Skocz do zawartości

[kierownica] Jak podniesc?


Kapitan

Rekomendowane odpowiedzi

Ta a co to da, skoro ma przyciętą rurę sterową? W systemie a-head nie da się za wiele zrobić, podstawą to wymiana mostka na taki o większym wzniosie. Były kiedyś takie "przedłużacze" działające podobnie jak mostki klasyczne, a na nie zakładało się mostki a-head.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie smiejcie sie

Tu nie ma sie co smiac, ewentualnie mozna zaplakac.

Kapitan zastanowiles sie chociaz przez chwile jak ty bys odpowiedzial na tak postawione pytanie?

 

Jak terminologia rowerowa jest ci obca to przynajmniej wypadaloby zrobic zdjecie lub podac link zebysmy wiedzieli co i jak masz na tym rowerze.

 

Wiec sprecyzuj zapytanie bo nie bedziemy sie bawic w zgadywanke i snucie potencjalnych rozwiazan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I od razu wiadomo o co chodzi...

 

Mostek ktory masz jest dwustronny (Flip-flop 6st), teraz jest ustawiony na 'minus' musisz go obrocic na 'plus' to ci znacznie podniesie kierownice.

 

Jedynym wyjściem jest kupienie nowego mostka o większym wzniosie np. TAKI

czyz ty chlopie sniadania dzisiaj nie jadles???

to moze mu zaproponowac wymiane calego roweru :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po fotkach które zobaczyłem widać, że masz już 3 podkładki. Najlepszym wyjściem byłoby zakupienie wspornika takiego jak tutaj :http://e-rower.pl/wspornik-kierownicy-as363-p-658.html lub ewentualnie mógłbyś odkręcić górną śrubkę i zobaczyć ile rury ci jeszcze zostało. Jeżeli rura jest pod samą pokrywką to ewentualnie możesz dodać jeszcze jedną podkładkę. Dodanie większej ilości wiązałoby się z możliwością uszkodzenia wspornika, rury, bądź zębów.

 

Kolega 1415chris napisał: "Mostek ktory masz jest dwustronny (Flip-flop 6st), teraz jest ustawiony na 'minus' musisz go obrocic na 'plus' to ci znacznie podniesie kierownice."

Tu się muszę z kolegą zgodzić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem używaną kierę z mostkiem (Truvativ XC-Riserbar, Ritchey Comp 110mm 6°/84°) I defaultowo kierownica była założona tak że mostek miał ujemny kąt. Po odwróceniu (w praktyce zmiana kąta o 12°) różnica jest kolosalna, sam byłem pod wrażeniem (to pierwszy system ahead w moim domu:)). Więc nie sądzę żeby konieczne było kupowanie mostków o kącie 45° (chyba że do szosy i odwrócić go na -45° :)), albo dokładanie podkładek.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to nie o to przypadkiem chodzi?:PP Dziś właśnie po raz pierwszy od zeszłego roku przygazowałem solidnie na moim MTBku (teraz już innym niż przedtem) i właśnie stwierdziłem że szlifowanie opon zębami musi być za######iste, jak będę miał z czego to buduję szosę:thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...