Skocz do zawartości

[DO 5000 zł] Szosówka do jazdy względnie komfortowej


dzeton

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chciałbym prosić o pomoc w wyborze roweru szosowego do 5 tys. zł.
Byłem już praktycznie zdecydowany na ten model:
http://www.scott.pl/produkt/235/1393/Rower-Speedster-10/

ale waga wydaję mi się nieco za duża w stosunku do innych rowerów.
Co sądzicie o tym modelu i czy możecie polecić coś innego?

Szukam ramy dość komfortowej aniżeli bardzo wyścigowej do spontanicznych wycieczek. Zależy mi żeby kręgosłup i kolana nie dostawały aż tak bardzo po tyłku, bo czasami mam z nimi problem.
Używki raczej nie wchodzą w grę bo powiem szczerze nie znam się dość dobrze żeby idealnie ocenić stan używanego roweru. 

Mój wzrost 173 cm, waga 87 kg, przekrok 78 cm.

Pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może coś takiego;

http://www.radon-bikes.de/bikes-2016/roadbike/roadbike-competition/ignite/ignite-ultegra-light/

Minus jest taki, że nie przymierzysz się do niego. Plus: waga 7.8kg. Lub trochę taniej:

http://www.radon-bikes.de/bikes-2016/roadbike/roadbike-training/r1/r1-ultegra/

Waga też bardzo dobra w tej cenie. 8.1kg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądzę, że zabierasz się do tematu od doopy strony. Nieciekawa kolorystyka?? W rowerze szosowym jest kilka ważniejszych spraw niż kolorystyka. Sorry za mentorski ton, ale źle dobrana geometria szosówki może spowodować że ją znienawidzisz, a są na to spore szanse bo masz nietypową dla kolarzy budowę ciała (stosunkowo krótkie nogi). Sugeruję zacząć od właściwego pomierzenia się. Najlepszy byłby bike fitting, ale to kosztowna sprawa i nie wszędzie dostępna. Zastępczo można użyć kalkulatorów internetowych, ja polecam ten:

http://www.competitivecyclist.com/Store/catalog/fitCalculatorBike.jsp?INT_ID=IB12809