Skocz do zawartości

[bikester.pl] opinie o sklepie internetowym


Sumire

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś z Was korzystał ze sklepu bikester.pl? Znalazłam tam interesujący mnie rower, ale nie ma żadnych polskich danych tej firmy. Prowadzą sprzedaż tylko internetową, adres firmy jest w Niemczech, płatność tylko kartą kredytową lub PayPal i w ogóle jakoś dziwnie to wygląda. Opinii o nich też żadnych znaleźć nie mogę. Dajcie znać, jeśli coś o nim wiecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja korzystałem całkiem niedawno (18.09), mogę polecić z czystym sumieniem.

Ze wszystkich sklepów w których robiłem ostatnio rowerowe zakupy ten wykazał się najwyższą szybkością realizacji zamówienia (towar miałem u siebie 21.09. Na tle działania innych sklepów to przepaść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nic nie wiem, ale ja bym nie kupił w sklepie o którym nie ma opinii. A tylko tam jest ten rower?

No, niestety tylko tam. W każdym razie na dzień dzisiejszy we wszystkich innych sklepach jest już wyprzedany.

Ja korzystałem całkiem niedawno (18.09), mogę polecić z czystym sumieniem.

Ze wszystkich sklepów w których robiłem ostatnio rowerowe zakupy ten wykazał się najwyższą szybkością realizacji zamówienia (towar miałem u siebie 21.09. Na tle działania innych sklepów to przepaść.

A kupowałeś coś drobnego, czy jakiś większy zakup? Bo jakoś kupując rower boję się tak w ciemno w nieznanym sklepie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, niestety tylko tam. W każdym razie na dzień dzisiejszy we wszystkich innych sklepach jest już wyprzedany.

A kupowałeś coś drobnego, czy jakiś większy zakup? Bo jakoś kupując rower boję się tak w ciemno w nieznanym sklepie.

 

 

Kupowałem siodełko Brooks B17 Imperial wartość transakcji 409 zł - była to najlepsza oferta w tamtym momencie na rynku.

Może nie jest to rower, ale jednak produkt z wyższej półki, Nie bałbym się kupować roweru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupowałem w zeszłym tygodniu u nich plecak Camelbak Mule NV, mieli najlepszą cenę jaką znalazłem w internecie, towar wysłali do mnie z Niemiec po 3 dniach od zakupu i zapłaty był już w moich rękach, mam tylko nadzieję że nie będzie potrzeby reklamowania plecaka bo może być wtedy gorzej ale kto to wie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za duże ryzyko kupować rower za ok 4-5 tys w sklepie na terenie Niemiec bez kontaktu telefonicznego w języku polskim. W razie problemów trzeba odsyłać i nie wiadomo czy uwzględnią koszty wysyłki, bo czytałem bardzo różne opinie głównie za zagranicznych stronach o sklepach sprzedających towar z tego centrum logistycznego, pomijając fakt że trzeba dobrze znać angielski lub niemiecki żeby się upomnieć o swoje. Wole zamówić w polskim sklepie płacąc parę groszy więcej, ale mam pewność że na gwarancji sprzedawca zajmie się problemami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech będzie - zapytałem o gwarancję u źródła - oto co dostałem w odpowiedzi po 20 minutach (cytat)

 

Dzień dobry,

dziękujemy za kontakt z naszym biurem obsługi klienta.

Po dokonaniu zakupów na naszej stronie mają Państwo 24 miesiące gwarancji na zakup (wyłączone z gwarancji są uszkodzenia, które powstały na skutek normalnego zużycia lub nieprawidłowego użytkowania).
Listę części zamiennych mogą Państwo znaleźć w instrukcji dołączonej do roweru / produktu.
W przypadku, jeżeli wymagana jest naprawa, prosimy o kontakt z nami i przesłanie opisu problemu oraz przynajmniej dwóch zdjęć obrazujących usterkę. Sprawa zostanie przekazana do naszego działu technicznego, który zaproponuje rozwiązanie problemu.
Prosimy mieć na uwadze, że wszelkie koszty naprawy muszą być uzgodnione z nami,aby mogli Państwo otrzymać zwrot pieniędzy.
W przypadku poważnych uszkodzeń, takich jak np. ramy, zorganizujemy odbiór roweru od Państwa i naprawimy go w naszym warsztacie albo zostanie on naprawiony bezpośrednio u producenta.
W obydwu przypadkach prosimy najpierw o kontakt z naszym biurem obsługi, nie muszą Państwo kontaktować się bezpośrednio z producentem.

Gwarancja nie obejmuje:
1) Szkody spowodowanej niewłaściwym użytkowaniem albo siłą wyższą (np. wypadek)
2) Normalnego zużycia podczas eksploatacji (o ile nie są to wady produkcyjne albo materiałowe)
3) Uszkodzenia spowodowane nieprawidłową lub nieodpowiednią konserwacją i nieprawidłowo wykonanymi naprawami, przeróbkami lub wymianami części w rowerze.
4) Uszkodzenia powstałe w wyniku wypadków lub innych wpływów zewnętrznych,chyba że są one spowodowane przez błędne informacji lub produkcję.
5) Naprawa lub szkody wynikające z korzystania z używanych części.
6) Uszkodzenia spowodowane konkurencyjnym stosowaniem produktu.
7) Urządzenia specjalne, dodatki lub wyposażenie niestandardowe.
Następujące elementy mogą ulec normalnemu zużyciu podczas użytkowania:
1) Opony
2) Szprychy
3) Klocki hamulcowe
4) Łańcuchy i napęd
5) Koła łańcuchowe, koła zębate, skrzynki korbowe i sprzęgło koła
6) Łożyska ślizgowe
7) Lampy oraz system oświetlenia
8) Taśmy sterowania / pokrycia uchwytów
9) Oleje hydrauliczne i nasmarowanie
10) Przerzutki i przewody hamulcowe
11) Pokrowce
12) Baterie

Więcej informacji na temat wymiany, zwrotów i gwarancji mogą Państwo znaleźć tutaj: https://www.bikester.pl/wymiana-i-zwroty.html


W przypadku dodatkowych pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.

Z wyrazami szacunku,
Michalina Kawalek

 

Zupełnie normalny sklep. Ponadto jeżeli gwarant pierwotny (producent) daje na coś gwarancję np. dożywotnią , to sklep powinien ją honorować niezależnie od własnych warunków. Takie gwarancje producenckie obwiązują np. na terenie całej UE. Przerabiałem to już w innym podobnym sklepie. Kontakt jest natychmiastowy. Przesyłki przychodzą szybko. Ja bym kupił. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak rower za kilka tys., ale ostatnio kupiłem tam buty i pedały i jeszcze pare drobiazgów, łącznie za ok 600 zł.

Zamówiłem w czwartek 29.09, w piątek wysłali, a wczoraj dostałem. Szybko, bez zastrzeżeń.

Niestety, okazało się, że buty (Giro Rumble VR) są minimalnie za małe, a w zasadzie nawet prawie dobre, ale po godzinie chodzenia po domu zaczęły minumalnie cisnąć w palce. Oczywiście można zwrócić, na ich koszt i wymienić na inny rozmiar, z tym że nie wymieniają automatycznie, tylko zwracają kasę, a nowe trzeba kupić oddzielnie, ale zwrotu wcale nie uzależniają od tego czy się kupi czy nie.

Więc wczoraj zamówiłem większe, jak przyjdą to sobie porównam, pochodzę w obu i złe zwrócę.

 

Jak dotąd jestem ze sklepu zadowolony, zobaczę jak ogarną zwrot i uzupełnię informację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie sklepu pod np różnymi rowerami są opinie ludzi którzy kupili. I ja też się zdecydowałem kupić tam rower i złożyłem zamówienie w niedziele. W poniedziałek otrzymałem maila o przyjęciu zamówienia,  przygotowaniu , wysłaniu towaru i możliwości monitorowania przesyłki.  W środę czyli dziś o dziesiątej przed południem odebrałem nowiutki rower zapakowany w sztywnym kartonie, w pozycji stojącej. Jutro sprawdzę biegi bo dziś leje deszcz. Polecam ten sklep bo transakcja przebiegła bardzo szybko i bezproblemowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zwrot zakończony pozytywnie :)

Bardzo ładnie mają to ogarnięte, w paczce oprócz faktury jest formularz zwrotu, z wydrukowanymi pozycjami zamówienia, wystarczy zaznaczyć co się zwraca i wybrać z listy powód zwrotu.

Wypełniony formularz trafia do paczki. Na stronie sklepu jest formularz wydruku etykiety zwrotnej, w moim przypadku było to UPS, przesyłka opłacona, wystarczy dostarczyć do punktu przyjęć UPS, nawet u mnie w Ząbkach są dwa.

Zaniosłem w sobotę, od razu zapowiedzieli że wyjdzie dopiero w poniedziałek 17.10. Wczoraj dostałem maila, że zwrot dotarł do sklepu, a dziś już mam pieniądze na koncie PayPal - zwracają w ten sam sposób jakim była dokonana płatność.

Czyli polecam, z zastrzeżeniem, że w moim przypadku była to względnie nieduża kwota kilkuset złotych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...