Skocz do zawartości

[opinia] rowerplus.pl


Evanios

Rekomendowane odpowiedzi

Robiłem tam zakupy 2 razy i jestem zadowolony. Co prawda jedna z zamówionych rzeczy przyszła w innej wersji, ale sklep błyskawicznie wymienił na właściwą bez żadnych dodatkowych kosztów. Generalnie dobry kontakt i szybka realizacja. Takie są moje doświadczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka razy kupowałem tam drobiazgi i za każdym razem zostały ekspresowo wysłane (taniej mi było zamówić inpostem niż do noch podjechać, a mieszkam w tym samym mieście).

Gdy raz miałem problem z inpostem (przesyłka zaginęła) bez problemu wysłali to samo drugi raz, przed rozpatrzeniem reklamacji przez inpost.

Osobiście polecam.

Zresztą zaledwie jeden negatyw na ponad 11500 komentarzy o czymś świadczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Miałem problem z uznaniem reklamacji na zapięcie OnGuard 8005 kupione u nich na allegro. Ewidentna wada fabryczna spotkała się z odmową gwarancji. Przed zakupem odpowiedź na maila w 2-5 minut, po zakupie przy reklamacji 24-48h.

Witaj,

 

Z tej strony Wojtek Grzeszkowiak, właściciel Rowerplus.pl.

 

Przykro mi, że nie jesteś zadowolony z przebiegu procedury gwarancyjnej - choć jednocześnie przyznam się, że nie pamiętam żadnego przypadku nieuznania "ewidentnej wady fabrycznej" (pozostałe opinie chyba potwierdzają, że na dobrej obsłudze nam zależy i to bardzo).

 

Czy mógłbym prosić o bliższe informacje, czego dokładnie dotyczyła sprawa i kiedy była zgłaszana, lub o Twoje dane (oczywiście może być na info@rowerplus.pl), żebyśmy mogli przyjrzeć bliżej temu przypadkowi oraz jego rozwiązaniu?

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...