Skocz do zawartości

[Serwis] Kands


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Po długich przemyśleniach zakupiłem rower Kands Maestro.

Czytałem, że rowery tej marki mają serwisy w całej Polsce.

 

Jak znaleźć serwis ? Czy to jest dystrybutor rowerów tej marki wymieniony na stronie Kands?

Jeśli tak to w sytuacji gdy kupiłem rower przez internet to gdy coś się zdarzy to mogę rower na gwarancję oddać do najbliższego dystrybutora i on powinien mi go przyjąć ?

 

 

O czym powinienem pamiętać podczas eksploatacji roweru ?  Czy po przejechaniu iluś tam kilometrów powinienem udać się z nim na jakiś serwis celem regulacji ? Jak wygląda taki przegląd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpisałem ci już w innym temacie gdzie pytałeś o to samo.

Po to kupuje się stacjonarnie żeby w razie czego mieć u tego samego sprzedawcy serwis i ewentualną wymianę gwarancyjną.

Nie bój się bo za regulację w lokalnym serwisie zapłacisz sporo mniej niż za wysyłkę. A w przypadku jakiejś poważnej awarii wyślesz po prostu do producenta.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinni. 

Ewentualne koszty napraw przeglądów w ramach gwarancji sklep powinien rozliczyć z dystrybutorem/producentem. 

Jeśli sklep który współpracuje z producentem odmówi Ci pomocy to skontaktuj się z producentem i przedstaw problem, poproś go o kontakt ze sklepem. 

Jeśli zadowalającej reakcji nie będzie pozostanie Ci droga prawna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...