Skocz do zawartości

[merida] rower


natalii343

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! jestem na kupnie roweru. Uparłam się na 2 firmy a mianowicie Meride i Krossa. Konkretnie chodzi mi o model http://www.rowmix.com.pl/sport/5241-matts-6-10-v-2015.html  . Nie znam się na rodzajach sprzętu jakie przerzutki więc bardzo was proszę o poradę. Szukam roweru w przedziale 1000-1500 rama 18'' jeżeli nie ta merida to jaki inny proponujecie w tej kwocie. Bardzo proszę o pomoc z góry dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Ta merida jest warta może z 700zł ... czemu się na meride uparłaś ? lepiej weź krossa już. Najlepiej wypadają rowey mniej znanym, czy też mnie "prestiżowych" marek, zwykle osprzęt w takich rowerach jest rzędu 2000 w np meridzie. Oczywiście wszystko zależy. I nie biały, ja mam biały, nie polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na meride uparłam się bo wcześniejszy mój rower to właśnie merida i byłam z niego meeeega zadowolona :D 
jeżeli chodzi o ramę to jest i to obojętne choć bardziej skłaniałabym się ku męskiej (bardziej i się podobają).
Nie wyklucza innej marki po prostu nie zna się na tym i dla tego pisze na forum żebym nie kupiła bubla tylko coś w miarę w tych pieniądzach.
Podpowiedzcie mi na co ma zwracać uwagę.  Może macie jakieś konkretne modele . Pomocy!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Wiesz ja tez miałem meridę kiedyś ... Nie jest to zła marka, droższe sprzęty są ok ale w tych do 2000zł robią straszni szit, naprawdę odradzam. A na co zwracać uwagę, poza oczywistą kobiecą kwestią jaką jest design i kolor :D 1 rzeczą jest widelec, należy wybrać rower z najlepszym widelcem w danych pieniądzach bo to jedna z najdroższych części i mało kto się decyduje z tego powodu na wymianę. A nie oszukujmy się, ciężki widelec który nie działa i waży blisko 3kg, można zastąpić sztywnym i urwać nawet 2kg na wadzę.