Skocz do zawartości

[2500-4000 zł] dojazdy do pracy i wojaże - fitness, cross.


Rekomendowane odpowiedzi

Moje oczekiwania odnośnie roweru to w miarę wygodna pozycja, możliwość rozwijania dobrych prędkości, niska masa z uwagi na konieczność wnoszenia i wygodę. Rower użytkowany 80% asfalt, 20% kostka brukowa.

 

W celu ograniczenia masy skłaniam się do roweru typu treking albo fitness - nie jest mi potrzebny amortyzator, nie zależy mi również na hamulcach tarczowych. Moje osiągi życiowe to 182 cm i 92 kg - cel, zbicie wagi oraz ogólna frajda. Natrafiłem na ciekawą w mojej opinii ofertę, rower z 2014 roku
http://www.metrobikes.pl/pl/p/Specialized-Source-Comp-tytanowo-srebrny/24457.

 

Proszę o pomoc w decyzji o zakupie, obecnie jeżdżę na zużytym już mocno Crossroad5, rozmiar L. Co sądzicie o tym rowerze? Z góry bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lekko i wygodnie

https://www.canyon.com/pl/urban/urban/urban-5-0-sl.html

 

tutaj coś z błotnikami

https://www.canyon.com/pl/urban/commuter/commuter-3-0-sl.html

 

lub bardziej na sportowo

https://www.canyon.com/pl/fitness/roadlite/roadlite-al-5-0.html

 

Ten Spec też całkiem spoko ale z tym bagażnikiem itd. może trochę ważyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Nie zależy mi ani trochę na błotnikach, po prostu akurat tam się zawszędały. Poszukiwałem po necie ile waży ten spec i jedyne do czego dotarłem to 12,4, choć wydaje mi się to trochę za dużo, biorąc pod uwagę ramę, czy brak amortyzatora. Twoje propozycje biją wagowo moją, choć muszę jeszcze poczytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Canyony to bardzo dobre niemieckie rowery.  Mają bardzo dobry stosunek ceny do jakości i zamontowanych podzespołów. Jedyny minus tej marki to to że nie uświadczysz ich "na żywo" w sklepie ponieważ firma ta prowadzi jedynie sprzedaż wysyłkową przez internet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jest trochę minus, bo do tego sklepu mam blisko, kilka kilometrów, więc łatwo o serwis i reklamacje i co najważniejsze, można się do niego przymierzyć. Wiem, że ta cena jest jeszcze do negocjacji i to mnie kusi. Jeśli chodzi o błotniki i bagażnik, to je od razu bym zdemontował. Jeśli chodzi o Urban5.0, to masz doświadczenie w jeździe z napędem 1x10? Będzie to wystarczające?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przednia koronka ma 42 zęby więc całkiem nieźle można się na tym rozpędzić. Problemem natomiast może być podjazd pod jakąś górkę. Wszystko zależy od siły twoich nóg, ukształtowania terenu i techniki jazdy.

 

Oczywiście napęd 2x10 daje większą liczbę kombinacji przełożeń i wydaje się być bardziej uniwersalny.  Za to 1x10 jest prostszy (brak przerzutki przedniej, linek i manetki) rower wygląda estetyczniej, masz więcej miejsca na kierownicy, nie zawracasz sobie głowy przekosami łańcucha itd.  Generalnie zależy co kto lubi... Ciężko tak doradzić komuś obcemu, musiał byś się przejechać i sam ocenić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...