Skocz do zawartości


Strona korzysta z plików cookie. Zobacz jak.   Akceptuję
Zdjęcie
- - - - -

[rower] Cube Reaction 2010 by Premier


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
36 odpowiedzi w tym temacie

#1 premier2

premier2

    Master

  • Mod Team
  • 2788 postów

Napisano 15 luty 2011 - 17:38

W końcu udało się poskładać do kupy moją czarną bestię Dołączona grafika.
Nie została stworzona dla bicia rekordów wagowych - priorytetem była niezawodność i sztywność, no i oczywiście zgodność z koncepcją kolorystyczną Dołączona grafika.
Wszelkie sugestie mile widziane.

Frame(Rama) : Cube Reaction 2010 HPA 7005 Hydroform, 18" - czarna anoda 1580g
Fork(Amortyzator) : Manitou Minute MRD 2010 - 1570g
Bottle Cage(koszyk): Elite Custom Race

Brakes(Hamulce):
Front&Rear - Formula ORO Bianco 160mm + tytanowe śruby do tarcz

Drive(Napęd):
Bottom Bracket(Support): Press-Fit XTR SM BB91
Crank(Korba) - SLX 22/32/44 175mm
Casette(Kaseta) - SLX 11-32
Chain(Łańcuch) - LX HG73
Derlr(front)(Przerzutka przód) - XT 771 (Downswing)
Derlr(rear)(Przerzutka tył) - XT 772 Shadow GS
Shifters(Manetki) - XT 770
Pedals(Pedały) - Shimano PD-M540
Cables(Linki) - Jagwire Ripcord Black Carbon

Wheels(Koła):
Front(Przód):
Tyre(Opona) - IRC Mythos XC II 2.1F
Tube(Dętka) - Maxxis Ultralight AV
Rim(Obręcz) - Mavic XM317
Spokes(Szprychy) - DT Competition + DT Alu Prolock
Hub(Piasta) - Novatec NT-D711

Rear(Tył):
Tyre(Opona) - IRC Mythos XC II 2.1R
Tube(Dętka) - Maxxis Ultralight AV
Rim (Obręcz)- Mavic XM317
Spokes(Szprychy) - DT Competition + DT Alu Prolock
Hub(Piasta) - Novatec NT-D712
Skeewers(Zaciski) - Novatec

Steering set:
Handlebar(Kierownica) - Easton EA70 CNT 580mm(25.4) - 124g
Stem(Mostek) - Smica Pro Lite 100mm (25.4)
Grips(Chwyty) - Bontrager X-lite - 18g
Bar Ends(Rogi): brak
Headset(Stery) - Cane Creek VP-A45AC
Seat(Siodło) - Charge Knife - 205g
Seatpost(Sztyca) - Amoeba Scud 370mm (31.6) - 248g
Seatpost clamp(Zacisk sztycy): MORTOP 10.5g

Waga roweru: ~10,5-10,6kg w konfiguracji, jak na zdjęciach

Zdjęcia są zrobione na szybko telefonem, by móc wrzucić je na forum Dołączona grafika. Później dojdą zdjęcia z terenu, po pierwszych testach.

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Użytkownik premier2 edytował ten post 24 maj 2012 - 22:18
Aktualizacja


Reklama

Reklama
  • Google

#2 goldbloom

goldbloom

    Master

  • Użytkownik
  • 1768 postów

Napisano 15 luty 2011 - 18:09

Ładna rama. No i oryginalne siodełko, zdaj relację jak się sprawdza. Amor też nie brzydki ;)

Przedniego Mythosa zmieniłbym na coś bardziej "łapiącego" przy zakrętach, np na Racing Ralpha 2.2 lub Saguaro 2.2 (zastanowiłbym się też nad Aka 2.2, obiecująco wygląda ;) ), jakoś nie wzbudził we mnie zaufania. Z tyłu Mythosa odwróciłem, moim zdaniem był sporo bardziej przyczepny.

SPOTIFY - "Najbardziej energetyczne kawałki do jazdy" - aktualizowana lista

 

aby zobaczyć CAŁĄ listę kliknij w pole z przyciskiem "PLAY" ze strony z tego linka.


#3 miskov17

miskov17

    Master

  • Użytkownik
  • 2088 postów

Napisano 15 luty 2011 - 18:53

No ładnie ładnie, rower złożony z głową z bardzo równomiernym osprzętem. Szkoda tylko, że obręcze są pod vki - wersja disc zdecydowanie ładniej by się prezentowała :icon_wink:. Możesz powiedzieć coś o amorze, ew. jakieś porównanie do R7?

Co do Mythosa, to ja mam wręcz odwrotne doświadczenia; trzyma wg mnie lepiej niż chociażby Rocket Ron (a już na pewno się lżej od niego toczy). Oczywiście w piachu ze względu na szerokość mistrzem nie jest ale uogólniając jest to uniwersalna opona poprawnie zachowująca się w praktycznie każdym terenie. I do tego trwała i tania :)

A czy ja przypadkiem nie widzę wersji 1.95" na fotkach? Jakieś takie wąziutkie mnie się wydają.

"Ból jest przemijający a skutki rezygnacji pozostają na zawsze" | TREK 8500 | GT TIMBERLINE 91'

centrumrowerowe.pl

 


#4 goldbloom

goldbloom

    Master

  • Użytkownik
  • 1768 postów

Napisano 15 luty 2011 - 19:21

Może masz rację, Mythos XC II nie był taki zły z przodu, nigdy się na nim nie poślizgnąłem. I to prawda , że są bardzo ekonomiczne (ostatnio widziałem nowe za 59 zł/szt) :) W sumie jednak właśnie przez to, że w piach wchodził jak w masło (a koło Wawy piach jest wszędzie) i momentalnie w nim stawał, zapamiętałem , że chcę bardziej przyczepną i większą oponę z przodu. I raczej chciałbym spróbować czegoś z konkretniejszym bocznym bieżnikiem niż Race King.

SPOTIFY - "Najbardziej energetyczne kawałki do jazdy" - aktualizowana lista

 

aby zobaczyć CAŁĄ listę kliknij w pole z przyciskiem "PLAY" ze strony z tego linka.


#5 kubek20

kubek20

    Master

  • Użytkownik
  • 2305 postów

Napisano 15 luty 2011 - 19:29

Fajny rower, ale nie podoba mi się korba. Za każdym razem jak patrzę na jakiś projekt widzę tylko SLX i SLX <_< :teehee:

Reklama

Reklama
  • Google

#6 Adish

Adish

    Pro

  • Użytkownik
  • 138 postów

Napisano 15 luty 2011 - 20:04

bo XT jest nieopłacalny po prostu :) a do XTR nie wielu chce/może dopłacić :)

#7 premier2

premier2

    Master

  • Autor tematu
  • Mod Team
  • 2788 postów

Napisano 15 luty 2011 - 22:20

miskov17 - dokładnie, opony na fotce są w wersji 1.95 ;). Gratulacje spostrzegawczości :devil: - mam 2 komplety i drugi 2.1, jest teraz w zimówce. Na wiosnę ląduje w tym rowerze. Obręcze niestety są pod V, bo takie koła potrzebowałem, kiedy je składałem. Pewnie za jakiś czas będą nowe koła lub obręcze. Z drugiej strony pasują kolorystycznie do klamek Bianco i korony widelca. O pracy Minute ciężko mi coś powiedzieć - tu tobo i MarcinG. mogą coś dodać, bo ujeżdżają tego amora z ciut większym skokiem. Nie chciałem R7, bo bałem się, że będzie za wiotki, a Minute, co by nie mówić, jest sztywniejsze :). Do tej pory miałem Black'a Elite i jestem cały czas pod wrażeniem pracy tego amora, a zwłaszcza tego, że nie pompuje na podjazdach, w co niektórzy nie chcą uwierzyć(nie ma blokady)

goldbloom, siodełko robi świetne wrażenie na moich 4-ch literach. Po doświadczeniach ze Spoonem wiem, że będzie dobrze i chyba wezmę sobie jeszcze jedno jesienią do szosy, bo tam mam straszną dechę... Mythosy baaardzo mi odpowiadają i czuję się na nich pewnie, a do tego na asfalcie spisują się całkiem nieźle.

kubek20 - z chęcią udostępnię nr konta i poczekam na dofinansowanie zakupu. Myślałem nad XT, ale wybrałem SLX'a ze względu na wygląd, tutaj cena nie była przeszkodą. Powyżej ceny XT nie szukałem, zresztą nic ciekawego nie przychodziło mi do głowy - może masz jakieś propozycje, obejrzę i pomyślę. Chodziło mi głownie o zachowanie stonowanej kolorystyki, nie chciałem robić z roweru papugi. Myślę jeszcze nad blatem od XT 770 i koniecznie srebrny zacisk od sztycy - ten jest mocno tymczasowy ;).

#8 Sol

Sol

    Master

  • Użytkownik
  • 2765 postów

Napisano 15 luty 2011 - 23:23

Chodziło mi głownie o zachowanie stonowanej kolorystyki, nie chciałem robić z roweru papugi.


Hoho, czyżbyś reagował uśmiechem politowania na dyskusje o kolorach śrubek do blatu, podkładek tudzież pancerzy? ;)

Jeżeli tak to witam w klubie. Czarna anoda rządzi i EOT :icon_cool:

Poza tym oczywiście gratulacje. Fajnie poskładany sprzęt.

#9 premier2

premier2

    Master

  • Autor tematu
  • Mod Team
  • 2788 postów

Napisano 16 luty 2011 - 09:43

Nie będę ukrywał, że nie miałem takich myśli i krążyły mi po głowie pomysły wymiany śrubek na kolorowe. Ale po złożeniu, kiedy zobaczyłem jak fajnie pasują klamki do amora i śrub mostka, przyszła chwila refleksji i nie będę nic psuł :).

#10 pomirot

pomirot

    Maniak

  • Użytkownik
  • 426 postów

Napisano 16 luty 2011 - 13:14

Sympatyczny sprzęt. Ciekawi mnie waga końcowa, mógłbyś coś na ten temat dorzucić.

Reklama

Reklama
  • Google

#11 durnykot

durnykot

    Stary wyjadacz

  • Mod Team
  • 4371 postów

Napisano 16 luty 2011 - 17:39

Średni wózek?
Jaki masz tłumik w minucie? ABS+ ? No i kluczowe pytanie - czy to wersja MRD z Nobble air czy już z MARS ?
Obręcze jakoś tak chyba niezbyt się komponują.
A w ogóle to rower jest ohydny :)

#12 miskov17

miskov17

    Master

  • Użytkownik
  • 2088 postów

Napisano 16 luty 2011 - 17:42

Ja obstawiam na 10.5-10.6kg :)

"Ból jest przemijający a skutki rezygnacji pozostają na zawsze" | TREK 8500 | GT TIMBERLINE 91'

centrumrowerowe.pl

 


#13 premier2

premier2

    Master

  • Autor tematu
  • Mod Team
  • 2788 postów

Napisano 16 luty 2011 - 18:26

Wózek w wersji GS, czyli średni. Co do minuty, to tłumik mam ABS+, zresztą wszystkie z 2010 są takie. Razem z amorem kupiłem manetkę MILO i dodatkowy tłumik, ale ostatecznie nie założyłem jej :icon_wink: . Sprężyna to Mars.
Obręcz na żywo aż tak nie razi, jest lepiej niż na zdjęciach, no ale ten sezon będę musiał się przemęczyć z tymi obręczami

#14 Pixon

Pixon

    Emeryt

  • Mod Team
  • 5767 postów

Napisano 16 luty 2011 - 19:21

Gdyby amortyzator mógłby być anodyzowany i gdybyś pozbył się tych naklejek czerwono-niebiesko-białej wyszedł by naprawdę oryginalny sprzęt.
Mimo wszystko wygląda obiecująco. Widzę duży potencjał w naszym teamie w tym sezonie :D
I need a dollar dollar, a dollar is what I need
Well I need a dollar dollar, a dollar is what I need
And I said I need dollar dollar, a dollar is what I need
And if I share with you my story would you share your dollar with me

#15 afly

afly

    Stary wyjadacz

  • Użytkownik
  • 3980 postów

Napisano 16 luty 2011 - 19:39

Ja obstawiam na 10.5-10.6kg :)

Dla mnie waga 11kg<. Mam nadzieje, że premier2 nie będzie nas trzymał w niepewności i "jakąś" wagę poda :D

Użytkownik afly edytował ten post 16 luty 2011 - 19:40

Chcesz kupić nowy rower?
Musisz odpowiedzieć sobie na jedno, bardzo, ale to bardzo proste pytanie - "Chcesz kupić rower, czy coś z oferty Kross'a?"


#16 premier2

premier2

    Master

  • Autor tematu
  • Mod Team
  • 2788 postów

Napisano 16 luty 2011 - 20:06

Pixon, mnie też się nie podobają te wstawki, ale niestety nie są to naklejki :down: .
Dobra, już dobra. Zważę go dzisiaj na wadze łazienkowej, bo strasznie marudzicie :). Dla mnie nie był to priorytet.

EDIT

Nastąpiło oficjalne ważenie na wadze łazienkowej :). Wynik waha się w granicach 10,5 do 10,6 kg.

PS
Ja ciągle czekam na słowa krytyki, co można poprawić, wymienić.

Moje typy:
1. obejma - ta jest ohydna :) i ciężka
2. oczywista sprawa - obręcze(ale to już po sezonie)
3. Blat 44 na ten od XT 770
4. ?

#17 goldbloom

goldbloom

    Master

  • Użytkownik
  • 1768 postów

Napisano 16 luty 2011 - 20:24

Sztycę na ładniejszą i łańcuch na nierdzewiejący :)
Ewentualnie 22z na alu.

Nastąpiło oficjalne ważenie na wadze łazienkowej . Wynik waha się w granicach 10,5 do 10,6 kg.


Można by założyć oddzielny temat o zgadywaniu wagi ze zdjęć z nagrodami Dołączona grafika, gdzie trafiałyby rowery z nowych projektów jeszcze przed założeniem tematu Dołączona grafika

SPOTIFY - "Najbardziej energetyczne kawałki do jazdy" - aktualizowana lista

 

aby zobaczyć CAŁĄ listę kliknij w pole z przyciskiem "PLAY" ze strony z tego linka.


#18 premier2

premier2

    Master

  • Autor tematu
  • Mod Team
  • 2788 postów

Napisano 16 luty 2011 - 20:37

Tak, zgadywankę wygrał Miskov :thumbsup:
Z 22z alu może być problem - błoto na maratonach świętokrzyskiej ligi załatwi ją momentalnie. Łańcuch i tak będzie pracował w błocie, więc rdza będzie najmniejszym zmartwieniem. Co do sztycy to ta mnie się podoba, ale niewykluczone, że przy zmianie kokpitu poleci i sztyca. Jakieś propozycje?

PS.
goldbloom a jak twój zakup? Kupiłeś już coś?

#19 goldbloom

goldbloom

    Master

  • Użytkownik
  • 1768 postów

Napisano 16 luty 2011 - 20:45

Kupuję, kupuję i coś nie mogę kupićDołączona grafika Ale poza tym bez zmian ;)

SPOTIFY - "Najbardziej energetyczne kawałki do jazdy" - aktualizowana lista

 

aby zobaczyć CAŁĄ listę kliknij w pole z przyciskiem "PLAY" ze strony z tego linka.


Reklama

Reklama
  • Google

#20 miskov17

miskov17

    Master

  • Użytkownik
  • 2088 postów

Napisano 16 luty 2011 - 20:51

Heh, czyli dobrze trafiłem :teehee:

Co do zmian, może jakieś ciekawsze podkładki pod mostek? I nie mam na myśli tu koloru... http://allegro.pl/ae...1462909705.html albo http://www.chainreac...x?ModelID=50329 miałem Nuke Proof w swoich łapkach, gdybym tylko miał miejsce na podkładki to na pewno zagościłyby u mnie :)

Jeśli błoto to może i Cranki?

"Ból jest przemijający a skutki rezygnacji pozostają na zawsze" | TREK 8500 | GT TIMBERLINE 91'

centrumrowerowe.pl

 




Podobne tematy Collapse

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post