Skocz do zawartości

[ostre] Ostre Subforum Otwarte


Lookas 46

Rekomendowane odpowiedzi

Uff.. długo tego subforum szukałem... (nie chciałem iść

na łatwiznę i klikać linka wysłanego przez Kazumiego).

Dlaczego na forum szosowym ? bo tylko ostre ?

a co z rowerami jednobiegowymi ?

 

Ok. Kończę marudzenie :bye2: Oby się nam ten dział ostro rozwijał :bye2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nasze forum powstało ze strefy XC i stąd dominującym rozmiarem jest 26"

temat ostrego koła ostro sie rozwija i jego użytkownicy zwrócili sie do administracji o możliwość rozbudowy interesującej ich tematyki ,

administracja wzięła pod uwage staż zainteresowanych userów oraz ich wiedzę , które daja nadzieje ze subforum bedzie kopalnia wiedzy fachowej

dlaczego nie ma innych subforów ? bo kiedys były otworzone ale stały sie śmietnikiem

tak jak OSTRE tak i CROSS może założyć temat CROSS i zobaczymy jak sie bedzie rozwijał

na dzien dzisiejszy nie ma planów tworzenia subforów innym dziedzinom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

naoglądałem się filmów, naczytałem postów , Kazumi z lekka podpuścił i w efekcie zrobiłem taki wist :

 

miałem do dyspozycji uszkodzony wielotryb, który zespawałem na sztywno

miałem do dyspozycji zużyte koło

posmarowałem gwint wielotrybu i gwint piasty poksipolem pozostawiłem na 24 godz

po tym czasie założyłem do roweru grand

 

dzięki temu dowiedziałem sie że przerzutki nie stosujemy bo przy wstecznym ruchu najpierw wózek luz łańcucha wybiera

przejechałem na tym wynalazku ok 30 -40 m

na razie jestem pod wrażeniem i pełny szacunek do ludzi którzy na tym sie jeszcze nie pozabijali

 

eksperyment trwa

pozdrawiam

 

p.s. POKSIPOL nadaje sie do klejenia metalu do metalu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc widze że 8,50 zł niepotrzebnie wydałem :(

 

sprzęcior był zmontowany na demobilnych częsciach z założeniem ich złomowania i z przyczyny uszkodzonej piasty próby zakonczyłem ,

nie przekonałem sie do tego rodzaju napędu (wręcz mnie przestraszył )

pewnie nie wiem o jego używaniu czegoś tego magicznego (ludziska śmigają i żyją przecież )

może kiedyś spotkam klasyczne OSTRE i podejmę temat

moim zdaniem jest to niebezpieczne , ale kiedyś niebezpiecznym było dla mnie brak osłony na blaty i spdy

ziarno zasiane zobaczymy czy wykiełkuje

ale na dziś dziękuje

 

a POKSIPOL trzymie wiec na pewno rozwiązany jest problem mocowania trybu na piascie oczywiscie z kontrnakrętką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

witam, wkoncu przyszedl czas aby sie przywitac

kraze po tym forum, wsumie tym dziale juz pare tygodni i cos czuje ze to bedzie moje miejsce ;> po krotce; rower odkrywam w sumie na nowo po latach absencji, zabilem swoj samochod i wsiadlem na rower. z braku czasu prawie pierwszy lepszy, obladowany jakims dziwnym sprzetem ;> juz kupujac ten przybytek mialem w glowie rownolegle zbudowac sobie jakiegos miejskiego singla i ... googlojac trafilem na cos jeszcze piekniejszego ok vel fg ;>

 

ostre poklony...

gonzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 lata później...

Siemka! :)

 

Nie chciałem zakładać nowego tematu, więc spytam w tym ogólnym temacie.

Dlaczego rowery torowe bardziej stawiają na aerodynamikę niż na niską masę? Chodzi mi głównie o koła - czy zwykłe koła nie były by lepsze od kół pełnych, głównie ze względu na ich niską masę? Czy tą zmianę aerodynamiczną faktycznie tak mocno można odczuć? I co z przyspieszaniem, czy takie ciężkie koło nie obraca się dużo trudniej niż leciutkie jak w szosówce?

 

liczę że wyjaśnicie na czym pic polega, z góry dzięki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...