Skocz do zawartości


Strona korzysta z plików cookie. Zobacz jak.   Rozumiem i akceptuję pliki cookies
Zdjęcie

[2017] Kross

nowości rowerowe

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
117 odpowiedzi w tym temacie

#21 Classified

Classified

    Maniak

  • Użytkownik
  • 726 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Gdynia
  • Imię:Classified
Garaż Rower

Napisano 05 wrzesień 2016 - 09:42

...i na co ten katalog 2017 jak i tak trzeba będzie czekać na przecenę  :bye2:


  • 0

"Jeszcze jedna taka wypowiedź i całe społeczeństwo rowerowe będę uważał za niewychowanych bachorów. Jak tego nie chcesz to wyloguj się i znajdź sobie inne zajęcie"-Hetman

Moja ERA+ na bikestats

Mój Poisonik na bikestats


Reklama

Reklama

#22 me.wa

me.wa

    Maniak

  • Użytkownik
  • 224 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisano 05 wrzesień 2016 - 10:00

Dziwne, że te nowe szosówki Vento od 5.0 do 9.0 - to renderingi!  :icon_confused:

 

W vento 8 i 9 masz real foty.


  • 0

#23 clavdivs

clavdivs

    Amator

  • Użytkownik
  • 95 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 05 wrzesień 2016 - 10:05

bzdury, ciekawe w czym full przeszkadzał na podjazdach na olimpiadzie, skoro dwa fulle wygrały?


Trasa nie składała się z samych podjazdów ale także i zjazdów. To na zjazdach full dawał wyrażną przewagę. jak spojrzysz poza wieksze spektrum niz tylko 2 pierwsze miejsca w kategorii kobiet i męzczyzn, to w kategori kobiet 2i 3 był sztywniaki a w meżczyzn 3 był na sztywnym. Full nie gwarantował sukcesu, Absalon faworyt do medalu zajął dopiero 8 miejsce, tak samo było z Jolanda Neff która odpadła w rywalizacji o medal mimo posiadania fulla i zostła wyprzedzona przez dziewczyny na HT.Osobiście trzeba przyznać, że to jest sukces Krossa że przygotował rower na którym Maja zdobyła medal olimpijski.
  • 0

#24 marlo

marlo

    Świeżak

  • Użytkownik
  • 24 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Mysłowice
  • Imię:Marek

Napisano 05 wrzesień 2016 - 10:11

W vento 8 i 9 masz real foty.

 w wersji 2016 to zdjęcia, ale w 2017 to rendery - zobacz np. te mostki kierownicy, albo korbę! :D


  • 0

#25 me.wa

me.wa

    Maniak

  • Użytkownik
  • 224 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisano 05 wrzesień 2016 - 10:14

 w wersji 2016 to zdjęcia, ale w 2017 to rendery - zobacz np. te mostki kierownicy, albo korbę! :D

 

po powiększeniu masz real foty.


  • 0

#26 marlo

marlo

    Świeżak

  • Użytkownik
  • 24 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Mysłowice
  • Imię:Marek

Napisano 05 wrzesień 2016 - 10:21

po powiększeniu masz real foty.

a to nie sprawdzałem wcześniej - no te dwa modele faktycznie racja :)


  • 0

Reklama

Reklama

#27 beskid

beskid

    Emeryt

  • Użytkownik
  • 8003 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Kraków
  • Imię:Bartek

Napisano 05 wrzesień 2016 - 10:56

Trasa nie składała się z samych podjazdów ale także i zjazdów. To na zjazdach full dawał wyrażną przewagę. jak spojrzysz poza wieksze spektrum niz tylko 2 pierwsze miejsca w kategorii kobiet i męzczyzn, to w kategori kobiet 2i 3 był sztywniaki a w meżczyzn 3 był na sztywnym. Full nie gwarantował sukcesu, Absalon faworyt do medalu zajął dopiero 8 miejsce, tak samo było z Jolanda Neff która odpadła w rywalizacji o medal mimo posiadania fulla i zostła wyprzedzona przez dziewczyny na HT.Osobiście trzeba przyznać, że to jest sukces Krossa że przygotował rower na którym Maja zdobyła medal olimpijski.

 

Dokładnie tak jak piszesz tylko nie ma zgody, że fulle miały wyrażną przewagę. Właśnie nie miały absolutnie żadnej co widać z przekroju całego wyścigu kobiet. Maja nawet na niektórych sekcjach jechała lepiej od Rissveds do momentu kiedy brakło jej siły. Doskonale pojechały też dwa HT z Batty i Pendrel. Bardzo dobrze, że Kross nie tworzy czegoś co na dzisiaj zaczyna być całkowitym bezsensem. To co jest bonusem i to sporym na trudniejsze odcinki to myk myk i w zupełności to wystarczy by wygrywać każde zawody. Na trudniejsze wyścigi jak ma już być nowocześnie przydał by się sztywniak ale z ciut większym skokiem i trochę innymi kątami. Wjedzie wszędzie a zjedzie sporo lepiej od każdego fulla xc. Waga nie jest problemem bo nie ma szans by był cięższy od jakiegokolwiek fulla. Tym bardziej gdyby do fulli xc zaczęli dokładać myk myki. 

 

Do malkontentów to Maja zdobyła na Krossie srebro na Olimpiadzie a gdyby nie g...ne koła miła by też medal w Novym Meście. Trzeba być nie poważnym bo cokolwiek zmieniać. 


Użytkownik beskid edytował ten post 05 wrzesień 2016 - 11:00

  • 2

#28 modrzew

modrzew

    Stary wyjadacz

  • Użytkownik
  • 3013 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Varsovia
  • Imię:Kamil
Garaż Rower

Napisano 05 wrzesień 2016 - 11:03

I o to chodzi. Skoro trasy są coraz bardziej zjazdowe, to IMHO bardziej przyda się bardziej zjazdowa geometria a nie tylko dodanie z tyłu zawieszenia, zresztą o dość małym skoku i najprawdopodobniej ustawionego dość twardo. Jakoś sztywniaki AM czy enduro bez problemu znajdują własne miejsce, za to na te trasy gdzie się jeździ nimi nikt nie pakuje się z premedytacją z fullem XC...


  • 0

#29 Rulez

Rulez

    Emeryt

  • Użytkownik
  • 18015 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:stolica polskich Łużyc
  • Imię:Paweł
Garaż Rower

Napisano 05 wrzesień 2016 - 14:16

Za to nie wiem do czego przyda się model Level R7/B7 z korbą 32T, niektórzy dostają małpiego rozumu przy projektowaniu napędu, pewno taniutki taki napęd ...


Użytkownik Rulez edytował ten post 05 wrzesień 2016 - 14:22

  • 0

#30 beskid

beskid

    Emeryt

  • Użytkownik
  • 8003 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Kraków
  • Imię:Bartek

Napisano 05 wrzesień 2016 - 14:28

W modelach 7/8 był podział na Shimano i Srama więc nie dziwię się, że dali 1x ale model wyżej jest na SLX-e i włożenie tutaj 1x to idiotyzm. 


  • 0

#31 Pixon

Pixon

    Emeryt

  • Mod Team
  • 6423 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Łódź - Radogoszcz Zachód
  • Imię:Łukasz
Garaż Rower

Napisano 05 wrzesień 2016 - 15:17

Ja tam nie wiem... Jak dla mnie to jest takie sztuczne podgrzewanie atmosfery... Ludzie będą czekać na nowego R8 bo ma Rebe i 1x11 zamiast korzystać z zimowych wyprzedaży, a Kross raczy wypuścić nową kolekcję w kwietniu... a do tego czasu coś się wymyśli.

 

Śmieszna sytuacja. Na fotografiach wyglądają jak dwa te same rowery, natomiast jeden ma Rebę, drugi Recona. Podejrzewam kolejne błędy w specyfikacji.


  • 0
I need a dollar dollar, a dollar is what I need
Well I need a dollar dollar, a dollar is what I need
And I said I need dollar dollar, a dollar is what I need
And if I share with you my story would you share your dollar with me

#32 qb3

qb3

    Pro

  • Użytkownik
  • 159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Gdynia
  • Imię:Kuba

Napisano 05 wrzesień 2016 - 19:05

Nie wiem jak Wy, ale jak patrzę na te modele Grist lub Smooth Trial to ślinka leci :D  Co za lowridery!  Kross się inspirował chyba NS Bikes.   Ciekaw jestem bardzo jakie ceny będą tych cacek do śmigania po bezdrożach.  Nowy Dust 3.0 też niczego sobie. Lepsze lacze, amor oraz hamulce.


  • 0

Reklama

Reklama

#33 vdcmike

vdcmike

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 1287 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wawa
  • Imię:Mike

Napisano 05 wrzesień 2016 - 22:56

LOL, Kross jest polską firmą, ale rowery ma chińskie, więc nie widzę problemu, żeby nowa kolekcja była najpierw dostępna w angielskiej wersji językowej. Działają konsekwentnie tworzą taki "polski" miszmasz :)

Jest bardziej polski niż się większości wydaje. Rowery że średniej i wysokiej półki są projektowane od podstaw w pl (włącznie z ramami). Tak samo jak wielcy współpracują przy projektowaniu z zawodowcami ale też że szerszą społecznością rowerową (właściciele są ścigantami, bardzo cenią każdą konstruktywną krytykę jak się z nimi pogada na evencie to faktycznie o ile budżet pozwala wdrażają odpowiednie zmiany).
Oczywiście budżetówki czyli np. B6 to poza malowaniem chińszczyzna w sosie własnym.

Użytkownik vdcmike edytował ten post 05 wrzesień 2016 - 22:58

  • 0

#34 cervandes

cervandes

    Master

  • Użytkownik
  • 1775 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Gdańsk
  • Imię:Marcin

Napisano 06 wrzesień 2016 - 10:34

O, Reba w Krossie. Ciekawe czy poprawią specyfikację dodając ją w opisie czy po zakupie okaże się, że golenie nie są czarne tylko srebrne ale to nie jest cecha zmieniające właściwości użytkowe roweru a producent ma prawo do zmiany specyfikacji blablabla... i zamiast Reby dalej będą Recony :D


  • 0

#35 wojtas7

wojtas7

    Master

  • Użytkownik
  • 1802 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wrocław
  • Imię:Wojtek

Napisano 06 wrzesień 2016 - 16:34

A ja odnośnie Mai - zobaczcie transmisję z Andory ok 40 minuta jakie OTB zaliczyła i jak jechała na zmęczeniu i jak to drewnianie wygląda. Makabra.

Również myślę że powinni iść w stronę rowerów jak Ghost Asket - z tego co wiem jedyny aktualnie rower poniżej 10kg, karbonowa rama, koła 27,5, myk myk, kąty 68 główka.


  • 0

pozdrawiam


#36 marcinusz

marcinusz

    Master

  • Użytkownik
  • 2155 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Sosnowiec
  • Imię:Marcin

Napisano 06 wrzesień 2016 - 19:29

Wygląda na to, że Kross wreszcie odświeżył geometrię ściganckich HT od B7 wzwyż. Kąty to 69 stopnie na główce i 74 na podsiodłówce.


  • 0

#37 olek19

olek19

    Maniak

  • Użytkownik
  • 348 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wisła
  • Imię:Olek

Napisano 11 wrzesień 2016 - 21:00

to w b8 na zdjęciach to recon, teraz na 2017 wszystkie wersje amorków gold będą miały czarne lagi, zarówno recon jak xc

 

nie rozumiem tylko czemu kross wszystko klepie na 1x, nie każdemu ten typ napędu pasuje a szczególnie klientom na taki rower jak B7 czy B8, no ale oszczędność monety i wagi z którą kross w aluminiowych konstrukcjach jest na bakier wzięła górę

 

jak dla mnie KROSS rozwojowo stoi w miejscu, brak carbonowego fulla do xc i szosy areo to nie wiem z czym oni chcą podbijać świat, a można by było bo Maja robi im gigantyczną reklamę ten sztywniak na którym zdobyła srebro widać że ciekawa konstrukcja ale to trzeba iść za ciosem bo za 2-3 lata nikt nie będzie pamiętał w świecie na jakim rowerze zdobyła to srebro a tu można by budować rozpoznawalność mając to czego dzisiaj ludzie chcą

 

no i 3 sprawa brak FATbike, może to nisza, może trochę śmieszny rower, ale sorry żeby topowa Polska marka nie podjęła tematu zrobienia roweru który od ostatnich 3 lat jest na ustach wszystkich, przecież to nie jest jakaś mega skomplikowana konstrukcja mają DUSTa wystarczy mu poszerzyć trochę tylnie widełki i FATbike jak ta lala, tu trzeba działać na zasadzie mają inni mam i ja


  • 0

#38 Piter233

Piter233

    Maniak

  • Użytkownik
  • 637 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Strzegom
  • Imię:Piotr
Garaż Rower

Napisano 11 wrzesień 2016 - 21:53

Co do fatbike`a to się nie zgadzam, to jest potężna nisza. Po co im rower który się praktycznie w ogóle nie będzie sprzedawał? Co do napędu 1x to się podpisuję rękami i nogami.


  • 0

#39 qb3

qb3

    Pro

  • Użytkownik
  • 159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Gdynia
  • Imię:Kuba

Napisano 11 wrzesień 2016 - 21:54

Z tego co widzę to Kross wcale nie stoi w miejscu jak piszę kolega powyżej tylko idzie obecnie w innym kierunku niż PRO.  Wypuszcza przecież w tym roku masę nowych modeli do Trailu, w tym model GRIST na 27.5+ oraz stalowe dwa rowery z nowoczesną geometrią jak i zmodyfikowany Soil.  W poprzednim roku wypuścił zupełnie dwie nowe konstrukcje, które zbierają dobre recki. Ich obecna polityka, marketing czy po prostu to co wypuszczają na rynek  trafia do wielu takich osób (w tym ja), które chcą mieć rower do bardziej zwariowanej jazdy bez spiny i ścigania.   Z tego co wiem to Kross dość mocno angażuję się w rozwój "kolarstwa ścieżkowego" w naszym kraju (np. Enduro Trails), więc wysyp masy modeli tego typu rowerów nie dziwi.   Na temat napędów 1xXX nie chcę sie wypowiadać bo nie testowałem. Uważam, że w podstawowych modelach powinna być jednak przerzutka z przodu. Kto wie, może z super sukcesami jakie osiąga Maja zaczną za moment iść również z typowymi rowerami dla PRO?  Trzeba poczekać .


Użytkownik qb3 edytował ten post 11 wrzesień 2016 - 21:56

  • 0

Reklama

Reklama

#40 beskid

beskid

    Emeryt

  • Użytkownik
  • 8003 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Kraków
  • Imię:Bartek

Napisano 11 wrzesień 2016 - 21:59

@olek19 naprawdę sądzisz, że dzisiaj ludzie oczekują czegoś takiego jak full xc?? To samo dotyczy powoli zdychającego fatbike'a. Nie tedy droga i fajnie, że nie robią tej kupy. Poza tym jest Grist, Smooth Trail, poprawiona geo w HT więc jak można napisać, że stoją w miejscu. No chyba, że na zasadzie "chcesz uderzyć to kij sam wpadnie w ręce". 

 

Co do napędu to raz moda a dwa jadą jak zwykle na pi...nym Sramie, który "zabił" przednią zmieniarkę. 


Użytkownik beskid edytował ten post 11 wrzesień 2016 - 22:02

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: nowości rowerowe