Skocz do zawartości

[do 2300]Jaki MTB dla kobiety?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów, prosząc o poradę, jaki rower kupić małżonce. Jestem rowerowym laikiem, wiem tyle co wyczytałem na forum przez ostatnie parę dni.

 

Po dzisiejszej, pierwszej wycieczce po sklepach rowerowych mamy na liście:

 

1. Rockrider 540 z Decathlon'a - za 1900zł mam XCR-a i chyba dość słaby napęd

 

2. Rockrider 560 teraz w promocji za 2100 - myślę że warto dopłacić, mam jedno "ale" - w 540 na amortyzatorze jest nazwa Suntour XCR, natomiast w 560 jest tylko "100mm max travel". W opisie na stronie podają:

      Widelec Suntour XCR 27,5, z wkładem hydraulicznym: lekki i solidny. Regulacja naprężenia wstępnego i blokada, aby zapobiegać utracie             energii na gładkiej nawierzchni. 100 mm skoku. Dolne golenie magnezowe. Pivot stalowy w rozmiarze 1"1/8.

Po czym poznać, że to faktycznie ten widelec?

 

3. Giant Talon 27,5 3 - na tym jeździła, jednak bardziej pasowała by nam wersja LTD z lepszym amortyzatorem i napędem, tyle że kolory nie bardzo (ceny 2100zł i 2300zł)

 

4. Testowany był też Cube Aim SL i Giant Talon 29er LTD ale ostatecznie zostajemy przy kołach 27,5.

 

Był jeszcze jakiś Scott ładny i przyjemny ale za drogi, oraz jakieś odmiany typowo damskie, na których żona źle się czuła.

 

Do tego doliczam jeszcze Unibike Evo 27,5 - 2200zł i Kands CompEr 27,5 ok 1900zł jednak jeśli nie znajdziemy lokalnie to bez przymiarki na żywo nie kupimy - w mierzonych modelach raz dobra była M-ka, raz L-ka.

 

Chciałbym jeszcze sprawdzić jakiegoś Krossa i Rometa, na jakie modele patrzeć w tym budżecie? Ewentualnie jakie jeszcze propozycje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek uzupełnię wczorajszy wpis o wzrost  żony  - 176cm i wagę ~70kg.

 

Dziś był kolejny dzień przymiarek. Romety, Meridy, Cube'y, Genesis'y - nic z nich nie pasowało. 

 

Ostatecznie na polu bitwy zostały:

 1. Giant Talon 3 LTD rama M