Skocz do zawartości

[wymiana napędu] Nowy kompletny napęd


bahamut24

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Obecnie śmigam RockRider'em 5.3 http://www.gaadi.com/cycles/model-btwin_rockrider_5_3

 

Mam tam przerzutki 3x9. Sram X5 tył i Shimano Tourney przód. Rowerem przejechałem już kilka k kilometrów i stwierdziłem ,ze czas na zmianę całego napędu. Stwierdziłem ,że wejdę w 1x10/11 lub 2x10/11.

Byłem pytać w sklepie to serwisant chciał mi złożyć napęd z SLXa i Deore. Jednak chyba z obawy o zakup taniej części w necie nie chciał mi podać konkretnych modeli osprzętu xD Zestaw wycenił na 1300 zł.

Dlaczego chcę zrezygnować z 3x9? Nie używam młynka , jeżdżę po Bydgoszczy ( aby uprzedzić komenty typu kup miejski rower itp, próbowałem się przymierzać jednak mtb mi najbardziej pasuję) zależy mi na osiąganiu dużej prędkości przelotowej , po górach nie jeżdżę , jednak pod jakieś wzniesienie zdarza mi się podjeżdżać. Nie znam się na sprzęcie i tych kalkulatorach dlatego proszę tutaj o pomoc . Mogą być kompletne zestawy lub części jakie muszę zakupić . Chciałbym się zmieścić w ok 1100-1300 zł . Przerzutki SRAM ewentualnie Shimano .

 

Zastanawiałem się również czy nie kupić tego

 

http://www.decathlon.pl/rockrider-560-275-id_8364715.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Srama X5 zostaw, slx nie będzie lepsza.  Dokup lewą manetkę SRAM 2rz i przednią przerzutkę, często można spotkać w dobrym stanie na portalu aukcyjnym, plus korbę 2rz(deore). 

2x9 i nic więcej nie potrzeba.

 

Lub jeszcze taniej.

 

Kup korbę alivio 9rz pod HTII manetki i przerzutka zostaje. Dokupujesz tylko przednią. Masz napęd mucha nie siada. (kaseta i nowy łańcuch to oczywistość.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym bał się mieszać srama z shimano czy nawet z campą