Skocz do zawartości

[stery] pomoc w wymianie


Vadex

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam dość nietypowy problem. Chodzi o wymianę sterów w mojej szosie Specialized Allez Elite z 2009 roku bodajże. Dodam, że jeśli chodzi o szosę, to jestem zielony.. Chciałem ostatnio nasmarować stery no i.. wyciągając wianek zauważyłem, że jest pęknięty, a po wyjęciu wszystko się posypało. Wyczytałem w specyfikacji, że to stery zintegrowane, więc kupiłem od razu maszyny.. ale nie pasują. Do ramy wchodzą dwa wianki, a miski są jakby w środku, nie widać żeby były wbijane. Chciałem wymienić same wianki, ale nie mogę nigdzie u siebie takich dostać. Stery to Cane Creek VP-A18AK. Ich również nie ma w sprzedaży. Co w takiej sytuacji robić? Chociaż znalazłem zdjęcie tych sterów jedno jedyne i widzę, że miski jednak są osobno.. zresztą, zobaczcie sami. Zdjęcie zapożyczone z internetu. Pozdrawiam i dziękuje z góry za pomoc..

post-197829-0-28788600-1473703699_thumb.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie stery kupiłeś? Możesz kupić 3 wianki rozebrać i same kulki wstawić. Ale z podobnymi wielkościami kulek ;).

 

A kupiłem jakieś zintegrowane Accent Proseries na maszynach, bo innej firmy nie mieli. Jest bieżnia, grzyb, dwie miski no i ta podkładka na górę z przecięciem. A w katalogu jest tylko coś takiego: 

1 1/8" Specialized Mindset

 

Spotkałem się też na facebooku z opinią, że to miski wytłoczone w ramie i jak się zjadą, to rama do wyrzucenia bo nie ma opcji tego wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moich rowerach też na dolnych bieżniach są szczeliny.Jak to wygląda na górze?

 

Na górze jest ok, chociaż te łożyska wystają z 2mm zza główki. Potraktowane gumowym młotkiem, grzybek też nie skręcił, więc nie wejdą mocniej. Ale denerwuje mnie to, bo na tamtych sterach tego nie było. No ale niestety, wianków takich już nie dostanę.. miałem plan jeszcze jutro zadzwonić do serwisu.

post-197829-0-33805300-1473796980_thumb.jpg