Skocz do zawartości

[Przełaj] otwory montażowe na bagażnik


czechuu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie! Przymierzam się do zakupu rowery przełajowego. Będzie on służył mi do treningów szosowych w ciężkich warunkach i do wypraw z sakwami, dlatego koniecznie musi mieć otwory montażowe na bagażnik (nie interesują mnie bagażniki mocowane do sztycy) Orientujecie się może którzy producenci mają w swojej ofercie ramy z takowymi otworami?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dziwadło Accenta nie nadaje się. Za taką kasę wciskają jedną tarczę? Kaseta od razu do wywalenia, bo stopniowanie będzie tragiczne! Przecież to rower z założenia drogowy, tutaj rezygnacja z podwójnej tarczy i wstawienie takiej kuriozalnej kasety to jakiś ponury żart.

U Szurkowskiego są Ridleye http://www.ryszard-szurkowski.pl/rower-przelajowy-ridley-x-bow15-20-shimano-sora,3,74134,74419

Moje obawy budzi jedynie fakt, że rasowe przełajówki mają do sakw trochę za krótki ogon. Trzeba by sprawdzić czy pięty nie będą haczyć o sakwy. W wypadku niskiej ramy bez górnych otworów można rozważyć zamianę obejmy zaciskowej sztycy - są wersje obejm z otworami do mocowania bagażnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jak się sprawuje? Używasz go może do wypraw z sakwami? 

Kupiłem go wiosną tego roku i bylem na wyprawie z sakwami . Zamontowałem sakwy przednie , duża torbe pod ramę oraz tylne sakwy . Załadowany rower razem ze mna ważył 125 kg / ważone na wadze najazdowej/ . Zmieniłem tylko siodełko na brooksa inne opony a teraz lepsze koła . Z uwagi na jazdę z sakwami po górach zmieniłem też tylna kasetę z największym trybem 36 zębów/ była wcześniej 34 z/ . Rower godny polecenia , ja jestem z zakupu zadowolony. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rower fuji z barankiem, ale chyba nie z działu przełaj tylko comiuter albo fitnes czy inny podobny, opony dosc gładkie tarcze mech, cena 3-4, korba 50/34. kolega jechał, dobrze mu było, wsiadłem, dobrze się na tym fuji czułem. trzeba tylko pod sakwy brać duży rozmiar ramy, dopasować mostek itp przymierzyć się tak by mieć bardziej dostojną pozycję w górnym chwycie, tak z torbami jest wygodniej, nie należy zbyt agresywnie się układać na kierownicy, rama była alumin,wideł karbo, chyba bez dziurek ja w roninie, ale na europejskie letnie sakwy wystarczy tył. Przód zdemontowałem.

Haczenie nogami w szosie, normalnym bagażniku i butach 46 oraz crosso dry nie stwierdzono.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Mają być dostępne na koniec stycznia 2017

To dobre wieści. Ronin pewnie znów będzie jedną z najciekawszych opcji, do tego stalową. 

 

A co do otworów montażowych to skupiłbym się na tym żeby były na dole. Górne można łatwo obejść stosując zacisk sztycy z otworami do przykręcenia bagażnika. Używam takiego rozwiązania w jednym rowerze i działa już kilka lat.

 

Brak dolnych też idzie obejść ale jest trochę więcej zabawy - ze specjalnym zaciskiem sztycy czy obejmami na ramę, no i mogą być problemy z przytuleniem zacisku hamulca tarczowego. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...