Skocz do zawartości

[amor]Manitou minute zmiana skoku 100-120 -dobra cena?


popio

Rekomendowane odpowiedzi

czy w tym amorze da rade zmenić skok na 120mm?

cena dobra i amor tez a szukam pod rame 120 wiec czy gra warta zachodu?

https://www.bike-discount.de/en/buy/manitou-minute-29-ts-air-100mm-qr-15mm-tapered-581623/wg_id-6805


czy to dobra cena za ten amorek? jestem zielony w temacie widelcow...

i czy to jest wersja OEM - wyciągnięta z roweru?

Edytowane przez popio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba zaryzykuje i go kupię jezeli nie bedzie mozliwosci zmiany skoku , zmienie rame . Musze juz cos kupic a cena mnie przekonuje, jedne co mnie martwi ze malo opini na temat minut w necie szczegolnie tej , nic o niej nie wiem ,oby nie byl to przyslowiowy kot w worku.

zaryzykuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

epixon gorszy? i droższy i activia chyba ich juz  nie ma ... serwis manitou podobno prosty i latwy ,kazdy serwis sobie poradzi. roznica 400 pln spora dla mnie , mialem zalozenie dac ponizej 1000 i tu takie zalozenie staje sie realne.

 


z poglosek zlyszalem ze minuty to dobre amory ale to tylko pogloski nie wiem ile w tym prawdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Manitou to dobre widły ale w obrębie jednego modelu występuje mnogość wersji (lepsze i gorsze ale tu musiałby się wypowiedzieć ktoś kto w tym głębiej siedzi).

Generalnie tragedii z amorem 100mm w twojej ramie nie powinno być skoro z tego co pamiętam założyłeś do niej dość krótki sztywny wideł i nie narzekałeś na trakcję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W systemie TS Air nie powinno być konieczności wymiany górnych goleni (powinny wystarczyć na styk), za to na pewno trzeba wymienić pręt kompresji.

 

Golenie górne muszą być zmieniane w wersji ze sprężyną Mars Air ponieważ mają inną budowę wewnętrzną.

Edytowane przez Rulez
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach