Sumire Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Czy ktoś z Was korzystał ze sklepu bikester.pl? Znalazłam tam interesujący mnie rower, ale nie ma żadnych polskich danych tej firmy. Prowadzą sprzedaż tylko internetową, adres firmy jest w Niemczech, płatność tylko kartą kredytową lub PayPal i w ogóle jakoś dziwnie to wygląda. Opinii o nich też żadnych znaleźć nie mogę. Dajcie znać, jeśli coś o nim wiecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudzinki Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Ja nic nie wiem, ale ja bym nie kupił w sklepie o którym nie ma opinii. A tylko tam jest ten rower? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ms777566 Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Ja korzystałem całkiem niedawno (18.09), mogę polecić z czystym sumieniem. Ze wszystkich sklepów w których robiłem ostatnio rowerowe zakupy ten wykazał się najwyższą szybkością realizacji zamówienia (towar miałem u siebie 21.09. Na tle działania innych sklepów to przepaść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sumire Napisano 27 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2016 Ja nic nie wiem, ale ja bym nie kupił w sklepie o którym nie ma opinii. A tylko tam jest ten rower? No, niestety tylko tam. W każdym razie na dzień dzisiejszy we wszystkich innych sklepach jest już wyprzedany. Ja korzystałem całkiem niedawno (18.09), mogę polecić z czystym sumieniem. Ze wszystkich sklepów w których robiłem ostatnio rowerowe zakupy ten wykazał się najwyższą szybkością realizacji zamówienia (towar miałem u siebie 21.09. Na tle działania innych sklepów to przepaść. A kupowałeś coś drobnego, czy jakiś większy zakup? Bo jakoś kupując rower boję się tak w ciemno w nieznanym sklepie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin_ostrów Napisano 27 Września 2016 Udostępnij Napisano 27 Września 2016 Jak masz pay pala, to oni się nie zastanawiają. Sekund pięć i po reklamacji masz kase z powrotem na koncie, sprzedawca się gęsto tłumaczy . Zresztą płacąc kartą podobnie : chargeback Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudzinki Napisano 27 Września 2016 Udostępnij Napisano 27 Września 2016 Czyli bez względu na to czy rower przyślą inny / uszkodzony / niekompletny / nie przyślą w ogóle to: Sekund pięć i po reklamacji masz kase z powrotem na koncie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ms777566 Napisano 27 Września 2016 Udostępnij Napisano 27 Września 2016 No, niestety tylko tam. W każdym razie na dzień dzisiejszy we wszystkich innych sklepach jest już wyprzedany. A kupowałeś coś drobnego, czy jakiś większy zakup? Bo jakoś kupując rower boję się tak w ciemno w nieznanym sklepie. Kupowałem siodełko Brooks B17 Imperial wartość transakcji 409 zł - była to najlepsza oferta w tamtym momencie na rynku. Może nie jest to rower, ale jednak produkt z wyższej półki, Nie bałbym się kupować roweru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtek_Ajla Napisano 28 Września 2016 Udostępnij Napisano 28 Września 2016 Ja kupowałem w zeszłym tygodniu u nich plecak Camelbak Mule NV, mieli najlepszą cenę jaką znalazłem w internecie, towar wysłali do mnie z Niemiec po 3 dniach od zakupu i zapłaty był już w moich rękach, mam tylko nadzieję że nie będzie potrzeby reklamowania plecaka bo może być wtedy gorzej ale kto to wie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sumire Napisano 28 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2016 Dzięki za informację. No właśnie, z reklamacją może być gorzej. Zwłaszcza jeśli to jest jakaś duża lub cenna rzecz. Ja chcę kupić u nich rower. A może ktoś natknął się w jakimś sklepie na rower Ghost Nila 5 LC rozmiar 40 lub 44? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kszychu Napisano 1 Października 2016 Udostępnij Napisano 1 Października 2016 Ja też znalazłem w tym sklepie rower dla siebie z obniżką posezonową ale też się zastanawiam nad kupnem bo mało opinii i telefonu kontaktowego nie ma na stronie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sumire Napisano 5 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2016 I co? Kupiłeś ten rower w bikester.pl? Ciekawa jestem, czy zaryzykowałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosa1987 Napisano 6 Października 2016 Udostępnij Napisano 6 Października 2016 Ten sklep wyglądem przypomina sklep Zalando. Czy to tama sama firma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kszychu Napisano 6 Października 2016 Udostępnij Napisano 6 Października 2016 Za duże ryzyko kupować rower za ok 4-5 tys w sklepie na terenie Niemiec bez kontaktu telefonicznego w języku polskim. W razie problemów trzeba odsyłać i nie wiadomo czy uwzględnią koszty wysyłki, bo czytałem bardzo różne opinie głównie za zagranicznych stronach o sklepach sprzedających towar z tego centrum logistycznego, pomijając fakt że trzeba dobrze znać angielski lub niemiecki żeby się upomnieć o swoje. Wole zamówić w polskim sklepie płacąc parę groszy więcej, ale mam pewność że na gwarancji sprzedawca zajmie się problemami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ms777566 Napisano 6 Października 2016 Udostępnij Napisano 6 Października 2016 Niech będzie - zapytałem o gwarancję u źródła - oto co dostałem w odpowiedzi po 20 minutach (cytat) Dzień dobry,dziękujemy za kontakt z naszym biurem obsługi klienta.Po dokonaniu zakupów na naszej stronie mają Państwo 24 miesiące gwarancji na zakup (wyłączone z gwarancji są uszkodzenia, które powstały na skutek normalnego zużycia lub nieprawidłowego użytkowania).Listę części zamiennych mogą Państwo znaleźć w instrukcji dołączonej do roweru / produktu.W przypadku, jeżeli wymagana jest naprawa, prosimy o kontakt z nami i przesłanie opisu problemu oraz przynajmniej dwóch zdjęć obrazujących usterkę. Sprawa zostanie przekazana do naszego działu technicznego, który zaproponuje rozwiązanie problemu.Prosimy mieć na uwadze, że wszelkie koszty naprawy muszą być uzgodnione z nami,aby mogli Państwo otrzymać zwrot pieniędzy.W przypadku poważnych uszkodzeń, takich jak np. ramy, zorganizujemy odbiór roweru od Państwa i naprawimy go w naszym warsztacie albo zostanie on naprawiony bezpośrednio u producenta.W obydwu przypadkach prosimy najpierw o kontakt z naszym biurem obsługi, nie muszą Państwo kontaktować się bezpośrednio z producentem.Gwarancja nie obejmuje:1) Szkody spowodowanej niewłaściwym użytkowaniem albo siłą wyższą (np. wypadek)2) Normalnego zużycia podczas eksploatacji (o ile nie są to wady produkcyjne albo materiałowe)3) Uszkodzenia spowodowane nieprawidłową lub nieodpowiednią konserwacją i nieprawidłowo wykonanymi naprawami, przeróbkami lub wymianami części w rowerze.4) Uszkodzenia powstałe w wyniku wypadków lub innych wpływów zewnętrznych,chyba że są one spowodowane przez błędne informacji lub produkcję.5) Naprawa lub szkody wynikające z korzystania z używanych części.6) Uszkodzenia spowodowane konkurencyjnym stosowaniem produktu.7) Urządzenia specjalne, dodatki lub wyposażenie niestandardowe.Następujące elementy mogą ulec normalnemu zużyciu podczas użytkowania:1) Opony2) Szprychy3) Klocki hamulcowe4) Łańcuchy i napęd5) Koła łańcuchowe, koła zębate, skrzynki korbowe i sprzęgło koła6) Łożyska ślizgowe7) Lampy oraz system oświetlenia8) Taśmy sterowania / pokrycia uchwytów9) Oleje hydrauliczne i nasmarowanie10) Przerzutki i przewody hamulcowe11) Pokrowce12) BaterieWięcej informacji na temat wymiany, zwrotów i gwarancji mogą Państwo znaleźć tutaj: https://www.bikester.pl/wymiana-i-zwroty.htmlW przypadku dodatkowych pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.Z wyrazami szacunku,Michalina Kawalek Zupełnie normalny sklep. Ponadto jeżeli gwarant pierwotny (producent) daje na coś gwarancję np. dożywotnią , to sklep powinien ją honorować niezależnie od własnych warunków. Takie gwarancje producenckie obwiązują np. na terenie całej UE. Przerabiałem to już w innym podobnym sklepie. Kontakt jest natychmiastowy. Przesyłki przychodzą szybko. Ja bym kupił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sumire Napisano 6 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2016 No i bądź tu człowieku mądry. Niby to, co napisałeś o gwarancji jest w porządku, ale jednak jakoś dziwnie kupować sprzęt za kilka tys zł nie mając nawet telefonicznego kontaktu. Ja się jeszcze ciągle zastanawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goTomek Napisano 6 Października 2016 Udostępnij Napisano 6 Października 2016 Nie wiem jak rower za kilka tys., ale ostatnio kupiłem tam buty i pedały i jeszcze pare drobiazgów, łącznie za ok 600 zł. Zamówiłem w czwartek 29.09, w piątek wysłali, a wczoraj dostałem. Szybko, bez zastrzeżeń. Niestety, okazało się, że buty (Giro Rumble VR) są minimalnie za małe, a w zasadzie nawet prawie dobre, ale po godzinie chodzenia po domu zaczęły minumalnie cisnąć w palce. Oczywiście można zwrócić, na ich koszt i wymienić na inny rozmiar, z tym że nie wymieniają automatycznie, tylko zwracają kasę, a nowe trzeba kupić oddzielnie, ale zwrotu wcale nie uzależniają od tego czy się kupi czy nie. Więc wczoraj zamówiłem większe, jak przyjdą to sobie porównam, pochodzę w obu i złe zwrócę. Jak dotąd jestem ze sklepu zadowolony, zobaczę jak ogarną zwrot i uzupełnię informację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sumire Napisano 6 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2016 Brzmi dobrze. Powoli, powoli nakręcam się na zakup Koniecznie daj znać, jak będzie wyglądać sytuacja ze zwrotem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kszychu Napisano 8 Października 2016 Udostępnij Napisano 8 Października 2016 No i jak Sumire kupujesz? Pod danym produktem na stronie sklepu jest sporo pozytywnych opinii i też się ciągle zastanawiam nad kupnem bo mój w polskich sklepach będzie dopiero przed nowym sezonem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sumire Napisano 8 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2016 Kszychu, a gdzie widzisz te pozytywne opinie pod produktem? Bo ja jakoś nie trafiłam. To są pozytywne opinie o sklepie, czy o danym produkcie? Ja jeszcze nie kupiłam. M.in. dlatego, że zaraz wyjeżdżam na 2 tygodnie i nie chciałabym się minąć z przesyłką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kszychu Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 Na stronie sklepu pod np różnymi rowerami są opinie ludzi którzy kupili. I ja też się zdecydowałem kupić tam rower i złożyłem zamówienie w niedziele. W poniedziałek otrzymałem maila o przyjęciu zamówienia, przygotowaniu , wysłaniu towaru i możliwości monitorowania przesyłki. W środę czyli dziś o dziesiątej przed południem odebrałem nowiutki rower zapakowany w sztywnym kartonie, w pozycji stojącej. Jutro sprawdzę biegi bo dziś leje deszcz. Polecam ten sklep bo transakcja przebiegła bardzo szybko i bezproblemowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sumire Napisano 12 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2016 Łał! No to super! Gratuluję. I dzięki, że się podzieliłeś opinią. Zatem jak wrócę z moich wojaży, to też zamówię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goTomek Napisano 21 Października 2016 Udostępnij Napisano 21 Października 2016 Zwrot zakończony pozytywnie Bardzo ładnie mają to ogarnięte, w paczce oprócz faktury jest formularz zwrotu, z wydrukowanymi pozycjami zamówienia, wystarczy zaznaczyć co się zwraca i wybrać z listy powód zwrotu. Wypełniony formularz trafia do paczki. Na stronie sklepu jest formularz wydruku etykiety zwrotnej, w moim przypadku było to UPS, przesyłka opłacona, wystarczy dostarczyć do punktu przyjęć UPS, nawet u mnie w Ząbkach są dwa. Zaniosłem w sobotę, od razu zapowiedzieli że wyjdzie dopiero w poniedziałek 17.10. Wczoraj dostałem maila, że zwrot dotarł do sklepu, a dziś już mam pieniądze na koncie PayPal - zwracają w ten sam sposób jakim była dokonana płatność. Czyli polecam, z zastrzeżeniem, że w moim przypadku była to względnie nieduża kwota kilkuset złotych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.