Skocz do zawartości

[Tylne koło] Mocne tylne koło


dred007

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie... przekopałem cały net i forum ale w sumie nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie... Teoretycznie jestem zielony w temacie... 


Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jaką obręcz tudzież cały kpl założyć do szosy. Ważę 140kg i ta obręcz którą mam teraz często się centruje... wiem że ma to związek z moją wagą... Proszę o jakąś podpowiedź oraz ewentualne wskazanie gdzie to kupić w kpl... Pozdrawiam 


Ps. Moja obecna obręcz to MAVIC Aksium Race (Opona ma wymiar 23-622 700x23c)


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mavic Aksium Race to koło systemowe czyli zestaw wszystkich komponentów (piasta + szprychy+nyple+obręcz) a nie tylko sama obręcz. Teoretycznie w takim kompletnym kole nie można stosować innych części niż dobrane przez producenta. Wymiana obręczy na takiego samego Mavica raczej nic nie da i powinieneś złożyć nowe mocne koło. Myślę, że powinno mieć 32 szprychy i może nieco szerszą obręcz  jeśli tylko zmieści się w ramie roweru. 

Naprawdę mocna obręcz szosowa Mavica do kół niesystemowych to model CXP 33. Przy twojej masie polecałbym piastę na łożyskach kulkowych, a nie maszynowych, w zależności od budżetu może to być piasta Ultegra, albo 105.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź. Postaram sie zmontować cos takiego. Dodam ze na swoja obrecz założyłem na chwile opone 28c i w ramie już nie było miejsca... wiec z szersza obreczą myślę ze mógłbym mieć problem.

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam serdecznie... przekopałem cały net i forum ale w sumie nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie... Teoretycznie jestem zielony w temacie...