Skocz do zawartości

[Zakup roweru] Potrzebuję waszej opinii przy doborze


Sobczak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w najbliższym czasie poważnie przymierzam się do zakupu roweru do freeride'u i potrzebuję waszej opinii czy warto kupić to co mam tu dostępne w UK na aukcjach. Mój wzrost to 175 cm wzrostu, chcę fulla bo interesują mnie nie tylko korzenie itp. ale też zjazdy. Cena jaka mnie intersuje to coś w granicach 500 funtów (no już max 600 ale tylko jeżeli naprawdę będzie warto coś dołożyć więcej), jestem początkujący w tym temacie także nie potrzebuję roweru za 10 000 zł no i jestem zielony jeśli chodzi o podzwspoły dlatego potrzebuję waszej rady.

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Giant-Reign-X1-2008-Freeride-Downhill-Enduro-Bike-/152209058365?hash=item23705dea3d:g:GRwAAOSwU-pXrfqb

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Cube-Hanzz-DH-Freeride-/331945339987?hash=item4d497bec53:g:kNcAAOSwZVlXt05o

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Norco-Shore-3-Mountain-Bike-Downhill-Freeride-160mm-Travel-Large-Spare-Tyres-/172317723718?hash=item281eefcc46:g:tSUAAOSwV0RXvK2b

 

https://www.gumtree.com/p/bicycles/scott-voltage-fr30-downhill-freeride-bike/1179898974

 

Na razie tylko to mam na oku. Rozważę jeszcze jakieś propozycje z polskich aukcji w cenie 2000-2500 zł.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Reign to rower enduro fajny o dobrej geo ale ten jest już stary a widelec wygląda.na bardzo zaniedbany. Możliwe że miał bedzoe luzy

Cube to typowy potwór dh nienadajacy się do zwykłej jazdy posiada średni damper oraz potężny widelec z którym będą problemy bo już go nie robią i ciężko części zamienne dostać.

Norco też jest rowerem zjazdowym ale wygląda obiecująco, należy soe upewnić że widelec nie pochodzi z 2007-8 roku inaczej nawet mię rozważać kupna.

 

To tak pokrótce a teraz opisz dokładnie gdzie i jak chcesz jeździć bo dajesz różne rowery.