, a mianowicie, co myślicie o zamontowaniu do tego Kandsa kierownicy z kolarki? takiej około 440mm szerokości? używam roweru głównie do dłuższych przejażdżek po asfalcie, ubitym piachu (polne drogi itp.) Dzięki za odpowiedź :) Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jak tam panowie wasze Kandsiory? Ostatnio wystartowałem w Łopuchowie i sprzęt sprawdził się wyśmienicie :D. Aktualny setup:

15408285460_6d71b57e40.jpg

 

Na koniec, mam pytanie. Czy ktoś z was posiada bagażnik przy KE? Chodzi mi główni o możliwość zamontowania sakwy/sakw (nie wykluczam wyjazdu w przyszłym sezonie). Z racji zbierania na większe koło. Tego chciałbym przeznaczyć jako rower treningowy/wyprawowy ;). Może jakieś sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie planuję się lekko doposażyć. Na chwilę obecną plany są następujące:

 

post-178652-0-60463700-1414069012_thumb.jpg

 

Chociaż myślę jeszcze nad wymianą linek i pancerzy. Polecicie coś konkretnego? PS Zapomniałem o pompce podręcznej :) Będę musiał jakiejś poszukać.

Edytowane przez JanekWad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do pedałów, wrzuciłem akurat te do koszyka, bo nie mieli innych platformówek z pinami w przystępnej dla mnie cenie. Następne w kolejce to już jakieś Cranki za 260 zł :D A że w SPD póki co nie chcę się pchać (chociaż dużo osób poleca i twierdzi, że można się uczyć SPD bez gleby), postanowiłem wziąć jakieś platformowe - chociażby na próbę. Aczkolwiek z chęcią rozważę wszelkie porady/uwagi/propozycje.

 

Linki/pancerze -> tutaj pojechałem trochę z wiatrem. Tzn. pojawiła się kwestia - jak już biorę te kilka rzeczy, to może wrzucić by jeszcze linki/pancerze na dokładkę (niekoniecznie muszę je zakładać teraz, bo rower ma dopiero 14-15 miesięcy).

Edytowane przez JanekWad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem brać takie: http://rowerowy.com/sklep/czesci/pedaly/platformowe/prod/nsbikes-aerial-lb ale kupiłem jednak spd :)

a pancerze/linki na zapas nie zaszkodzi kupić - aczkolwiek moje przydały się w tym roku po 10 latach leżenia na półce ;)

Jeśli jeździsz więcej asfaltem niż ciężkim terenem to poleciłbym ci race kingi 2.2 zamiast saguaro - lżejsze i szybsze - nie radzą sobie tylko na błocie/glinie itp. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie obawiam się tych Continentali, bo jednak w Beskidzie Małym ścieżki potrafią być trochę kamieniste, a jak tylko pogoda pozwala to w każdy weekend staram się gdzieś wyżej pojeździć. Czytałem, że Race Kingi lubią sprawiać problemy w takim terenie. Co do SPD, dużo czasu potrzebowałeś żeby załapać automatyzm przy wypinaniu buta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero przedwczoraj kupiłem spd-ki, a pedały jeszcze nie przyszły ;) Także pierwsza próba najwcześniej w poniedziałek.

W góry faktycznie lepsze będą saguaro - choćby z racji wagi bardziej pancerne ;) Race Kingi na kamieniach dają radę bezproblemowo - o ile nie są śliskie - problem zaczyna się jak jest błoto, glina czy śliskie korzenie i kamienie w lesie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli dobrze widzę to chcesz zrobić zakupy w ctbike, więc po złożeniu zamówienia dostaniesz maila że nie mają Saguaro 2.2 drutowych na stanie i nie ma ich u dostawcy ;) btw. w ogóle Saguaro 26x2.2 są nie do dostania w wersji drutowej a zwijana to podwójny koszt ale niższa waga ;) jeżeli chcesz za to wziąć 2.0 to najtaniej jest w decathlonie - za 2 sztuki wychodzi 96 zł
Link: http://www.decathlon.pl/geax-saguarro-ss-26x200-id_8247578.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info. 2.0 mnie nie interesują. Miałem już wrzucone do koszyka kevlary 2.2, ale koszt jednej takiej opony jest wyższy niż całego zestawu drutówek :D 250 zł za dwie sztuki. No i jest jeszcze wersja tnt, która w sumie kosztuje tylko parę zł więcej. Sama kwota absolutnie nie jest problemem, ale już kwestia opłacalności takiego zakupu dla gościa, który jeździ totalnie amatorsko, jak najbardziej tak. Szkopuł w tym, że w tygodniu toczę się więcej po asfalcie, natomiast w weekend góry i chciałem coś typu 'allrounder'.

 

A co do ctbike - piszesz, że lecą w kulki. To niefajnie. Mam już niemiłe doświadczenia ze sklepami internetowymi, które zapewniają, że towar jest dostępny, a później trzeba czekać 2 miesiące na dostawę.

 

PS Zrzut ekranu jest akurat z ctbike, bo mają duży wybór (inna kwestia to dostępność) i łatwo zebrać wszystko w jednym koszyku. Dzięki temu widzę mniej więcej na jaki wydatek mam się szykować. Zawszę mogę rozdzielić zakupy na kilka innych sklepów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Skoro czytając ten wątek zdecydowałem się na zakup Kands Energy 1300 uznałem że i tutaj się przywitam najpierw:) Powiem szczerze... przejście przez wszystkie posty to nie lada wyczyn :), ale raczej utwierdziło mnie to że dokonałem właściwego zakupu.

 

Choć np wczoraj kontynuując czytanie (rower mam od 2 dni) doszedłem do postów z kwietnia/maja kiedy pierwsze informacje na temat modelu 2014 się pojawiły i wtedy przeżywałem dramat (wstępne opinie że nowy model będzie kiepski itp, lepiej kupić 2013), to potem wyjaśniło się ze tak źle nie jest. Więc mam nadzieję żę błedu nie popełniłem zakupując model 2014 kolor biały (chyba większość ma czarny) na hamulcach hydrualicznych.

 

Pierwsza testowa przejażdżka była, pierwsze odczucia - super, choć dziwiłbym się gdyby były inne jeśli ostatni nowy rower kupiłem na komunię ponad 20 lat temu :woot: a ostatnio używałem ok 30 letniej szosowej Winory.

 

Pozostaje mi jeszcze podziękować wszystkim i życzyć kolejnych wspaniałych kilometrów.

 

Pozdrowienia!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...