Skocz do zawartości

[Amortyzator]Suntour Epicon LOD


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Witam.

Mam nielada problem z epiconem sf-11 LOD. Ostatnimi czasu zauważyłem a raczej uslyszłem stuki dobiegjace z amora podczas pokonywania malych nie równości typu krawęznik dziura. Na pierwszy rzut oka wyglądalo na luz na goleni ( wytarte tuleje ślizgowe lub górne golenie) Po rozebraniu okazała się że z goleniami i tulejami jest wszystko oki. Na tą chwile nie mam pojecia skąd te stuki mogą się wydobywać.

Moze ktoś z was już sie z tym spotkał ?

 

z góry dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem identyczny problem, myslalem ze luz na prawej Goleni, Luzna tarcza przyczyna byl element ( nie wiem jak nazywa sie fachowo ) od blokady amortyzatora, ma on wejscie na malego imbusa i poprostu byl luzny, po dokreceniu problem znikl. Jesli ,zle wytlumaczylem powiem inaczej z pozycji na rowerze na lewej goleni mamy zaworek od powietrza a na prawej jest wlasnie ten element.

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

czemu taka różnica w cenie? miedzy x2 z tym xc skoro są podobne?

W koncu tak zwykle robia producenci - nie tylko tej branzy. Roznica generacyjna, zmienia czy dodadza male "cóś" i wyjdzie, ze nawet jesli kosmetyczny, ale jednak tuning ;)

 

A w samym temacie - tu jest calkiem fajny artykulik o rodzince suntoura.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

W ogóle to mam tą pompkę beto z allegro, no i kurcze nie wiem jak napompować do 65 psi, bo jak do tylu napompuję to połowa schodzi podczas odkręcania tego zaworku przy pompce, nawet jeśli odkręcam go bardzo szybko to i tak duża część powietrza zdąży już uciec. Macie na to jakieś sposoby? Na razie napompowałem na 100, ale podejrzewam że zeszło do około 50-60...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Używam wersji x2 2013 już prawie miesiąc i trochę się zawiodłem, może to dlatego że nie potrafię go dobrze podregulowac pod moją wagę, albo jest to poprostu niemożliwe. Waze 61kg i obecnie mam nabite 70psi, mniej nie mogę, bo będę miał sag chyba 50 procentowy... Zresztą poniżej 65psi bodajże zmniejsza mu się skok. Ogólnie na 65-70psi przy ostrzejszym hamowaniu bardzo dużo nurkuje. O ustawieniu sagu 20% nie ma mowy bo byłby zdecydowanie za twardy. Samo 70psi mnie nie zadawala, przy szybszej jeździe w terenie ogólnie pracuje nie najgorzej ale płacąc 820zł spodziewałem się znacznie więcej po przesiadce z xcm. Jeśli chodzi o regulacje tlumienia powrotu to jakichś większych różnic nie zauważam na skrajnych wartościach. Mam ustawione po środku.

 

Ogólnie to szczerze mówiąc trochę żałuję. Podejrzewam że gdybym ważył więcej pewnie byłbym bardziej zadowolony, ale niestety z pewnych przyczyn nie jest to możliwe.

Edytowane przez Terrqge
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...