Skocz do zawartości

[kupię] rower jak nowy za 1500zł


Sathgart

Rekomendowane odpowiedzi

Hej. Mam okazję kupić niemal nowy rower romet 6.0 z 2015 roku za 1500 zł. W katalogu cena widnieje 3 000zł więc okazja mi się wydaje :) Na zakup roweru mam 2-3 tyś. Brać go i wymienić komponenty z czasem czy szukać czegoś lepszego za  tę cenę?

 

http://www.romet.pl/Rower,RAMBLER_26_60,10,668,673,14079,2015.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co znaczy niemal nowy? Osprzęt bardzo OK, warto spojrzeć czy amor nie jest zajechany.

 

Jeżeli rower jest w 100% w porządku to warto się zastanowić a pozostałą kasę wydać np na lepsze koła czy rurki które będą Ci bardziej pasowały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napęd Deore, widelec RS, jeżeli rzeczywiście jest tak jak piszesz to myślę że warto. Natomiast nie wiem jak ma się sprawa jeżeli chodzi o ramy Rometa, musisz sobie sam poszukać.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy, czasami się opłaca, ale chyba na Twoim miejscu bym nie dekompletował kół żeby robić przekładkę. Ja u siebie wymieniałem piasty, szprychy itd zostały te same a mimo to nieźle odczułem to w portfelu. Teraz będę wymieniał obręcze i szprychy. Zabieg jest średnio opłacalny ale będę robił to w zaufanym sklepie gdzie w każdej chwili mogę podjechać jak coś będzie nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kołami zajmę się za jakiś czas. Kupiłem ten rower, udało się utargować 1500zł za niego :P Okazało się, że kupili go i tak w wyprzedaży za 2000zł. Póki co muszę zmienić kierownicę, bo ta fabrycznie zamontowana ma dziwne kąty tzn. nie opieram dłoni prosto tylko nadgarstki wyginają się lekko na zewnątrz przez co po krótkiej jeździe poczułem ból. Dodatkowo długość kierownicy jest za duża ;P Hamulce działają perfekcyjnie - mocno i zdecydowanie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak jest problem z hamulcem tylnym :P Kiedy obrócę kołem to co jakiś czas słychać, że tarcza ociera o klocki. Ściągałem hamulce i była zupełna cisza, wiec to na pewno tarcza. Pytanie czy to tarcza jest krzywa? Bo nie ociera cały czas a jakby tylko w jednym miejscu. Śrubokrętem rozepchnąłem klocki i zauważyłem, że przy zdjętym hamulcu, kiedy zacisnę klamkę to tłoczki nie odskakują to pierwotnej pozycji a zostają zaciśnięte tak, że nie mogę włożyć koła a dopiero po rozepchaniu mogę umieścić koło na miejscu. Co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ma byc, dzieki temu nie musisz caly czas regulowac ukladu jak klocki sie zuzywaja. A krzywa tarcza to normalna sprawa, ustaw zeby ocieralo jak najmniej i jezdzij, z czasem sama sie lekko naprostuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogłem odpowietrzyć tego hamulca, robiłem wszystko według instrukcji, używałem akcesoriów Shimano, ale na końcu zawsze klamka była luźna a hamulec nie działał. Może niezbyt dobrze zablokowałem klocki podczas odpowietrzania. W każdym razie zużyłem cały płyn 50ml a jako że w sklepie nie mieli to kupiłem hamulec shimano SLX i... Nie ma porównania. Jest o niebo lepszy niż to, co było fabrycznie zapakowane. Klamka ma dużo większy zakres pracy i hamuje pewniej. Udało się wyregulować za pierwszym razem i nic nie ociera. Tylko że kabel jest stanowczo za długi. Nie wiem, czy ma sens, żebym samodzielnie próbował to skracać, może oddam do serwisu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...