Skocz do zawartości

[opony]drut czy zwijane do mleka


popio

Rekomendowane odpowiedzi

Zrobisz. Kwestia sensownej pompki, odpowiedniego "nawilżenia" ;) i ostrego machania. Jak guma była oporna to lałem na nią płyn do naczyń albo mydło wprost z butelki, rozprowadzałem i powtórka z dymania ;)

Tylko nie ma tu miejsca na najkrótszą nawet przerwę, musisz pompować szybko i cały czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to szykuje sie niezła batalia dam znać jak mi to bedzie szło... hehe az sie sam smieje do siebie ... jedno pytanie jak mi nie wyjdzie z mlekiem to czy spokojnie umyję oponę i obręcz i założę dętke ? nie zniszcze kół?


 

 

Jeśli opona jest zwijana i nowa to praktycznie sama dolega do obręczy. Jak wykręcisz wentylek to zwykła pompka da radę.

wentylek do tubles? czy wyciąć ze starej dętki bo mam chyba ze 4 podziurawione...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

dzieki , przyszly X kingi 29x2.4 wygladaja naprawde dobrze wyglądają na solidne waga 728g.

założyłem na koło i tak mi do tego pasuje mleko ze hej...

To jest oponka w wersji protection? jestes w stanie sprawdzić numer produktu na opakowaniu? Jeżeli to wersja protection, a to wskazuje waga, to faktycznie świetny deal[emoji1]

 

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

To jest oponka w wersji protection? jestes w stanie sprawdzić numer produktu na opakowaniu? Jeżeli to wersja protection, a to wskazuje waga, to faktycznie świetny deal

nie ma pojecia czy protection , na pudelku napisane x king 60-622 (29x2.4) black skinwall foldable

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elo elo , ciag dalszy zmagań z cyklu cena/jakość

zakupiłem taśmę srebrną duct tape za 5.50pln, metrów 10 ,szerokość 48mm ... no właśnie a potrzebuję coś około 30mm ,ma ktoś doświadczenie jak ją przeciąć by uzyskać porządane 30mm ?

szerokość wewnetrzną obręczy mam 26mm wiec szerokosc 30mm  bedzie ok , czy zrobić wiecej/mniej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

30mm wydaje mi się ciut przy dużo , wytnij najpierw mały kawałek o takiej szerokości i wklej na próbę , jak za duży to następny węższy i tak do skutku aż do uzyskania pożądaną szerokość.

tak własnie zrobilem i na moje oko 30 wydaje sie optymalny

przecinał ktoś tę taśmę wzdłuż?


wyczytalem ze w obręczach wtb i25 producent zaleca użycie taśmy 30mm do tubless

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

przecinał ktoś tę taśmę wzdłuż?

Przeciąć możesz ostrzem z nożyka do tapet przykładając do rolki i obracając ją (na rolce zaznacz linie cięcia na całym obwodzie) , ideał jak z fabryki nie wychodzi , ale źle też nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Przeciąć możesz ostrzem z nożyka do tapet przykładając do rolki i obracając ją (na rolce zaznacz linie cięcia na całym obwodzie) , ideał jak z fabryki nie wychodzi , ale źle też nie jest.

tak zrobiłem :)

 

zrobilem , nie wygląda to źle , w paru miejscach najechalo pół milimetra taśmy na rant wiecej , analogicznie z drugiej strony pół milimetra mniej i ze 4 bąbelik powietrza , owinełem obręcz 1 raz.

Zastanawiam sie czy nie pociągnąć 2 raz dla lepszego uszczelnienia

 


nic nie wyszło nie dałem rady napompować , jade po dętkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było kupić zwykłą izolacyjną, są wersje nieco szersze, ok. 20mm, znacznie lepiej się nią robi niż docinaną duct tape, której nie idzie ladnie i równo przeciąć. Tak myślę, że równie dobrze można by tylko nakleić tylko 3cm łatki na otwory, po co robić to po całości obwodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalozylem tego x kinga na detke i sa mega bicia czy to mozliwe ze opona jest scentrowana? albo moze one byly takie tanie dlatego ze sa wadliwe?


zalozylem tego x kinga na detke i sa mega bicia czy to mozliwe ze opona jest scentrowana? albo moze one byly takie tanie dlatego ze sa wadliwe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie dziwnie- ale tak jest bardzo często ;-)))) czasem trza 10 min poświęcić aby było dobrze. Spuść powietrze- posmaruj ranty mydlinami lub płynem do mycia naczyń i napompuj do 4 atm.... potem popatrz z boku- na oponie zaraz nad stopką opony jest taki pasek- on ma być równiutko względem rantu obręczy (minimalnie powyżej). Miłej zabawy.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja niedawno męczyłem się z maxxis pace 2,1 na obręczy 22,5... Ciśnienie 6-6,5 bar i pół butelki szamponu samochodowego dopiero pomogło... niszcząc jedną pompkę stacjonarną przy okazji (wąż nie wytrzymał). Były tak oporne, że trzeba było je potrzymać na takim ciśnieniu nockę i dopiero im pała zmiękła... Na drugi dzień były na swoim miejscu.

​W każdym razie ciekaw jestem tych wyprzedażowych conti... Daj znać czy udało Ci się dobrze osadzić oponę na obręczy i czy bicia ustały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podchodze do koła ... zakręciłem ....proste :) hehe potrzebowało 10 minut zeby sie samo ułożyło , dopompowałem na kamień , sprawdze za 20 minut czy jest lepiej ( troszeczke jakby delikatne bucie gora-dół)

we wczesniejszych postach pisalem ze koło robi rodzaj wahadła, to samo sie dzieje z założoną oponą ( a mialo juz tak nie być) czy to znaczy ze koło zostało źle zaplecione?


 

 

trzeba było je potrzymać na takim ciśnieniu nockę i dopiero im pała zmiękła... Na drugi dzień były na swoim miejscu.

coś w tym jest

 

 

W każdym razie ciekaw jestem tych wyprzedażowych conti... Daj znać czy udało Ci się dobrze osadzić oponę na obręczy i czy bicia ustały.

wydaje sie ze jest w porządku

 

 


 

 

ja mam 2 kumplety - są OK

czy twoje x kingi na całej bocznej sciance mają ten protektor(te karbowanie ) bo u mnie na 1/5 jest brak tego protektora,tez tak masz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...