Skocz do zawartości

29er dla wysokiego do jazdy w lekkim terenie


sqizzy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam was,

 

z racji iż jest to mój pierwszy post na forum, chciałem wszystkich serdecznie przywitać.

 

W te wakacje wpadł mi do głowy pomysł aby po sezonie kupić nowy rower. Dotychczas używałem starego "górala" jeszcze z zeszłego wieku. X racji tego że od przyszłego roku będę miał więcej czasu dla siebie chciałbym kupić coś lepszego. Jestem laikiem w nazewnictwie więc postanowiłem opisać do czego uzywalbym roweru i proszę Was o pomoc w doborze sprzętu. Moją pasją jest fotografia przyrody, także często zdarza mi się jeździć w lesie, ogólnie rzecz biorąc to 70% przejechanego dystansu rowerem to teren na którym nie ma asfaltu. Naturalnie nie jest to strasznie ciężki teren. Rower miałby służyć do wypraw np. wokół jeziora.

 

Jest jeden dość szczególny szczegół przy wyborze roweru. Mam 2 metry wzrostu i ok. 100kg wagi.

 

Kwota jaką chciałbym przeznaczyć na rower to ok. 2000zl. Sądzę że na moją jazdę nie potrzebuje super wypasionego sprzętu. Naturalnie jesli moglibyście zaproponować coś co będzie warte swojej ceny a kosztowało powyżej wskazanego przeze mnie budżetu to jestem w stanie dołożyć, żeby mieć sprawdzony lepszy sprzęt.

 

Powtarzam, że nie mam i nie miałem doczynienia z "lepszymi" rowerami, dlatego proszę traktujcie mnie jak laika w dziedzinie w której posiadacie dużo większą wiedzę odemnie.

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach