Skocz do zawartości


Strona korzysta z plików cookie. Zobacz jak.   Rozumiem i akceptuję pliki cookies
Zdjęcie

[amortyzator] 66 vf2 lt - wymiana uszczelek, oleju

serwis olej uszczelki naprawa

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 pudlo02

pudlo02

    Świeżak

  • Użytkownik
  • 44 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Imię:Piotr

Napisano 30 sierpień 2016 - 19:25

Witam, zbliża mi się termin serwisu mojego amora, niestety serwisy zajmujące się tym biorą za to potworne pieniądze a wolałbym tego uniknąć a przy okazji sam nauczyć się podstaw serwisowania. Czy ktoś z forumowiczów konserwował ten sam amor lub jego poprzednią wersję? Ewentualnie czy ma ktoś dojścia, do opisów jak rozebrać i złożyć podobny rodzaj amortyzatora? Każda pomoc mile widziana.


  • 0

Reklama

Reklama

#2 mrmorty

mrmorty

    Stary wyjadacz

  • Mod Team
  • 4706 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Skąd:z kątowni
  • Imię:Józek
Garaż Rower

Napisano 04 wrzesień 2016 - 00:00

Widzisz, lepiej uczyć się serwisowania amortyzatorów od czegoś prostego - ot np jakiś SR XCT. Ja uczyłem się na RST GILA TnL i stopniowo zwiększałem swoją wiedzę i po drodze nie było - "rozkręciłem tłumik i koledzy ratujcie jak to złożyć" ;)

Serwis bardziej zaawansowanego amortyzatora to odpowiedni dobór gęstości i lepkości oleju do tłumienia, trzeba wiedzieć w którą stronę odkręca się poszczególne śruby czy też z jaką siłą dokręcać śruby. 
Serwisant który tym się zajmuje wcześniej spędził dużo czasu na szkoleniach i przeczytał mnóstwo porad jak poradzić sobie z poszczególnym problemem. Stąd też wysoka cena. Chociaż w przypadku ceny to akurat bywa różnie. Dla niektórych amortyzator to amortyzator. Nieważne czy najnowszy Bos DeVille czy zwykły SR XCR - za serwis kasują tak samo.

Odezwij się na priv - spróbuję Ci jakoś pomóc.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: serwis, olej, uszczelki, naprawa