Skocz do zawartości


Strona korzysta z plików cookie. Zobacz jak.   Akceptuję
Zdjęcie

[6965.3g] MSC Koncept Carbon


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
102 odpowiedzi w tym temacie

#1 krzysiekmz

krzysiekmz

    Maniak

  • Użytkownik
  • 382 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Imię:Krzysiek

Napisano 22 lipiec 2010 - 21:47

Witam,

przedstawiam obecny rower o ktorym wspominalem w watku o HT. Opis czesci ktore ulegly zmianie pod rozpiska.


Dla zainteresowanych poprzednie wcielenie ramy z Di2:

http://www.mbaction....A578203F82D04D8




Brake: (Front): (Hamulec Przedni) – Formula R1 (black polished, carbon lever, carbon clamp) - 160.4g
Brake: (Rear): (Hamulec tylny) – Formula R1 (black polished, carbon lever, carbon clamp) – 167.8g
-Rotor: (Front): (Tarcza prz.) - Innolite Design 160mm – 46.8g
-Rotor: (Rear): (Tarcze tyl.) - Innolite Design 140mm - 38g
-Rotor bolts: (Sruby moc. tarcze) - 10xTi + 2xalu – 11.6g
-Rear Adapter: (Adapter 140mm) + 2xalu m6x14 – 16.8g
Caliper bolts: (Sruby zac.) - 2xTi + 2xalu m6x16 – 10.3g
Cables: (Pancerze i Linki) - Nokon Carbon/Nokon/Powercordz - 39g
Cassette: (Kaseta) - Shimano XTR M-970 11-32 Tuned – 204.4g
Chain: (Lancuch) - KMC X9 SL Gold (105 links) – 238.7g
Computer: (Licznik) - Polar CS100 - 0g
Crankset: (Korby) - Shimano XTR FC-M970 (FRM Pro 42t, R2 26t, Leichtkraft Ceramic BB) – 700.4g
Derlr. (Front): (Przerzutka przednia) - Campagnolo Record (Speen adapter,alu bolts, alu mandrel) – 87.2g
Derlr. (Rear): (Przerzutka tylna) - Shimano XTR Shadow RD-M972 SGS ( alu bolts, carbon hanger) – 151.6g
Fork: (Widelec) - DT Swiss XRC 100 Race Limited – 1188.4g
Frame: (Rama) – MSC Koncept Carbon M (RS Monarch 4.2 damper, KCNC Radiant R1 headset bearings*, Ti bolts, derr. Hanger, bikeshield protective foil) – 1660.8g
Grips: (Gripy) – Extralite Ultragrips (Cut) – 9.3g
Handlebar: (Kierownica) - AX-Lightness Poseidon UD 25.4x580mm (Bar-end use) – 81.9g
Pedals: (Pedaly) - Crank Brothers Egg Beaters 3Ti (Ti springs, alu. nuts, plastic sleeves) – 157.7g
Seat: (Siodlo) – AX-Lightness Phoenix – 57.6g
Seatpost: (Sztyca) - Lite Carbon 31.6x330mm – 118.5g
Seatpost Clamp: (Zacisk Sztycy) - Lite Carbon – 8.1g
Shifters: (Manetki) - Microshift (Nobu) Tuned – 81.7g
Skewers: (Zaciski kol) - Tune DC 16/17 – 35.4g
Stem: (Mostek) - Syntace F99 90mm (Ti bolts) – 90.6g
Headset: (Stery) – KCNC Radiant R1 (Tune BuBu Cap) – 10.2g*
Top-cap: (Top-cap) - Soul Kozak Light-bike edition (Cut, hollow) – 3.7g
Expander: (Gwiazdka) – Extralite Ultrastar (polished) – 8.7g
Tire (Front): (Opona Przednia) - Schwalbe Rocket Ron 2.1 – 408g
Tire (Rear): (Opona Tylna) - Schwalbe Rocket Ron 2.1 – 416g
Tubes: (Detki) – CaffeLatex, valves (tuned with alu. nuts) – 108.3g
Wheel Front: (Kolo Przednie):
-Hub: (Piasta) - Tune Princess 32h – 105.8g
-Rim: (Obrecz) - No-Tubes ZTR Alpine 32h – 325.2g
-Spokes: (Szprychy) - DT Swiss Aerolite – 140.2g
-Nipples: (Nyple) – Dt alu. – 9g
-Rim Tape: (Opaska) - 5g
Wheel Rear: (Kolo Tylne):
-Hub: (Piasta) - Tune Prince 32h – 190.8g
-Rim: (Obrecz) - No-Tubes ZTR Alpine 32h – 326.5g
-Spokes: (Szprychy) - DT Swiss Aerolite - 139g
-Nipples: (Nyple) - Dt - 9g
-Rim Tape: (Opaska) - 5g
-Inne: (Misc.) – Bar plugs, zip-ties, AFC spacer, schmolke paste – 10g

Suma: 7584.8g

Na wadze wiszacej: 7600g



Kola – zostaly wymienione obrecze z ZTR Race na ZTR Alpine. Niekorzystnie wagowo ale rower jest uzywany na codzien stad wybor mocniejszych obręczy.

Kierownica – Superlekka wersja Premium na cieszy model. AX zrezygnowalo z ich sprzedazy co skończyło się wymiana z 66g na 82g.

Przerzutka przednia – Odwrocenie ramienia przerzutki dla zmiany ciagu było co jak co zlym pomysłem. W modelu QS powoduje to toporne dzialanie i wymaga uzycia duzej sily przy zmianie biegow. Razem z manetka Nobu całość nie mogla współpracować dobrze. Adapter Speen dodal 10g. Dwa z czterech dorobionych alu. nitow były zle dopasowane – na razie zostaja tylko 2 alu. Wozek przerzutki w tym projekcie nie jest jeszcze nienaruszony.

Przerzutka tyl. – Karbonowe koleczka się nie spisaly. Niedlugo jednak schudnie do ~140g.


Wymiana korb jest przewidziana już do dłuższego czasu. W sierpniu możliwe będzie wiadomo cos wiecej. Modyfikacje poszczególnych czesci nastapia w wolnej chwili :D


Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika






Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika


Pozdrawiam.
  • 2

MSC Koncept Carbon Di2 - 6965g
Leichtkraft Team Carbon - 6874g.
Marin Indian Fire Trail - 8436g.


Reklama

Reklama
  • Google

#2 Ubotek

Ubotek

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 1030 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:z Honolulu
  • Imię:Filip

Napisano 22 lipiec 2010 - 23:11

Cudoooo ...

Pierwszorzędna maszyna, z niewyobrażalną masą, na obręczach i oponach nadających się do normalnej jazdy, a nie na papierze.
Mój tyle waży bez kół i amorka :D.

Cudny <_<
  • 0

MAVIC CROSSMAX SLR 26"

XTR DUAL CONTROL 970

ZOBACZ TEŻ INNE MOJE AUKCJE!


#3 Gothic

Gothic

    Maniak

  • Użytkownik
  • 476 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:FG
  • Imię:Rav
Garaż Rower

Napisano 23 lipiec 2010 - 07:48

Bardzo ładny bicykl. Od strony estetycznej mógłbym mieć kilka drobnych zastrzeżeń, ale wiadomo: de gustibus non est disputandum. Natomiast interesuje mnie kilka spraw technicznych:

- Czy widelec DT jest sztywny?
- Czy zastosowanie tak małych tarcz nie wpływa negatywnie na drogę hamowania?
- Dlaczego łańcuch ma nieparzystą ilość ogniw? Jakiś ślepy jestem, ale nie widze wzmianki o spince.
- Na czym polegał tuning kasety?
- Gdzie można kupić ów carbonowy "wieszak" dla tylnej przerzutki?

CHAPEAU BAS!
  • 0

#4 Pr5Rider

Pr5Rider

    Maniak

  • Użytkownik
  • 433 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Imię:Tomek

Napisano 23 lipiec 2010 - 10:07

Co do"wieszaka" zobacz www.luxtech.com.pl

Kolego rower zaj#$%^&*y zreszta juz na LB sie o nim wypowiadałem ;)
  • 0

#5 Gothic

Gothic

    Maniak

  • Użytkownik
  • 476 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:FG
  • Imię:Rav
Garaż Rower

Napisano 23 lipiec 2010 - 10:21

Jeśli to produkt od wspomnianej firmy, to ja rezygnuję.
  • 0

Reklama

Reklama
  • Google

#6 Wax

Wax

    Kombinator

  • Użytkownik
  • 2061 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Świdnic.a
  • Imię:Marius.z

Napisano 23 lipiec 2010 - 10:39

A dlaczego ?
  • 0

#7 Gothic

Gothic

    Maniak

  • Użytkownik
  • 476 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:FG
  • Imię:Rav
Garaż Rower

Napisano 23 lipiec 2010 - 10:52

A dlaczego ?


Nie odpowiada mi charakterystyczna dla tej firmy "kultura" obsługi klienta.

Użytkownik Gothic edytował ten post 23 lipiec 2010 - 10:54

  • 0

#8 kipps

kipps

    Pro

  • Użytkownik
  • 162 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Imię:Elvis

Napisano 23 lipiec 2010 - 20:37

Rower..... KOSMOS
Cena -> z pewnością zabija :whistling:
  • 0
Root Amdin

#9 Artro

Artro

    Stały bywalec

  • Banned
  • 1152 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:ten swąd? xD
  • Imię:Tomek

Napisano 24 lipiec 2010 - 01:37

To może ja jeszcze raz powtórzę, że szczęścia nie przeliczamy na pieniądze... :)

Ale rower faktycznie robi wrażenie :P Nie jeden Pro, gdyby nie smycz producentów oddałby wszystko za taki sprzęt :D
Zobacz mój długodystansowy test pulsometru Canyon CNS-SW5

#10 Mendoza

Mendoza

    Maniak

  • Użytkownik
  • 541 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Tarnów
  • Imię:Paweł

Napisano 24 lipiec 2010 - 23:35

Mi się podoba dystans pod mostkiem:)
Walory użytkowe zachowane przy niskiej masie jeźdzca...
Ciekawy jestem jak się na tym zjeżdza, mam na myśli prace amora i sztywnośc ramy
  • 0

Reklama

Reklama
  • Google

#11 krzysiekmz

krzysiekmz

    Maniak

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 382 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Imię:Krzysiek

Napisano 28 lipiec 2010 - 01:24

Dzieki za komentarze. Prosze o podpowiedzi co mozna poprawic jesli chodzi o wyglad jak i reszte.

Amortyzator DT jest sztywny. Przy normalnych tarczach nie ma problemu. Z innolite przod jakos nie moze sie dotrzec, tyl jak zyleta ale lubi popiszczec ;/ Waga spinki oczywiscie wliczona, tylko nie policzona :laugh: Kaseta ma 11 i 12z alu od Kozaka, trzeba jakos to aluminium wykorzystac :( Wieszak do przerzutki Shadow wykonal dla mnie uzytkownik light-bike.de jak i wlasciciel sklepu http://www.carbonschmiede.de/ , dostepne rowniez w bikehardest.de

Cena jak cena i nie bede tutaj jej przyblizal. Czesci zbierane przez lata wiec az tak nie boli. Inni kase wydaja na co innego :devil:

Zjezdza sie bajecznie w porownaiu do HT. Rama jest przecietnie sztywna zato jedzie sie wygodniej i szybciej. RS Monarch nie jest najlepszym tlumikiem.

Pozdrawiam.

Użytkownik krzysiekmz edytował ten post 28 lipiec 2010 - 01:27

  • 0

MSC Koncept Carbon Di2 - 6965g
Leichtkraft Team Carbon - 6874g.
Marin Indian Fire Trail - 8436g.


#12 1415chris

1415chris

    Stary wyjadacz

  • Mod Team
  • 4796 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Surrey
  • Imię:1415...

Napisano 31 lipiec 2010 - 07:37

Dzieki za komentarze. Prosze o podpowiedzi co mozna poprawic jesli chodzi o wyglad jak i reszte.

Nie za wiele uwag bo co tu jeszcze poprawiac jak sie poskladalo najlzejszego fula w pl, moze nie tylko :P

No moze jednak... w rozpisce masz karbonowe mocowanie r1 na zdjeciach oryginalne?
Psiknalbym na czarno 'ten' srebrny plastik manetek, tak mi doradzono, tak zrobilem i wyglada ladniej.
Nie myslales o mini i-linku, wiem ze roznica w wadze bedzie niewielka ale IMO mini ladniej wyglada, oczywiscie jak jestes przygotowany na dluuuugi okres jego ukladania sie.

Jakie rozwiazania korby biezesz pod uwage?

Damper na xr dt, chociaz do tego jednego-zawiasu to raczej wypadaloby miec cos bardziej inteligentnego :P
  • 0

#13 Artro

Artro

    Stały bywalec

  • Banned
  • 1152 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:ten swąd? xD
  • Imię:Tomek

Napisano 05 sierpień 2010 - 02:53

Do tej klasy roweru to może damper Fox'a będzie gites?
Zobacz mój długodystansowy test pulsometru Canyon CNS-SW5

#14 Mendoza

Mendoza

    Maniak

  • Użytkownik
  • 541 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Tarnów
  • Imię:Paweł

Napisano 06 sierpień 2010 - 15:20

Proponuje może cos na zamówienie:)
  • 0

#15 krzysiekmz

krzysiekmz

    Maniak

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 382 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Imię:Krzysiek

Napisano 07 sierpień 2010 - 18:28

Witam,

fotki nie byly robione jednego dnia, stad mozliwe roznice. Obejmy wtedy byly w drodze. Male modyfikacje przewiduje nieco pozniej, teraz poprostu jezdze ile moge. Pancerze ostatnio ulegly malej zmianie - pozbylem sie koncowek alligatora i kazdy poczatek/koniec koralikow jest bialy.

Marzenie to Clavicula. W rzeczywistosci bedzie chyba Ax-Lightness.

Chcialem rame z Foxe-em RP23. Gdybym zdecydowal sie na nowa pewnie bylby DT. Moze cos sie okazyjnie trafi :thumbsup:

Tlumik na zamowienie? Moze cos wiecej? :(

Pozdrawiam.

Użytkownik krzysiekmz edytował ten post 07 sierpień 2010 - 18:31

  • 0

MSC Koncept Carbon Di2 - 6965g
Leichtkraft Team Carbon - 6874g.
Marin Indian Fire Trail - 8436g.


#16 marsman

marsman

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 932 postów

Napisano 09 sierpień 2010 - 13:16

puki co nie stać mnie na fulla więc tematu nie zgłębiam ale pamiętam że kiedyś Air Force Ony to był najlżejszym damperem świata. produkt http://www.german-a.de/ :)
  • 0

#17 1415chris

1415chris

    Stary wyjadacz

  • Mod Team
  • 4796 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Surrey
  • Imię:1415...

Napisano 09 sierpień 2010 - 13:52

Moze i kiedys byl.... przy tym samym skoku dt xr carbon 146g, a przy 152mm 139g.
  • 0

#18 Karol318

Karol318

    Świeżak

  • Użytkownik
  • 29 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Warszawa
  • Imię:Karol

Napisano 09 sierpień 2010 - 22:41

Przepraszam, ale muszę o to zapytać.
Co to za opaska na obręcz ważąca tylko 5g?
  • 0

#19 1415chris

1415chris

    Stary wyjadacz

  • Mod Team
  • 4796 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Surrey
  • Imię:1415...

Napisano 09 sierpień 2010 - 22:48

Yellow tape Stana, a po naszemu zolta tasma Staszka Koziatka (No Tubes)
  • 0

Reklama

Reklama
  • Google

#20 Lookas 46

Lookas 46

    The Doctor

  • Admin
  • 8062 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wrocław/Warszawa
  • Imię:Łukasz
Garaż Rower

Napisano 17 sierpień 2010 - 18:58

Przepraszam, ale muszę o to zapytać.
Co to za opaska na obręcz ważąca tylko 5g?

Bez szału :icon_confused: Rox Rim Strips waży 1,5g http://fairwheelbike...trip-p-138.html
  • 0
"Tylko bogatych stać na kupowanie tandety, bo mogą ją kupować w nieskończoność;

Ja jestem biedny, żeby kupować tanio." John Davison Rockefeller



Podobne tematy Collapse

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post