Skocz do zawartości

[caly rower] Marka Kona, jaki wybrac ?


dawidowo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, 

 

To moj 1 post, mam nadzieje ze uda mi sie uzyskac od Was specjalistow porade w sprawie roweru, ktory chcialbym zakupic.

 

Chcialem kupic cos marki Kona.

 

Rower potrzebny do miejskiego, codziennego transportu do pracy (jezdze caly rok i tu gdzie mieszkam nie ma srogich zim), ale chcialbym sobie rowniez czasem wjechac na jakis szuter, przez las badz park....

 

Teraz mam starege Peugota - szose, ktora dziala ale ja na tyle stara ze kazda naprawa jest tak meczaca z regulacja hamulców, przerzutek ze juz mam dosc :)

Nie moze byc to single speed bo mam w wielu miejscach pod gorke...Nie chce szosy do scigania sie.  Chcialbym by mial cienkie opony zeby byl szybki i  zwinny. Wygladem najbardziej mi sie podobaja mi sie single speedy ktore sa na stronie Kony.

 

Od razu mowie, jestem laikiem i nie zam sie na osprzecie. Rower, ma jezdzic :) i mam czerpac z tego frajde:) 

 

cena: fajnie by bylo zmescic sie w 4000 PLN. Da sie cos znalezc? 

 

p.s. jesli myslicie ze moglbym cos innego, lepszego miec niz kone to tez prosiblym o sugestie. 

 

Dziekuje za pomoc w temacie i czas poświecony :)

pozdrawiam!

 

Dawid

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może by tak Kona Unit z (2016 fajne miała kolory i za ok 3000zł kupisz) tylko musiałbyś sobie zamontować przerzutkę z tyłu, więc troszkę zmodyfikować rower, ale wtedy miałbyś fajny rowerek.

 

kona podobno daje dożywotnią gwarancję na ramę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Wybór pomiędzy ramą aluminiową z karbonowym widelcem, a ramami stalowymi - zastanawiałeś się nad tym, czy też sugerujesz się tylko wyglądem :icon_question:

Może byłoby lepiej pójść w stronę czegoś w stylu : http://www.konaworld.pl/galeria,224,private_jake  - to ze względu na te szutry i lasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach